Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirppiksen kingi -Suomen halvimmin tuotettu ohjelma

Vierailija
20.12.2020 |

Kolme ihmistä tuo omat tavarat kirppikselle ja myyntivoitot jaetaan lopussa yhdelle kilpailijoista. Tämä kuvataan ja sarja myydään kanavalle. Ei huono diili Duudsoneille. Taitaa olla kaverit ostamassa :D

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

saivathan he 100000e per lärvi kun noin upean idean keksivät, tosiaan uusi innovaatio????? vielä kun huuto pelle markkuineen saadaan mukaan tulee miljoona vuosittain sillä ei ole väliä katsooko kukaan. 

Vierailija
2/29 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paha pettymys, kun vertaa Ruotsin, Tanskan tai Englannin kirppari- ja antiikkiohjelmiin. Pitäisihän ohjelman juontajan olla edes jonkinlainen asiantuntija, eikä duudsoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä puuttuu selkeästi hyvä kirppisohjelma. Huutokauppakeisari on nähty, eikä tästä Duudsonien tekeleestä jää mitään mieleen.

Vierailija
4/29 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noitten Duudsonien tarttee pilata nykyään kaikki ohjelmat??? :(

:(

Vierailija
5/29 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aikamoinen.

Hyvä lisä sarjakattaukseen.

Yhdessä ohjelmassa liskosilmäinen pariskunta huijaa ihmisiltä pilkkahintaan tavaraa, jonka sitten myyvät ylihintaan.

Toisessa ohjelmassa ostavat innoissaan jonkun roskia ja koskaan ei kerrota, ovatko oikeasti saaneet lähellekään niitä keksittyjä hintoja.

Mielummin katson niitä laadukkaita tanskalaissarjoja, jossa esineetkin ovat kauniita.

Vierailija
6/29 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo aikamoinen.

Hyvä lisä sarjakattaukseen.

Yhdessä ohjelmassa liskosilmäinen pariskunta huijaa ihmisiltä pilkkahintaan tavaraa, jonka sitten myyvät ylihintaan.

Toisessa ohjelmassa ostavat innoissaan jonkun roskia ja koskaan ei kerrota, ovatko oikeasti saaneet lähellekään niitä keksittyjä hintoja.

Mielummin katson niitä laadukkaita tanskalaissarjoja, jossa esineetkin ovat kauniita.

Tämä. Ja kateellisena katson millaisia huonekaluja löytävätkään siellä kirppikseltä

Vierailija
7/29 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksen kingi 19.1.21 esitetty jakso:  Hiukan jäi outo maku tuosta Rosa-Mariasta.  Hän naureskeli ikävästi

ohi menneille asiakkaille heitä matkien.  Asiakkaita, myös heitä, jotka ei osta, tulee kohdella ystävällisesti

ja kunnioittavasti.

Vierailija
8/29 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat naamat kirjoitti:

Miksi noitten Duudsonien tarttee pilata nykyään kaikki ohjelmat??? :(

:(

Larppi on vanhan miehen näköinen ja aika heikko juontaja.

Vierailija
9/29 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelma on huono, eikä duudsonit sitä ainakaan paranna.

Piude on kyllä syötävän söpö, harmi ettei voittorahoilla paljon juhlita.

Vierailija
10/29 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Jarppi😄

Vierailija
11/29 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ohjelma on huono, eikä duudsonit sitä ainakaan paranna.

Piude on kyllä syötävän söpö, harmi ettei voittorahoilla paljon juhlita.

Mikä Piude?

Vierailija
12/29 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😡🤬NYT TÄSSÄ JAKSOS ON ILKEÄ IHMINEN ANTO SELLAISEN KUVAN ITSESTÄÄN , ETTÄ HUI ! ON VIHANEN🥺😳Eli Erittäin hapan naamanen ja oli hyökkäävä Asiaton siis sano,

" MINÄ LYÖN LUUT KURKKUUN EIKÄ MUN MYYNTIPÖYTÄÄNI SAA TULLA TYHJÄÄ KATTELEEN MÄ AJAN POIS, 💀, ⚡ LÄHTEKÖÖT POIS!

MÄ RUKOILEN JEESUSTA!( Hei Jos rukoilee Jeesusta, miten voi olla Niin uhkaava? Kysyn minä kommentoija).

Ja äänisävykkn oli sellainen,

Ja Sano että jos hän voittaa tuon, voi mennä tyttären luo Sveitsiin kun se saa vauvan.

MUTTA VOI! JOS : Ei käyttäydy Asiallisesti Ja tää näytetään telkus😲

.. Hei mä ainakin sain sellaisen käsityksen , että tää Äkäinen 65- vuotias eläkeläis nainen on outo täs ohjelmas Tuossahan Ehdottomasti On oltava Asiallinen.!

Niin Ja Toivon ettei tää ole tässä Jaksossa voittaja.🥺

Vierailija
13/29 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tota Jarppia, sillä ei taida mennä hyvin. Näyttää tosi vanhalta ja väsyneeltä. Itse ohjelma on kyllä niin halpis kuin voi olla.

Vierailija
14/29 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😡🤬NYT TÄSSÄ JAKSOS ON ILKEÄ IHMINEN ANTO SELLAISEN KUVAN ITSESTÄÄN , ETTÄ HUI ! ON VIHANEN🥺😳Eli Erittäin hapan naamanen ja oli hyökkäävä Asiaton siis sano,

" MINÄ LYÖN LUUT KURKKUUN EIKÄ MUN MYYNTIPÖYTÄÄNI SAA TULLA TYHJÄÄ KATTELEEN MÄ AJAN POIS, 💀, ⚡ LÄHTEKÖÖT POIS!

MÄ RUKOILEN JEESUSTA!( Hei Jos rukoilee Jeesusta, miten voi olla Niin uhkaava? Kysyn minä kommentoija).

Ja äänisävykkn oli sellainen,

Ja Sano että jos hän voittaa tuon, voi mennä tyttären luo Sveitsiin kun se saa vauvan.

MUTTA VOI! JOS : Ei käyttäydy Asiallisesti Ja tää näytetään telkus😲

.. Hei mä ainakin sain sellaisen käsityksen , että tää Äkäinen 65- vuotias eläkeläis nainen on outo täs ohjelmas Tuossahan Ehdottomasti On oltava Asiallinen.!

Niin Ja Toivon ettei tää ole tässä Jaksossa voittaja.🥺

Sain kans tosi oudon viban hänestä! Vähän sellaiset pelottavat silmätkin hällä oli :D onneksi ei voittanut!

15/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa tunnissa myydään enemmän kuin monilla kirppiksillä viikossa.

Tehokkaasti vaihtaa raha taskuja.

Vierailija
16/29 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viimeisessä jaksossa olisin toivonut, että Mikko kaksosineen olisi voittanut. Tämä Maiju kerran asuukin niin leveästi, että vähintään yksi huone on täynnä romua.

Vierailija
17/29 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on aivan ihana ohjelma! :D Olen katsonut sen joka tiistai-ilta!

Vierailija
18/29 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, harmiton ohjelma, jota katsoo mielellään. 

Vierailija
19/29 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä. Miten Suomessa onnistutaan kaikista ohjelmista tekemään tylsää puuduttavaa katsottavaa? Suomi talent show’n tuomarit on niin rasittavia, yksikään ei osaa olla yhtään hauska, kilpailijat ovat kuin jotain kylähulluja. Joo en katso enää, jos joku nyt alkaa vinkumaan😁

Vierailija
20/29 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa ohjelma, mutta toisaalta, tässä ei häpäistä ketään, eikä ole hirveää älämölöä ja toistoa.

Anoppi tykkää katsoa.