Mitä mieltä teetä litkivästä miehestä
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kahvi ja tee sulkee toisensa pois? Niitähän juodaan ihan eri tilanteissa: kahvia aamulla ja päivällä, teetä illalla.
Itse juon teetä useimpina talvi-iltoina, jos en siis juo alkoholia.
En mä juo koskaan teetä illalla, koska kofeiini vaikuttaa mun unensaantiin. Juon teetä aamulla ja päivällä, ja joskus saatan juoda päivällä kahvia.
Ei hedelmäteessä ole kofeiinia. En juo koskaan mustaa teetä, mutta hedelmä- ja marjateetä toki muutaman mukin joka ilta.
Tämä siis talvella, kesällä tietysti iltaisin juodaan olutta yms.
No jos puhuu vain yleisesti "teestä", niin olettaa sopii, että juoma todella on teetä, siis teen lehdistä uutettua juomaa.
Ei kai kukaan enää nykyään juo niitä elämää väsyneempiä liptoneita ym. mustaa teetä? Hedelmäteet paljon parempia iltajuomaksi. Ja kuten sanottua, päivällä juodaan tietysti kahvia.
No en mä mitään Liptonia juo, mutta juon kyllä mustaa teetä aina aamuisin. Hedelmäteestä en tykkää, mutta juon kyllä joitain yrttteiteelaatuja illalla.
On sulla jotenkin omituiset käsityksen maailmasta. Teetähän juodaan maailmassa huomattavasti enemmän kuin kahvia, ja siis tarkennan nyt, että teetä, ei jotain yrtti- tai hedelmähaudukkeita, vaan mustaa ja vihreää teetä, ja sä kyselet, ette ei kai nyt kukaan enää juo. Esim. Afrikassa, jossa viljellään kahvia, juodaan sitä aika vähän, siis ihan koko mantereella.
No mitä sä sitten juot iltaisin? Jos ei kerran edes se musta tee käy iltajuomaksi? Hanavettä?
Teetähän ei juo kuin homot ja englantilaiset, joten jos miehesi ei ole englantilainen niin..
Vitsi vitsi, itsekin olen mies ja juon teetä silloin tällöin. Vähemmän siinä kofeiinia on kuin kahvissa, rooiboksessa ei yhtään, eikä vissiin kamomillassakaan. Sitruunanmakuinen vihreä tee on hyvää.
Kiinnostava kysymys. Ei tarvitse mennä kuin rajan taa Venäjälle niin tee on ihan miehisten miesten juomaa. Samoin mm. lähi-itä ja Aasia. Erikoista että Suomessa tulee mieleen muunlaisia stereotypioita.
Vastauksena kysymykseen, mieskin saa juoda teetä kahvin sijaan. Sen sijaan sukupuolesta ja juomasta riippumatta en jaksa hifistelyä tai selostusta teelaaduista ja uuttamisista (tai papujen jauhatuksesta). Pää kiinni ja juo juomasi.
Onko sukupuolella jotain merkitystä, kun puhutaan henkilön juomamieltymyksistä?
Ei se teen juonti komiassa haittoo.
(Ei se kolo komiassa haittaa)
Erittäin outoa olisi mielestäni, jos mies joisi teetä. Ei meillä päin sellaista näy, täällä onkin miehet miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin outoa olisi mielestäni, jos mies joisi teetä. Ei meillä päin sellaista näy, täällä onkin miehet miehiä.
Tytöt juo teetä!!! Olen sen töissäkin maininnut muutamalle!!!!
Teen juomisessa ei ole mitään pahaa. Edellisellä työpaikalla oli joku joka HÖRPPI teetä ja se oli ärsyttävää.
Jos juot teetä, etkä alkoholia juuri, se tekee naisiin vaikutuksen. Eivät kaikki naisetkaan juo kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kahvi ja tee sulkee toisensa pois? Niitähän juodaan ihan eri tilanteissa: kahvia aamulla ja päivällä, teetä illalla.
En mä juo koskaan teetä illalla, koska kofeiini vaikuttaa mun unensaantiin. Juon teetä aamulla ja päivällä, ja joskus saatan juoda päivällä kahvia.
Ei hedelmäteessä ole kofeiinia. En juo koskaan mustaa teetä, mutta hedelmä- ja marjateetä toki muutaman mukin joka ilta.
Tämä siis talvella, kesällä tietysti iltaisin juodaan olutta yms.
No jos puhuu vain yleisesti "teestä", niin olettaa sopii, että juoma todella on teetä, siis teen lehdistä uutettua juomaa.
Ei kai kukaan enää nykyään juo niitä elämää väsyneempiä liptoneita ym. mustaa teetä? Hedelmäteet paljon parempia iltajuomaksi. Ja kuten sanottua, päivällä juodaan tietysti kahvia.
No en mä mitään Liptonia juo, mutta juon kyllä mustaa teetä aina aamuisin. Hedelmäteestä en tykkää, mutta juon kyllä joitain yrttteiteelaatuja illalla.
On sulla jotenkin omituiset käsityksen maailmasta. Teetähän juodaan maailmassa huomattavasti enemmän kuin kahvia, ja siis tarkennan nyt, että teetä, ei jotain yrtti- tai hedelmähaudukkeita, vaan mustaa ja vihreää teetä, ja sä kyselet, ette ei kai nyt kukaan enää juo. Esim. Afrikassa, jossa viljellään kahvia, juodaan sitä aika vähän, siis ihan koko mantereella.
No mitä sä sitten juot iltaisin? Jos ei kerran edes se musta tee käy iltajuomaksi? Hanavettä?
No siinähän se luki mun viestissä. Mutta kyllä hanavesi on ihan hyvä ratkaisu myös
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin mietin. Aika usein kysellään, että oletko tee- vai kahvi-ihmisiä. Mun vastaus riippuu kellonajasta ja mielentilasta, puoleen päivään saakka kahvia ja myöhempänä ajankohtana teetä. Juon myös kaikkia muitakin juomia, olutta, siideriä, viiniä, lonkeroa, juomasekoituksia, glögiä, piimää..
Tykkäisin! En itsekään juo kahvia ja kahvin haju oksettaa. Teetä kyllä juon.
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen mies on? Jotenkin ajattelen hänen olevan sellainen pitkälettinen, kapeaharteinen, vihreisiin ja vanhoihin epäsiisteihin vaatteisiin pukeutuva tyyppi, joka tykkää soittaa kitaraa ja elää laumassa samankaltaisten homssuisten ihmisten kanssa jossakin vanhassa omakotitalossa.
Ei siis ihan omaan mieleeni oleva mies.
Mulla on leveät hartiat ja en juo kahvia enkä teetä. Juomiini kuuluu vesi, piimä ja joskus vähän alkoholia. Mitäs siihen sanot?
Yök, varmasti neitimäinen siimakäsi.
Vierailija kirjoitti:
Yök, varmasti neitimäinen siimakäsi.
:D
Teen juominen on jotenkin nykyaikaisempaa. Ei fiksun miehen tarvitse todistella äijyyttä syömällä makkaraa ja juomalla kaljaa.
Asun Briteissä, joten teetä juovat miehet ovat ihan tuttu näky työpaikalla. Enemmän täällä sitä teetä juodaan kun kahvia.
Voisitte mennä yhdessä romanttisesti ulos teelle.