Mies esti pyykkien haun
Piti mennä hakemaan pyykkejä, mutta mies vaan piti kiinni ja käpälöi :( Nyt sitten pyykkitupa on mennyt kiinni ja vaatteet ovat koneessa märkinä ja rytyssä huomiseen asti :( Voi itku! Mitä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (70)
Osoita provoilusi taito, ap, ja keksi jotain jatkoa! Eihän se ole nainen eikä mikään, joka ei pysty jatkamaan tätä edes kahta päivää.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 23:17"]
Pyykkitupa ja kuivaushuone menevät talossamme kiinni kymmeneltä. Ettei koneiden melu yöllä häiritse alimman kerroksen asuntoja.
ap
[/quote]
Ja se on hyvä. Mutta toivottavasti olet käynyt ne pois heti kun avautuu. Siellä voi olla toisella varaus.
Helvetin hyvä konsti saada akka hoitamaan ne pyykit nurisematta olis tällainen. Eihän sitä ukkoa voisi enää pyykkitupaan päästää.
Huhuu ap! Täällä ei malteta odottaa miten kävi!
Se liimautui jo sängyssä mun jalkoväliin enkä päässyt hakemaan pyykkejä ja oli pakko mennä töihin. Kun tulin töistä pyykit olivat kadonneet. Samoin keittiön leipäveitsi ja mies oli lenkillä vaikkei edes lenkkeile.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:22"]
Se liimautui jo sängyssä mun jalkoväliin enkä päässyt hakemaan pyykkejä ja oli pakko mennä töihin. Kun tulin töistä pyykit olivat kadonneet. Samoin keittiön leipäveitsi ja mies oli lenkillä vaikkei edes lenkkeile.
Ap
[/quote]
Onko tämä jonkun keksitty murhatarina?
Höh, ihan tylsä. Olis nyt keksiny jonkun Jutun jatkoks, vaikkei totta olekaan.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:50"]
Ei siellä mitään ollut.
Ap
[/quote]
Siis ei ollut mitään?
Yrittikö mies aamulla estää ja menikö hän sinne lenkille :D
Ei siellä mitään ollut.
Ap