Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies esti pyykkien haun

Vierailija
15.05.2014 |

Piti mennä hakemaan pyykkejä, mutta mies vaan piti kiinni ja käpälöi :( Nyt sitten pyykkitupa on mennyt kiinni ja vaatteet ovat koneessa märkinä ja rytyssä huomiseen asti :( Voi itku! Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah miksi miehen 'outoon'' käytökseen on aina syynä pettäminen... Oli se käytös sitten poikkeuksellisen hyvää tai poikkeuksellisen huonoa. Hohhoh ihmiset, ehkä mies ei vain ajatellut niin loogisesti (kuten yleensäkään, esim jos tiskejä ja astioita ei pese niin sitten ei oo puhtaita joita käyttää. tuntuu tulevan yllärinä miehille)  ja haluis just sillä hetkellä vähän lääppiä sua.

Vierailija
22/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies räplää puhelintaan keskittyneenä ja kun kysyn että kukas viestittelee, niin vastaa vaan että "Töistä." Siis tähän aikaan?? Alkaa pikku hiljaa epäilyttää :( 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei tässä mistään tollasesta ap rakas ole nyt kyse! Eiköhän se sun mies ole ihan rehellisesti käynyt vaan panemassa (pyykit) toosaan.

Vierailija
24/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="BadRequest" time="15.05.2014 klo 23:28"]

Hei ei tässä mistään tollasesta ap rakas ole nyt kyse! Eiköhän se sun mies ole ihan rehellisesti käynyt vaan panemassa (pyykit) toosaan.

[/quote]jotta loskat puhistuu

Vierailija
25/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan viestitä töistä tähän aikaan. PISTE

Vierailija
26/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua silti kiinnostais nähdä, mitä siellä on? Laittaisin todellakin kellon soimaan! Sanoiko mies, että hän hakee pyykit aamulla vai oliko ok, että sinä haet? Luulis toisaalta, et jos siellä olis jotain "salaista", niin mies olis jo ite hakenut ne pyykit.

Vierailija
27/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan vaan laittanut kaiken väriset pyykit sekaisin ja valkaisevaa pesuainetta päälle tripla-annoksen ja lyönyt koneen 90 asteeseen, ja sitten mennyt netistä lukemaan että miten ne pyykit pitikään pestä ja nyt se ei uskalla päästää su katsomaan miltä ne pyykit näyttää...

Vierailija
28/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varsinaisesti sanonut ensin hakevansa pyykkejä, mutta kun kymmenen jälkeen vähän suutahdin miehelle, niin sitten se heti pahoitteli ja sanoi että hakee itse ne heti aamulla.

ap

Vierailija
29/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita mitä pyykkien kanssa kävi. Mene itse hakemaan aamulla ne. Ettei ole mitään siel seassa.

Vierailija
30/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelle äsken että voin aamulla itse hakea pyykit. Miehellä kun on muutenkin huomenna vapaapäivä, ettei tarvitse aikaisin nousta niiden takia. Niin nyt se sitten sanoikin, että voi ihan hyvin aamulla hakea ne, että lähtee kuulemma jo kuuden jälkeen lenkille! Eipä ole koskaan ennen lenkkeillyt aamuisin! Taidan kuitenkin itse laittaa herätyksen ja mennä katsomaan että mikä siellä oikein on tilanne...

ap

Vierailija
31/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-neuvonantajajoukko jää odottamaan huomisen raporttia :)

Hyvää yötä!

Vierailija
32/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa yhdessä :) kerropa selviskö :D

Vierailija
33/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkimysteeri! Mutta semiohiksena voin kertoa, että saatan joskus laittaa pomolleni (joka on siis suunnilleen ikäiseni perheenisä) työviestiä myöhään illalla. En todellakaan oleta että se lukis niitä sillon, vaan laitan lähinnä siks että oon aika hajamielinen ja tolleen asiat tulee muistettua ja hoidettua heti aamusta. Oon mä joskus miettinyt että mahtaako sen vaimo nostella kulmakarvojaan kun joskus on tullut vastauskin jo illalla... Mutta siis ne on todella ihan puhtaasti duuniasioita, että saattaa sellaisiakin oikeasti illalla tulla.

Vierailija
34/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä kuitenkin on, aikalailla näitä sopivia käänteitä tarinassa.

Vierailija
35/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, provohan tämä on, mutta ihan hauska sellainen! Kiva katsoa, mihin suuntaan av:n raati alkaa asioita ajamaan:)!  Tunnusta pois, ap!

Vierailija
36/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP. = Jätä se sika, ansaitset pyykkisi.

Vierailija
37/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas erikoista käytöstä kyllä, jollei muuten noita harrasta (pyykinpesu, estäminen ja aamulenkki)! Aukeeko se pyykkitupa kuudelta?

Vierailija
38/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menet itse hakemaan pyykit, se on selvä. Mies käyttäytyy niin oudosti, että se pelkää muniaan myöten.

Tuu kertomaan huomenna!

Vierailija
39/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkitupa aukeaa kuudelta. Laitoin herätyksen klo 5.30 että varmasti ehdin heti kuudelta kuivaushuoneeseen. Näkeepähän sit aamulla yrittääkö mies estellä menoani.

ap

Vierailija
40/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottele tännekkin mitä kävi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi