Anonyymit haukkujat
Heips, olen pohtinut nyt itse jonkun aikaa mikä siinä nyt on että se anonyyminä haukkuminen on se kaiken kohokohta? :D
Siis tätä haukkumistahan näkyy niin blogeissa, erilaisiassa kuvapalveluissa ja näissä videosivustoissa. Siis mietin vaan, että jos jonkun blogi on pilannut elämäsi ja se sinua ärsyttää niin miksi seuraat? Jotenkin ei vaan mene käsitykseen tämä anonyyminä haukkuminen , jos kuitenkin vaivauduttaisiin edes omalla nimellä haukkumaan niin saataisiin edes jonkun lainen kunnioitus?
Ja mitä mieltä ihmiset nyt tästä yleensäkkin on?
Onko se nyt oikeasti niin helppoa ja hauskaa aiheuttaa toisille mielipahaa, vai onko tää nyt kateellisten katkeroitunut kostoisku? : D
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:29"]
SYÖ PASKA, VITUN PASKAREVA!
[/quote]
Katkeroitunut? vai muuten vaan menkat?
En ymmärrä minäkään. Tajuan asian vain jos henkilö on tehnyt jotain vääryyttä jollekkin, mutta huvikseen ...
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:58"]
En ymmärrä minäkään. Tajuan asian vain jos henkilö on tehnyt jotain vääryyttä jollekkin, mutta huvikseen ...
[/quote]
Juu mutta itse kun mietin, että täälläkin olevat palstalaiset ( osa ) ottavat jonkun blogin haukkumisen päätehtäväkseen. Esimerkkinä nyt tuo Mungolife , itse en kyseistä blogia seuraa mutta mietin vaan tuota haukkumista . Siis jos se nyt jotain häiritsee että joku kirjoittaa blogia oletettavasti itsensä vuoksi ( aika monet kuitenkin kirjoittavat blogia itseään varten) niin ei se vissiin ole muilta pois? Jos ei pidä niin jättää seuraamatta?
SYÖ PASKA, VITUN PASKAREVA!