Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyvää aseksuaalisuus on tuonut elämääsi?

Vierailija
20.12.2020 |

Mitä hyvää aseksuaalisuus on tuonut elämääsi?

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut pelätä sukupuolitauteja eikä odottamattomia raskauksia.

Vierailija
2/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne enää kenekään viehätysvoimaa joten säästyn monelta "pikku palveluksen" tekemisen riesalta ja yleiseltä pillun perässä juoksemiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse juosta himojen perässä, esim. harrastaa yhden yön juttuja tai olla suhteessa vain vakipanon vuoksi. Pystyn kyllä harrastamaan seksiä siinä tulevan läheisyyden vuoksi, mutta orgasmia en ole koskaan saanut muuten kuin omalla kädellä, eikä se silloinkaan ole mitään maata järisyttävä kokemus.

Vierailija
4/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhan.

Vierailija
5/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä moni munkki ja nunna tavoittelee, mielenrauhan 🙏

Vierailija
6/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja huonoa. Saan helposti tulehduksia seksistä, ainakin niiltä olen välttynyt. Raskaudelta myöskin. Seksi ja vauva tuntuvat luonnolliselta yhdistelmältä. Sydänsuruilta ja masennukselta olen myöskin välttynyt. Olen ollut rauhallisempi ja pystynyt keskittymään olennaiseen.

Toisaalta en ole saanut läheisyyttä ja hyvää oloa. Elämä on ollut tasapaksua ilman rakastumisen tunnetta.

Vierailija
7/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään hyvää. Löysin miehen joka rakastaa minua pyyteettömästi, eikä ole kanssani seksuaalisten himojensa vuoksi. Hän hyväksyy minut tällaisena eikä pyydä muuttumaan. Elämä tuntuu täyteläiseltä kun ei ole seksuaalisten himojen johdateltavissa 😊

Vierailija
8/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne enää kenekään viehätysvoimaa joten säästyn monelta "pikku palveluksen" tekemisen riesalta ja yleiseltä pillun perässä juoksemiselta.

Miten niin enää? Aseksuaalisuus, kuten muutkin, on synnynnäinen ominaisuus, eli et ole koskaan tuntenut kenenkään viehätysvoimaa, et miesten tai naisten.

Vierailija
9/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää: aikaa keskittyä tärkeisiin asioihin

Huonoa: kumppanin löytäminen miltei mahdotonta

Vierailija
10/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin enää? Aseksuaalisuus, kuten muutkin, on synnynnäinen ominaisuus, eli et ole koskaan tuntenut kenenkään viehätysvoimaa, et miesten tai naisten.

Aseksuaaliksi voi muuttua

Vierailija
11/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välttynyt siltä kamalalta ololta, joka tulee yhden yön jutuista. Likainen ja käytetty olo.

Vierailija
12/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästynyt kuppamunilta.

Vierailija
13/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudelta ainakin. En olisi mitenkään pystynyt huolehtimaan vauvasta. Ei olisi riittänyt energiaa.

Vierailija
14/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi keskittymiskyky, motivaatio, elämändraivi.. Verrattuna seksuaaleihin joiden toimet nuo seksihimot monesti keskeyttää. Tyytyväinen näin, sanoi seksuaalit mitä tahansa mut mun elämä on näin tosi hyvää 😁

Vierailija
15/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään hyvää. Löysin miehen joka rakastaa minua pyyteettömästi, eikä ole kanssani seksuaalisten himojensa vuoksi. Hän hyväksyy minut tällaisena eikä pyydä muuttumaan. Elämä tuntuu täyteläiseltä kun ei ole seksuaalisten himojen johdateltavissa 😊

Löytäisinpä minäkin

Vierailija
16/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen välttynyt siltä kamalalta ololta, joka tulee yhden yön jutuista. Likainen ja käytetty olo.

Mistä tiedät millainen olo tulee jos et kerran ole kokeillut?

Vierailija
17/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse parisuhdetta. Se vasta vapautta onkin.

Vierailija
18/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse juosta himojen perässä, esim. harrastaa yhden yön juttuja tai olla suhteessa vain vakipanon vuoksi. Pystyn kyllä harrastamaan seksiä siinä tulevan läheisyyden vuoksi, mutta orgasmia en ole koskaan saanut muuten kuin omalla kädellä, eikä se silloinkaan ole mitään maata järisyttävä kokemus.

En minäkään ole koskaan juossut himojen perässä tai harrastanut irtoseksiä, sinä kuvailet lähinnä jotain seksiriippuvaista, et normaalia seksuaalista ihmistä joka rakastelee rakkaansa kanssa.

Se että et ole koskaan saanut kunnollista orgasmia saa sinut kuvittelemaan että olet aseksuaali. Minulla oli puoli vuotta hormonikierukka, ja se "teki minusta aseksulaalin" ei mikään tuntunut miltään alapäässä, ei tehnyt mieli ollenkaan, eli en tuntenut kiihotusta. Se on aivan järkyttävä kokemus. Kun kierukka otettiin pois pelkäsin että jos muutos oli pysyvä, mutta Luojan kiitos ei. Kun rakastelin mieheni kanssa sain useita orgasmeja yhdynnän aikana, ja se todellakin teki hyvää, Luoja että se teki hyvää niin ruumiillisesti kuin henkisesti. Ei masturboimalla yleensä saakaan mahtavia orgasmeja, koska ne on yleensä vain klitorisorgasmeja, ja siitä puuttuu se rakas ihminen, kosketus jne.

Vierailija
19/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin paljon ulkonäköpaineita tai stressiä pukeutumisesta.

Vierailija
20/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaudelta ainakin. En olisi mitenkään pystynyt huolehtimaan vauvasta. Ei olisi riittänyt energiaa.

Ehkä tuo on luonnon tapa huolehtia elämästä. Esimerkiksi imettäminen kuivattaa limakalvot, seksihalut on nollassa. Silloin äidin on tarkoitus huolehtia lapsesta miehen sijaan. Toisaalta uusi liian aikainen raskaus olisi liian raskasta äidille ja ei olisi hyvä vauvalle. Luonto on järjestänyt tämänkin viisaasti. Kyllä seksihalut palautuvat aikanaan.