Mitä mieltä teetä litkivästä miehestä
Kommentit (73)
Tee käy iltapalan kanssa, mulloin nautittuna on homoa. No ehkä flunssa annetaan anteeksi jos seassa on hunajaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse juon hopeateetä.
Ketju on tehty 20.12.2020.
Teen juominen tarkoittaa tietysti sitä, että mies on homo. Aivan kuten yli 90% brittimiehistä, turkkilaismiehistä tai aasialaismiehistä on homoja.
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen mies on? Jotenkin ajattelen hänen olevan sellainen pitkälettinen, kapeaharteinen, vihreisiin ja vanhoihin epäsiisteihin vaatteisiin pukeutuva tyyppi, joka tykkää soittaa kitaraa ja elää laumassa samankaltaisten homssuisten ihmisten kanssa jossakin vanhassa omakotitalossa.
Ei siis ihan omaan mieleeni oleva mies.
Minulle tulee tuo mielikuva yrttiteemiehestä. Mustasta teestä tulee mieleen old school gentlemanni, britti tai intialainen. Tai Hercule Poirot.
Miehet juo kahvia ja kaljaa. Muille hame päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kahvi ja tee sulkee toisensa pois? Niitähän juodaan ihan eri tilanteissa: kahvia aamulla ja päivällä, teetä illalla.
Itse juon teetä useimpina talvi-iltoina, jos en siis juo alkoholia.
En mä juo koskaan teetä illalla, koska kofeiini vaikuttaa mun unensaantiin. Juon teetä aamulla ja päivällä, ja joskus saatan juoda päivällä kahvia.
Teetä on vaikka minkälaista esim. yrttiteet eivät sisällä minkäänlaista kofeiinia. Luulet, että on vain mustaa teetä olemassa?
Hyi hitto! Oikea vässykkä mies. Jättäisin sen sian heti!
Heh. Juuri juon tässä yrttihauduketta, inkivääriä ja sitruunaa. Ehkä haen sitten hameen kaapista, kivaa vaihtelua.
Mies 39
Sukupuoli: mies
Koettu sukupuoli: mies
Ammatti: palomies
Ehdottomasti: teemies. Hajotkaa siihen :D
En tunne ketään miestä, joka joisi teetä. Tunnen kyllä muutaman, jotka eivät juo kahvia. Mutta juovat sitten vettä tai mitä nyt juovatkin, mutteivät teetä.
Mitä mieltä ihmisistä, jotka pitävät teetä juovia miehiä omituisina?