Mitä mieltä nimestä Katja?
Mitä mieltä nimestä Katja?
klo 16:11 | 15.5.2014
Ei ole tulossa lapsemme nimeksi, mutta tunnen pari Katja-nimistä. Mun mielestä kaunis tyttömäinen nimi.
Mitä sinulle tulee mieleen Katja-nimestä?
Lue keskustelun säännöt.
Ei ole tulossa lapsemme nimeksi, mutta tunnen pari Katja-nimistä. Mun mielestä kaunis tyttömäinen nimi.
Mitä sinulle tulee mieleen Katja-nimestä?
Siirry sivustolle ja nappaa uusimmat tarjoukset yli 200 alennuksen listalta!
Ladataan...
Sivut
Äitini :)
En tykkää erityisesti nimenä, mutta muuten tulee positiivinen mielleyhtymä. On hyvän ystäväni nimi.
Vanhanaikainen. Ei ole muodissa varmaan pariinkymmeneen vuoteen. Ihan nätti kuitenkin.
Minä koska sehän on mun nimi :) Ootteko muuten huomanneet että "kaikki" Katjat on aina tummia? Mä en ainenkaan tunne/tiedä ketään vaaleaa Katjaa.
Kaikki Katjat on ainakin kolmevitosia.
Tunnen yhden vaalean Katjan.Terkut Espooseen!
Minäkin luulin näin aina siihen asti, kun tapasin yläasteaikaisen hyvän kaverini, joka oli vaalea Katja. :)
Katja on ihan nätti nimi. Tulee mielleyhtymä Venäjälle kyseisestä nimestä.
Puolet meidän koulussa oli Katjoja.
vm.76
Semmoinen nelikymppisen nimi. On ihan kiva, soisin tulevan uudelleen muotiin.
Tunnen yhden joka on täysin kuspää
Tunnen useamman Katjan, kaikki ovat joko tummia tai punapäitä. Nyt kun mietin, niin kaikki ovat iloisia ihmisiä, sellaisia rempseitä ja sosiaalisia. Nimenä ei mikään erityisen kaunis, mutta ihan positiivinen mielleyhtymä siitä tulee :)
Mun nimi on Katja. Oon 25v ja mulla on luonnostaan vaaleet hiukset, olen kuitenki värjänny tummaks.
Lähiöruusu
Katja Kallio ja Katja Kettu huippuja kirjailijoita!Muita julkkiskaimoja ei tule mieleen
Mä tiedän kaksi Katjaa ja molemmat on vaaleita
Mä olen Katja, luonnostani tumma ja 30v :) Itse tykkään nimestäni, ei ole liian tyttömäinen ja hempeä ja toimii myös ulkomailla.
Tunnen 2 Katjaa, molemmat vaaleita ihan luonnostaan. Ihania ihmisiä molemmat, ja pidän myös nimestä, tosin voi olla että yhdistän nimen Katja niin vahvasti näihin tuntemiini ihmisiin ja siitä syystä pidän myös nimestä. :)
Mun mielestä se on ihan kamala nimi. Ruma, vanhanaikainen, liian suomijunttinimi, vanhan naisen nimi, kamala vaan kokonaan :(
Katja ja Tanja = suomen junteimmat nimet
Katja ja Tanja, maailman kauneimmat nimet! Nämä teidän Lumi Aura Iituliina Aada Oona Jessicat ei oo mitään
Mitennnii, itte oot kusipää.
Sivut