Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies esti pyykkien haun

Vierailija
15.05.2014 |

Piti mennä hakemaan pyykkejä, mutta mies vaan piti kiinni ja käpälöi :( Nyt sitten pyykkitupa on mennyt kiinni ja vaatteet ovat koneessa märkinä ja rytyssä huomiseen asti :( Voi itku! Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

2/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsket sen sian murtokeikalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt sille ei voi enää mitään joten menet tietenkin nauttimaan miehesi läheisyydestä. :) Aamulla haet pyykit ja mies ripustaa ne kuivumaan. :)

Vierailija
4/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sika. Aja ulos. 

Vierailija
5/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin mies käyttäytyi hyvin oudosti tänäiltana... Kun puhuin pyykeistä, hän vaihtoi heti puheenaihetta ja kaappasi minut lopulta sohvalle viereensä ja piti muka leikkisästi kiinni. Mistä voi olla kyse?

ap

Vierailija
6/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 22:54"]

Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin mies käyttäytyi hyvin oudosti tänäiltana... Kun puhuin pyykeistä, hän vaihtoi heti puheenaihetta ja kaappasi minut lopulta sohvalle viereensä ja piti muka leikkisästi kiinni. Mistä voi olla kyse?

ap

[/quote]

Veikö mies pyykit? Jos, niin varmasti vahingossa laittanut uuden punaisen t-paitansa pyörimään sinun valkoisten vaatteittesi sekaan.

Vierailija
7/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 22:54"]

ap

[/quote]

Veikö mies pyykit? Jos, niin varmasti vahingossa laittanut uuden punaisen t-paitansa pyörimään sinun valkoisten vaatteittesi sekaan.

[/quote]  sitten se vasta onkin emäsika jos niin törkeän teon tehnyt

Vierailija
8/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mies vei pyykit. Ihan näytti olevan viikon aikana kertynyttä kirjopyykkiä, jotka mies otti kylppäristä. Mies ei yleensä itse pese pyykkiä, mutta tällä kertaa lähti omatoimisesti pyykille. Toisaalta olen itse ollut tällä viikolla myöhään töissä, joten mies on vähän enemmän tehnyt kotitöitä...

ap

Vierailija
9/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten siellä pyykkien seassa on joku raskauttava todiste siitä, että mies on pettänyt...

t. Sherlock

Vierailija
10/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään haluaisi uskoa sellaista :( Mitä puhtaassa pyykissä muka voisi olla? Luulisi, että mies olisi viikonlopun aikana ehtinyt siivota jälkensä.

ap

Vierailija
11/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin mäkin luulen. Et joku todiste päässy lipsahtamaan sekaan ja haluaa itse hakea huomenna pyykit pois. tai sit hässi siellä pesulassa naapurin kanssa ja jotain unohtu näkösälle/haluaa tarkastaa unohtuiko. Siks ei halunnu sua sinne päästää.

Vierailija
12/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, se pukeutuu yksin ollessaan naistenvaatteisiin ja ne on nyt pyörineet siellä koneessa. :)

Vierailija
13/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitään pyykkiä ole pessyt. Naapurin yh:n kanssa on pyykkituvassa telminyt, ja pyykit jääneet pesemättä. Ei edes nyrkkipyykkiä omin pikku karvaisin kätösin.

Vierailija
14/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä ukko oli unohtanut runkkuliinansa housun taskuun ja haluaa itse tyhjentää peluset pyykit.

Vierailija
15/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käyttää muutenkin kankaisia nenäliinoja, en siis usko että sellaista nyt peittelisi. En ole myöskään huomannut että olisi mitään juttua kenenkään naapurin kanssa. Talossamme on lähinnä eläkeläisiä. Pitääköhän mun laittaa herätys aamukuudeksi että ehdin ennen miestä hakemaan ne :/

ap

Vierailija
16/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh miten pyykkitupa voi olla kiinni? Onhan teillä avaimet sinne?

Vierailija
17/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkitupa ja kuivaushuone menevät talossamme kiinni kymmeneltä. Ettei koneiden melu yöllä häiritse alimman kerroksen asuntoja.

ap

Vierailija
18/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi tykkää milfeistä? Kunnon eläkeläispuuma, grauh!

Vierailija
19/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän se on vielä nolompi. Siellä on naapurin Hilima 80vee vieläkin ketarat levällään huohottamassa ja tekarit permannolla, kuva löytyy miehes pakaroista, ja miehes speedot Hiliman kourasta. Jos ei oo Hilima jo kylymenny ja c.s.i. siellä tutkimassa.

Vierailija
20/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu tätä spekuloinnin määrää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi