Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko bonganneet omia vaatteitanne tv-sarjoista/elokuvista?

Vierailija
12.03.2014 |

Tuli mieleen kun hauska kattoo aina Emmerdalea, kun sillä Burtonien perheen nuorella tytöllä (Hannah?) on usein päällä samanlainen paita kuin minulla on: sellainen tummansini-valkoraitainen pitkähihainen pusero venepääntiellä, vasemmassa olassa ja hihoissa nappirivit, niin itselläni on samanlainen paita, ostettu H&M:n alennusmyynnistä jo muutamia vuosia sitten ihan parilla eurolla :)

Sit kans alkoi se Mustat lesket tmv suomalainen jännityssarja, siinäkin oli yhdellä niistä naisista samanlainen neule, kuin itse ostin jouluna H&M:n alesta kympillä :) Sen jälkeen tulleessa Punainen leski -ohjelmassa oli muuten päähenkilöllä kans samantyyppinen neule :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuli mieleen, että Sinkkuelämää-sarjan Mirandan vauvalla oli samanlainen Fisher Pricen riippulelu kuin meillä. Siis sellainen lattialle laitettava teline, jossa roikkuu maatilan eläimiä ja vauva makoilee siinä matolla niitä heiluttelemassa. Eikös Miranda taas uusinnoissa juuri synnyttänytkin, eli on ajankohtainen taas :) ap

Vierailija
2/13 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan se ihmeellistä, jos jollakulla sattuu olemaan samanlainen h&m riepu päällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Breaking Dawnissa oli yhdellä Bellan ja Edwardin häävieraalla samanlainen henkkamaukan jakku kuin mulla. Hämmennyin vaikka ehkä ekstrat pukeutuvat kuvauksissa usein omiin vaatteisiinsa?

Vierailija
4/13 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä Ikean huonekalut tai tyynyt yms bongaan:-) Varsinkin ulkomaalaisista sarjoista, varsinkin relaity yms ohjelmista.

Vierailija
5/13 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä Ikean huonekalut tai tyynyt yms bongaan:-) Varsinkin ulkomaalaisista sarjoista, varsinkin relaity yms ohjelmista.

Vierailija
6/13 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Californicationin Beccalla oli samanlainen luuranko-emopaita kuin minulla. Ostin sen joskus yläasteella ihan Suomesta, mutta oston yhteydessä myyjä sanoi, että niitä on tullut maahan vain yksi kappale kutakin kokoa.

MTV:n LA Complex -sarjassa jollain oli samanlaiset Victoria's Secretin rintsikat kuin minulla.

Suomalaisissa sarjoissa sitten useita juttuja, esimerkiksi ala-asteikäisenä Salkkareitten Oonalla (silloin lapsinäyttelijä) oli samanlainen pupupyjama kuin minulla. :D

Vierailija
7/13 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuli yksi mieleen, Uusi päivä -sarjassa oli samanlainen Tiimarin halpiskahvikuppi kuin minulla :)  Ei tässä nyt mitään ihmeellistä ole, mutta kuten sanoinkin, hauska bongailla noita. ap

Vierailija
8/13 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten myös tuo aloituksen H&M:n pitkähihainen nappipaita, harmaana vain. :D

- 7

Vierailija
9/13 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain vauvalle yhden sellaisen vaatteet (joku kesähaalari), joka oli päällä myöskin Sinkkuelämää-Mirandan vauvalla. Leikittelin ajatuksella, että olisin pannut sen myyntiin Huutikseen ja kirjoittanut kuvaukseen, että vaate on esiintynyt kyseisessä tv-sarjassa :D

Vierailija
10/13 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huomaa ihmisten vaatteita oikeassa elämässä, saati sitten töllössä. Huonekaluihin ja sisustukseen kiinnitän huomiota ja jossain amerikkalaisessa realityssä oli samanlaiset tuikkutelineet seinällä kuin meillä ja samalla tavalla eri korkeuksille asetettu. Jostain Maskun koti-tyyppisestä halpahallista löydetyt.

Vierailija
11/13 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarien Isabellalla oli yhdessä jaksossa samanlainen, mustavalkoinen saunatakki kuin mulla. by anttila :-)

Vierailija
13/13 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Midsomerin murhissa jollakin naisella oli samanlainen Hennesin harmaa villatakki, jossa koristeluna pinkki-musta kukkakuvio, kuin mulla. Henkka on kyllä valloittanut maailman selkeästi.