Mitä mieltä teetä litkivästä miehestä
Kommentit (73)
Kuvitteleeko täällä porukat miehien olevan, kuin rekkakuskeja?
On meitä miehiäkin monenlaisia.
Mielessäni kanssa näyttää huvittavalta rotevan miehen juovan teetä, mutta en ole heitä mitenkään vastaan.
Aikuistukaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielessäni kanssa näyttää huvittavalta rotevan miehen juovan teetä, mutta en ole heitä mitenkään vastaan.
Aikuistukaa.
Miksi?
Mielenkiintoinen kysymys. Maapallolla on enemmän teetä kuin kahvia juovia miehiä. Tee on veden jälkeen toiseksi yleisin juoma maailmanlaajuisesti. Eli teetä juova mies tuskin on lähtökohtaisesti homo, mutta ei mikään intellektuellikaan. Enemmän on siis laumasielu.
Itse pidän teestä enemmän kuin kahvista. Mielestäni teetä juova mies on ihan samanlainen kuin kahviakin juova mies.
Miksi siitä pitäisi olla jotain mieltä? Kaikki saavat juoda juuri sitä mitä haluaa, sukupuoleen tai seksuaalisuuteen katsomatta. Ja onhan tee terveellisempää kuin kahvi.
Jos tee alkaa olla elämää suurempi asia ja siitä pidetään isoja palopuheita, niin outo on. Jos mies nyt vain juo teetä, niin ok, sitten hän juo teetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuistukaa.
Miksi?
Se vaan tuli huvittavaksi mielikuviini ilman mitään syytä. Lapsellista käyttäytymistä tuo toisenlaisten ihmisten haukkuminen.
Miten kahvi ja tee sulkee toisensa pois? Niitähän juodaan ihan eri tilanteissa: kahvia aamulla ja päivällä, teetä illalla.
Itse juon teetä useimpina talvi-iltoina, jos en siis juo alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Miten kahvi ja tee sulkee toisensa pois? Niitähän juodaan ihan eri tilanteissa: kahvia aamulla ja päivällä, teetä illalla.
En mä juo koskaan teetä illalla, koska kofeiini vaikuttaa mun unensaantiin. Juon teetä aamulla ja päivällä, ja joskus saatan juoda päivällä kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä juo koskaan teetä illalla, koska kofeiini vaikuttaa mun unensaantiin. Juon teetä aamulla ja päivällä, ja joskus saatan juoda päivällä kahvia.
Ei hedelmäteessä ole kofeiinia. En juo koskaan mustaa teetä, mutta hedelmä- ja marjateetä toki muutaman mukin joka ilta.
Tämä siis talvella, kesällä tietysti iltaisin juodaan olutta yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hedelmäteessä ole kofeiinia. En juo koskaan mustaa teetä, mutta hedelmä- ja marjateetä toki muutaman mukin joka ilta.
No jos puhuu vain yleisesti "teestä", niin olettaa sopii, että juoma todella on teetä, siis teen lehdistä uutettua juomaa.
Ihanaa! Minäkin juon teetä päivittäin, kahvia joskus harvoin.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos puhuu vain yleisesti "teestä", niin olettaa sopii, että juoma todella on teetä, siis teen lehdistä uutettua juomaa.
Ei kai kukaan enää nykyään juo niitä elämää väsyneempiä liptoneita ym. mustaa teetä? Hedelmäteet paljon parempia iltajuomaksi. Ja kuten sanottua, päivällä juodaan tietysti kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Siis juoko se sitä teetä kielellä latkien?
Ei, vaan litkien. Niinhän tuossa otsikossa sanottiin.
En mitään mieltä. iIhan saa rauhassa litkiä teetä.
Siis eikö miehet saa edes teetä juoda leimautumatta homoksi :D Tässä nähdään taas kerran perinteisen heteromiehen mallin loputon kapeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan enää nykyään juo niitä elämää väsyneempiä liptoneita ym. mustaa teetä? Hedelmäteet paljon parempia iltajuomaksi. Ja kuten sanottua, päivällä juodaan tietysti kahvia.
No en mä mitään Liptonia juo, mutta juon kyllä mustaa teetä aina aamuisin. Hedelmäteestä en tykkää, mutta juon kyllä joitain yrttteiteelaatuja illalla.
On sulla jotenkin omituiset käsityksen maailmasta. Teetähän juodaan maailmassa huomattavasti enemmän kuin kahvia, ja siis tarkennan nyt, että teetä, ei jotain yrtti- tai hedelmähaudukkeita, vaan mustaa ja vihreää teetä, ja sä kyselet, ette ei kai nyt kukaan enää juo. Esim. Afrikassa, jossa viljellään kahvia, juodaan sitä aika vähän, siis ihan koko mantereella.
pitääkö molemmilla käsillä kupista kiinni kun juo? tirsk
Mitä mieltä miehestä, joka latkii päivässä 2-3 kannullista kahvinkeittimen kahvia?
Ap:lle tiedoksi että teessä on myös kofeiinia.
Mies ei voi juoda kahvia, tai ei pidä kahvista.
Korvaa kahvista saatavan kofiinin teellä.
Jaa'a. Vaikka olen teetä litkivä nainen, olisi kyllä vähän outoa, jos brittiä lukuunottamatta mies juo teetä. Mutta toisaalta, se on käytännössä samantekevää kumpaa se mies juo ja siksi en myöskään taivastele teetä juovia miehiä. Vähän vain ihmettelen