Valehteleva mies
Mitä pitäisi tehdä, jotta saisin mieheni asenteen muutumaan? Suhteen alussa hän kertoi minulle kaiken rehellisesti (ainakin luulen näin),mutta nyt mies valehtelee päin naamaa. Esim. jos menee baariin ja lupaa tulla tiettyyn aikaan mennessä kotiin niin todellisuudessa hän tulee monta tuntia tämän ajan jälkeen eikä sitten vastaa viesteihin tai soittoihin ollenkaan. Tai valehtelee myös kenen kanssa menee ja minne.
Surettaa, kun mies valehtelee, ja meillä on vielä pieni lapsi. Raskauden alussa, mies lupasi lopettaa nukkumiset klo 12-13 päivällä ja nousta viimeistään klo 10 vapaa-päivinä, mutta edelleen minun pitää potkia hänet ylös ja sitten hyvässä lykyssä hän nousee tunnin päästä. Minä kun lapsen kanssa herään joka aamu viim. klo 8. Sitten jos oikein hermostun ja vaatimalla vaadin mieheltä rehellisyyttä ja lupausten pitämistä niin hän hermostuu takaisin ja sanoo, ettei minulla ole oikeutta KIRISTÄÄ häntä tai määrätä. Mitä pitäisi tehdä? Olen neuvoton ja kyllästynyt tähän! En halua erota, sillä en halua luovuttaa. Mutta jotain on tehtävä.
Ei se ole luovuttamista että eroat epärehellisestä ihmisestä. Se on nimenomaan voittaja-asenne ettet suostu jäämään jonkun sylkykupiksi!