Mies esti pyykkien haun
Piti mennä hakemaan pyykkejä, mutta mies vaan piti kiinni ja käpälöi :( Nyt sitten pyykkitupa on mennyt kiinni ja vaatteet ovat koneessa märkinä ja rytyssä huomiseen asti :( Voi itku! Mitä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (70)
Se tietää että nusaiset aina Penan kaa pyykkituvalla.
Legendaarinen av :D tää sivusto ei petä koskaan, kiitos :)
No keksitty tarina selvästi, koska ap jätti kesken homman
Varmaan siellä oli ruttuisia pyykkejä. Tosi jänskää!
pliis ap tule takaisin kertomaan miten kävi.. mulla ei tule työpäivästä mitään, enkä pysty keskittymään mihinkään :(
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 23:50"]
Pyykkimysteeri! Mutta semiohiksena voin kertoa, että saatan joskus laittaa pomolleni (joka on siis suunnilleen ikäiseni perheenisä) työviestiä myöhään illalla. En todellakaan oleta että se lukis niitä sillon, vaan laitan lähinnä siks että oon aika hajamielinen ja tolleen asiat tulee muistettua ja hoidettua heti aamusta. Oon mä joskus miettinyt että mahtaako sen vaimo nostella kulmakarvojaan kun joskus on tullut vastauskin jo illalla... Mutta siis ne on todella ihan puhtaasti duuniasioita, että saattaa sellaisiakin oikeasti illalla tulla.
[/quote]
Lopeta se, HETI!
Mikään ei ole niin ärsyttävää, kuin se, että joku lähettelee vapaa-ajalla työviestejä. Tee itsellesi vaikka muistilappuja, älä kiusaa muita muistamattomuutesi takia.
Kerro jo miten kävi, en malta odottaa. Halkean innosta ja jännityksestä!
Ehkä ap on tällä hetkellä niin järkyttynyt löydöstään, että sillä ei käy mielessäkään mikäön av-palsta... Toivottavasti ei jää ikuiseksi mysteeriksi! :/
Todennäköisesti ap parhaillaan naureskelee, miten helppoa av-mammoja on huijata :D
Jos tämä kuitenkin on totta, niin toivon toki, ettei kyseessä ole mitään ikävää.
No löytyikö mitään ?