Vierailija

Ei ole tulossa lapsemme nimeksi, mutta tunnen pari Katja-nimistä. Mun mielestä kaunis tyttömäinen nimi.

Mitä sinulle tulee mieleen Katja-nimestä?

• ylös 9
  • alas 4

Sivut

Kommentit (43)

En tykkää erityisesti nimenä, mutta muuten tulee positiivinen mielleyhtymä. On hyvän ystäväni nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä koska sehän on mun nimi :) Ootteko muuten huomanneet että "kaikki" Katjat on aina tummia? Mä en ainenkaan tunne/tiedä ketään vaaleaa Katjaa.

• ylös 11
  • alas 15
Vierailija

Minä koska sehän on mun nimi :) Ootteko muuten huomanneet että "kaikki" Katjat on aina tummia? Mä en ainenkaan tunne/tiedä ketään vaaleaa Katjaa.

Minäkin luulin näin aina siihen asti, kun tapasin yläasteaikaisen hyvän kaverini, joka oli vaalea Katja. :)

Katja on ihan nätti nimi. Tulee mielleyhtymä Venäjälle kyseisestä nimestä.

• ylös 12
  • alas 3

Tunnen useamman Katjan, kaikki ovat joko tummia tai punapäitä. Nyt kun mietin, niin kaikki ovat iloisia ihmisiä, sellaisia rempseitä ja sosiaalisia. Nimenä ei mikään erityisen kaunis, mutta ihan positiivinen mielleyhtymä siitä tulee :)

Mun nimi on Katja. Oon 25v ja mulla on luonnostaan vaaleet hiukset, olen kuitenki värjänny tummaks.

Vierailija

Mä tiedän kaksi Katjaa ja molemmat on vaaleita

Mä olen Katja, luonnostani tumma ja 30v :) Itse tykkään nimestäni, ei ole liian tyttömäinen ja hempeä ja toimii myös ulkomailla.

Tunnen 2 Katjaa, molemmat vaaleita ihan luonnostaan. Ihania ihmisiä molemmat, ja pidän myös nimestä, tosin voi olla että yhdistän nimen Katja niin vahvasti näihin tuntemiini ihmisiin ja siitä syystä pidän myös nimestä. :)

Mun mielestä se on ihan kamala nimi. Ruma, vanhanaikainen, liian suomijunttinimi, vanhan naisen nimi, kamala vaan kokonaan :(

• ylös 2
  • alas 17
Ei mikään Elli

Katja ja Tanja, maailman kauneimmat nimet! Nämä teidän Lumi Aura Iituliina Aada Oona Jessicat ei oo mitään

• ylös 18
  • alas 2
Katjaliini

Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden joka on täysin kuspää

Mitennnii, itte oot kusipää. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.