Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kommentteja, joita raskaana oleva ei välitä kuulla.

Vierailija
16.05.2014 |

"Siis en oo pitänyt sua kyllä yhtään äidillisenä, mutta varmaan säkin voit siihen oppia kun se lapsi syntyy."

No kiitti vaan.

Muita kommentteja, jotka olisi voinut jäädä kuulematta?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vähätellä kokemuksianne mutta näin ei-raskaana-olevan silmin suurin osa noista kommenteista vaikuttaa ihan viattomilta :) Esim. onpa iso maha.

Vierailija
42/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo vahinkoepäilyt, kaksospahoittelut ja "lihomisesta" v*ttuilut on kyllä inhottavia.

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:11"]

En halua vähätellä kokemuksianne mutta näin ei-raskaana-olevan silmin suurin osa noista kommenteista vaikuttaa ihan viattomilta :) Esim. onpa iso maha.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä kyllä autan teitä lastenhoidossa sitten aluks kun ette varmaan pärjää" -Entinen kaveri. Ollaan 20 ja 24-vuotiaat ettei nyt ihan mitään uusavuttomia.

Kaikki nää "En olis kyllä susta uskonu"-kommentit.

Vierailija
44/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kommentti, jonka oon ottanut pahalla, oli kun yksi ihminen toivoi mulle keskenmenoa.

Vierailija
45/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, teet niin tai näin, niin väärin menee. Jos kommentoi jotain diipadaapaa, kuten suurin osa näistä kommenteista on, niin sitä ei tykätä, mutta jos jättää kommentoimatta, niin sitten itketään, ettei ketään kiinnosta. Aina valivalivali. kyllästyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme