Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pelkäät koronaa?

Vierailija
20.12.2020 |

Kuolleiden keski-ikä edelleen 82 vuotta. Edes viisikymppisten ikäryhmässä ei ole kuolleita edes sitä viittä, että tarkkaa lukua ilmoitettaisiin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäisin flunssaa?

Ette huomaa mikä tarkoitus tällä vouhotuksella on.

Vierailija
22/35 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun kyse ei ole sinusta vaan kaikista, yhteistalkoot. Sairaat etulinjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

korona on lautapeli! Virukset ovat myytti. 

Vierailija
24/35 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi, että pelkään, mutta välttelen kaikin tavoin. Koska suurella todennäköisyydellä joutuisin hengityskoneeseen, luultavasti päätyisin ruumisarkkuun ja siinä jäisi lapset vaille äitiä. Ja ihan työssä käyvä perheellinen riskiryhmäläinen olen.

Vierailija
25/35 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää ollenkaan omasta puolestani, vaan mm. riskiryhmäläisten, sairaanhoitajien ja lääkäreiden vuoksi noudatan suosituksia ja varon etten levittäisi tautia ympäriinsä.

En halua että ihmisten leikkauksia ja hoitoja joudutaan perumaan, jotta koronapotilaille riittää paikkoja. En halua että vanhempani/setäni/ tätini kuolevat koronaan. En halua että sairaanhoitajat ja lääkärit uupuvat loputtoman työmäärän alle. En halua lamaa, työttömyyttä, konkursseja. En halua huono-osaisten lasten syrjäytyvän enkä kenenkään joutuvan väkivallan uhreiksi kotonaan tai muualla.

Siksi noudatan suosituksia, siksi käytän maskia tarvittaessa ja pidän turvaväliä.

Vierailija
26/35 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää ollenkaan omasta puolestani, vaan mm. riskiryhmäläisten, sairaanhoitajien ja lääkäreiden vuoksi noudatan suosituksia ja varon etten levittäisi tautia ympäriinsä.

En halua että ihmisten leikkauksia ja hoitoja joudutaan perumaan, jotta koronapotilaille riittää paikkoja. En halua että vanhempani/setäni/ tätini kuolevat koronaan. En halua että sairaanhoitajat ja lääkärit uupuvat loputtoman työmäärän alle. En halua lamaa, työttömyyttä, konkursseja. En halua huono-osaisten lasten syrjäytyvän enkä kenenkään joutuvan väkivallan uhreiksi kotonaan tai muualla.

Siksi noudatan suosituksia, siksi käytän maskia tarvittaessa ja pidän turvaväliä.

Juuri näin.

Koronaan menehtyviä on suhteellisen pieni määrä (joskin enemmän kuin täällä yleensä kiertävissä taudeissa), mutta se rasittaa terveydenhoitoa huomattavasti ja pandemian pitkittyessä sillä alkaa olla vaikutusta jo hyvinkin suureen osaan ihmisistä. Sillä on jo ollut. Niin potilaiden kuin henkilökunnan kohdalla.

Lisäksi minulla on lähipiirissä riskiryhmäläisiä. Haluan heidän elävän vielä monta vuotta.

Omasta puolestani korona itsessään ei huoleta minua lainkaan.

Vierailija
27/35 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäshenkilö 48 vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsin deen, B12 ja raudan puutteesta, olen ollut uupunut jo vuosia, eli olen huonokuntoinen ja tähän kun tulisi vielä tuo yllä kuvailtu tauti, niin olisin satavarmasti sairaalassa. Ja pelottaa se että joutuu kärsimään hengitysvaikeuksista, pelkään tukehtumisen tunnetta, ja sitä että jos joutuu hengityskoneeseen, se kuulemma on kivuliasta. Mieluummin en sairastuisi, syksyllä oli yskää ja nuhaa ja sekin kesti neljä viikkoa ja oli ihan tarpeeksi vittumaista. Luulen että hengityskoneessa ollessa enemmän toivoisin kuolemaa kuin pelkäisin.

Mies kuuluu riskiryhmään kun syö reumaan solumyrkkyjä ja hänelläkin puutoksia ja muitakin sairauksia, korkeaa verenpainetta jne. Hänkin makaisi ketarat ojossa sairaalassa viereisessä petissä... siinä olisi lapset sitten viikkokausia yksin. Pelkään että mies kuolisi ja jäisin alle viisikymppisenä leskeksi. Ei se nyt niin hääviä olisi. 

Ja mitä jos lapsetkin sairastuu pahemmin, heillä toisella astmaa ja toisella allergiaa, tavallinen flunssa heilläkin kestää pitkään. Pahinta elämässä on kun lapset on sairaana eikä oikein osaa heidän oloaan helpottaa.

No niin, joo. Just noin.

Ja mitäs jos salama lyö viisi kertaa peräkanaa päähäsi, ja mitäs jos meteoriitti putoaa päähäsi, tai mitäs jos jopa joku vanha satellitinromu tekee saman, ja mitäs jos tulee syöpä ja kuppa ja tuberkeli ja pelkkä perkeli ilman tubea ja mitäs jos tulee hammasmätä ja ahistus ja ahtaan paikan kammo ja aukean paikan kammo ja korkean paikan kammo ja matalan paikan kammo ja syvän paikan kammo ja säteily ja vihreää myrkkyä ja uhvomies ja tulva ja maanjäristys ja Kekkonen ja Patakakkonen ja Jaakko Kolmonen ja Kyösti Kakkonen ja herttanelonen ja AIDS ja ilmavaiva ja ilmalaiva ja pieru ja puklaus ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja... (ulosteenjauhantaa... ulosteenjauhantaa... ulosteenjauhantaa...)?

"Syksyllä oli paha yskä ja nyt on yhä pas-ka..."

Teidän perheellänne näyttää olevan sisältöä elämässä.

Mutta mitäs jos kokeilisitte vaihteeksi jotain muutakin? Viekää vaikka lapsenne huvipuistoon tai johonkin kiipeily- ja seikkailu -Hoploppiin ja menkää te vanhemmat itse pubiin kaljalle. Se olisi varmasti terveempää ja kaikille teille mukavampaa kuin tuo nykyinen elämäntapanne ja -asenteenne.

Sinä olet ääliö.

Vierailija
28/35 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuoleminen haittaa, mutta sitä edeltävä kituminen vaikuttaa melko karmealta.

Vierailija
29/35 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vanhemmat voi kuolla siihe enkä oo valmis menettää heitä.

Vierailija
30/35 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään koronaa. Great Reset on

Vierailija
31/35 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.bitchute.com/video/IqsL6wXHJAaP/

DR. COWAN & JON RAPPOPORT: SARS-COV-2 IS AN IMAGINARY VIRUS

Eli ihan pelkkä kausi flunssahan se... Ottakaahan iisisti. Ja pelkkä vitsi koko juttu näyttäisi olevan :D

Vierailija
32/35 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, koska korona on edelleenkin tuntematon sairaus. Kaikki pitkäaikaiset vaikutukset eivät vielä ole tiedossa, esim. miten vaikuttaa keuhkoihin ja sisäelimiin. Ja lisäksi tähän tautiin on mahdollista kuolla nuorenkin ihmisen, vaikka se toki harvinaista onkin.

Vierailija
33/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap kuullut long covid oireista jotka iskee juuri joihinkin perusterveisiin? Eivät kuole mutta saavat ne pitkäkestoisimmat oireet.

Oletko kuullut, että tuon saamisen todennäköisyys on paljon pienempi kuin että jäisit esim. auton alle?

Suhteellisuudentaju on hieno asia.

Vierailija
34/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan epävaarallisuudesta lällättäjät on urpoja. Joillekin se covid on ikään katsomatta enemmänkin kuin perusflunssa.

Itse olen sairastanut Koronan suhtlievänä mutta samalla sanon, etten tätä kenenkään toivo sairastavan. Kannattaa sekin muistaa, että vaikka sinä sairastaisit lievänä niin jos joku saa altistuksen sinulta noin hän ei sitä välttämättä sairasta lievänä.

Niin, entä sitten?

Miksi minun elämääni hetkauttaisi jonkun nobodyn sairastuminen/kuolema? Ihmisiä sairastuu ja kuolee muutenkin joka päivä, mutta tarvittiin korona, jotta ihmisiä kiinnostaa muiden hyvinvointi.

Vierailija
35/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on astma ja tiedän siksi vähän liiankin hyvin mille tuntuu kun ei saa henkeä. On ihan täyttä paskaa nukkua viikkokausia istuma-asennossa, ravata päivystyksessä jne. Nyt välttelen ihmisiä parhaani mukaan, kuulun riskiryhmään 1 joten saan ekan piikin jo nyt keväällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän