Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kommentteja, joita raskaana oleva ei välitä kuulla.

Vierailija
16.05.2014 |

"Siis en oo pitänyt sua kyllä yhtään äidillisenä, mutta varmaan säkin voit siihen oppia kun se lapsi syntyy."

No kiitti vaan.

Muita kommentteja, jotka olisi voinut jäädä kuulematta?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosia odottavalle: "Otan osaa!" Kuinka tyhmä aikuinen ihminen voi olla?

Vierailija
22/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa sulla iso vatsa, onks sieltä tulossa vaan yks"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun vatsahan näyttää siltä, että vauva syntyy ihan kohta!"

Pelkäsin ennenaikaista synnytystä niin paljon, että näin painajaisia ja laskin viikkoja pakkomielteisesti. Raskaus ei ollut tuon kommentin aikana vielä lähelläkään täysiaikaisuutta.

Vierailija
24/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:51"]

"Mikä on noin 18 tuumaa pitkä ja saa naisen huutamaan läpi yön?"

"Kätkytkuolema!"

Ynnä muut vastaavat vitsit.

[/quote]

Siis uskomatonta... Miten sairaita ihmiset voivat olla?

[/quote]

N. 22 sivun verran vastaavia vitsejä - sairaita!

http://www.dead-baby-joke.com/

Vierailija
25/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa et sun perse on levinnyt, vaikka olin jo laihtunut takas siihen 50 kiloon ja lihasta tullut mukavasti, eli näytän paremmalta kuin ennen, ja tämä kaveri on ite isompi kun mä

Vierailija
26/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, sä oot kuski seuraavat 9kk!

Vierailija
27/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oliko ihan suunniteltu vai vahinko?" Tätä ei tarvitse kysyä kyllä koskaan, mutta en kyllä todellakaan ymmärrä, miksi kysytään onnellisesti avioliitossa eläviltä, kahden lapsen vanhemmilta? Koska meillä on jo tyttö ja poika? Koska ikäeroa tulee enemmän, kuin 2,5 vuotta? Koska ei mainostettu suureen ääneen yrittävämme lasta? Ja mikä vahinko se nyt olis, vaikka ei olis ollut suunniteltukaan???

Vierailija
28/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kunnostautui taas:

"Minä en ainakaan uskaltanut hankkia omalle esikoiselle yhtään mitään etukäteen ennen sen syntymää. Niin epävarmaa selviääkö lapsi", kun kerrottiin, että oltiin ostettu vauvalle vaunut. Anopilla ja minulla molemmilla hyvin menneet normiraskaudet, minulla kommentin aikaan raskausviikkoja 36.

"Nyt kun minä olen mummo-ehdokas..." Joo, ollaan oltu neljä vuotta onnellisesti naimisissa, eikä ole mitään muita mummo tai isä-ehdokkaita.

Vierailija
29/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni soitti neuvolaan varatakseen ekaa aikaa. Kertoi olevansa raskaana, terveydenhoitajan eka kysymys oli että "aiotko pitää sen".

Vierailija
30/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikeskustelussa missä raskaana oleva kyseli synnytyksen alkamisen oireita joku tuli kertomaan tuttavansa vauvasta joka oli kuollut synnnytyksessä. Juuri sellainen asia mitä viimeisillään oleva haluaa kuulla.

Vierailija
31/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on myös moni kysynyt oliko se suunniteltu. Esim. työkaveri, esimies, sukulaisista muutama. En ikinä kehtaisi kysyä tuota paitsi ehkä ehkä ehkä joltain 15v teinitytöltä. En ainakaan naimisissa olevalta melkein 30v:ltä!

Vierailija
32/45 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:11"]

En halua vähätellä kokemuksianne mutta näin ei-raskaana-olevan silmin suurin osa noista kommenteista vaikuttaa ihan viattomilta :) Esim. onpa iso maha.

[/quote]

Et taida olla sosiaalisesti kovinkaan lahjakas?

[/quote]

Itse asiassa olen kyllä sosiaalisesti lahjakas. Siltikään en pidä useimpia näistä mikään kamalina, loukkaavina lauseina vaikka miten päin seisoisin.

Vierailija
33/45 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas osa tosiaan herkkää väkeä! Tuokin, ettei kukaan mainitse tai iloitse mukana. Ehkeipä juuri siksi mainita, ettei hormonihuuruissa oteta nokkiinsa. Ja harvaa oikeasti kiinnostaa teidän rakkauden hedelmä..

Vierailija
34/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:19"]Ystäväni soitti neuvolaan varatakseen ekaa aikaa. Kertoi olevansa raskaana, terveydenhoitajan eka kysymys oli että "aiotko pitää sen".

[/quote]

Melko oleellinen kysymys, vaikuttaa paljon esim. kuinka nopeasti järjestetään lääkäriaika. Ei ole itsestäänselvyys, että jokainen pitää lapsen. Naurettava ottaa henk.koht loukkauksena.

Vierailija
35/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sukupuolta utelevat heittävät sen iänaikaisen, "niin ei kai sillä sukupuolella ole merkitystä kunhan on terve, sehän se pääasia on" -fraasin. Kiva tuollainen heittää pariskunnalle, joka odottaa vammaista lasta tai synnytyksen jälkeen selviää, että lapsella on joku sairaus.

Vierailija
36/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kysyi: "Oliko vahinko?" Öh. -.-

Vierailija
37/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei haluttu tietää sukupuolta etukäteen, niin kyllä välillä alko ärsyttää kaikki ne "sun maha on ihan pojan muotonen" ja "noi sykkeethän on ihan pojan sykkeet", vaikka harmitontahan tuo toisaalta oli. Tyttö sieltä silti tuli :)

Äiti sano vähän tökerömmin kun rv9 hälle kerrottiin. "En mä viitsi vielä alkaa iloitsemaan, kun se on vielä niin alussa ja mitä vaan voi käydä."

Vierailija
38/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yervemenoa elämä!" kun kerroin ystävälleni olevani raskaana...  (Olen 30v)

Vierailija
39/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voi kauhea, kun oot lihava!"

Paino tuolloin +5kg, eli 65kg, raskaus puolivälissä ja pituutta 166cm...

Vierailija
40/45 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa sulla iso maha" Katoppas perkele ku niin onki iha iteksiää tuollanen kumpu eteen ilmestyny, enpä olekaan huomannu tässä kuukausien aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi