Mies osti taas väärää saippuaa kaupasta!!!
Milloin se idiootti oppii? Ärsyttää riidellä tälläisen typerän jutun vuoksi.
Kommentit (36)
Miten joku edes jaksaa tuommoisesta riidellä? Oletko teini?
Mies ei tykkää saippuasta, jota vaadit ostettavaksi. Eikö käynyt sen vertaa mielessä?
Väärää, kenen mielestä? Sinun.
Entä jos se oli miehen mielestä oikea ostos?
Kuka määrää oikean ja väärän mielestäsi?
Saippua, mitä väliä sillä oikeasti on. Kaikki toimivat ja puhdistavat.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on kyse ainoastaan sinun olemattomasta organisointikyvystäsi.
Tämä. Ap kirjoittaa ostoslistaa tähän tyyliin:
Käsisaippua
Tamponit
WC-paperi
ja olettaa, että mies tietenkin tietää, että mitä merkkiä, kokoa tai karkeutta pitää tuoda.
Komppaan täysin. Monta vuotta yhdessä oloa takana, eikä ukko tajua ilman kirjallista ohjetta tuoda kaupasta oikeita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan täysin. Monta vuotta yhdessä oloa takana, eikä ukko tajua ilman kirjallista ohjetta tuoda kaupasta oikeita asioita.
Sinä varmaan osaat tuoda Biltemasta ukon pyytämät ilman kirjallista ohjetta.
Kannattaisiko ostaa itse, tai googlettaa kuva paketista
Tästähän syntyy vallan filosofinen dilemma. Onko miehesi ostama saippua väärää, koska sinä pyysit toista merkkiä. Vai onko miehesi tuoma juuri sitä oikeaa ja pyytämäsi olikin se väärä. Jos miehesi olisi tuonut toista merkkiä kuin nyt, mutta kuitenkin eri mitä pyysit, olisiko se edelleen yhtä väärä kuin se jonka nyt oli tuonut? Jos hän olisikin tuonut saippuan minkä halusit, mutta olit kirjoittanut lappuun väärän, olisiko miehen tuoma saippua oikea vai edelleen väärä? Tästä herää monia kysymyksiä joita miettiäkseni olen aivan liian selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku edes jaksaa tuommoisesta riidellä? Oletko teini?
Olen kyllä nelikymppinen. ap
Mies valitti, että ostin väärää kaljaa. Ei sopinut, että juon ne itse pois vaan tuolla märisee ja ryyppää. Hakekoon itse kaljansa.
Ööh. Miten saippua voi olla väärä?
Miten pienten asioiden äärellä te oikein askaroitte?
Älytöntä riitelyä pikkuasiasta. Meet huomenna ostamaan sellaisen saippuan kun haluat tai käytät tuotua tai oot pesemättä.
Imperial Leather palasaippua on parasta. Ostakaa toisillenne joululahjaksi, eikä kukaan tule pettymään.
N47
Vierailija kirjoitti:
Imperial Leather palasaippua on parasta. Ostakaa toisillenne joululahjaksi, eikä kukaan tule pettymään.
N47
Tätä täytyy ostaa! Kiitos neuvosta!
Nyt jumalauta jätät sen! Ei tuollaista voi antaa anteeksi millään.
Vierailija kirjoitti:
Te ootte ihan sekasin.
Jos se noin paljon tuottaa aggressiota, niin eikö olisi parempi mennä itse... että saa sitä OIKEAA!
Oikeesti.
Jos toi on isoin ongelma ja teet siitä noin ison ongelman, niin sulla on kyllä oikeesti paljon isompia ongelmia sen saippuapullos alla.
"Mies osti taas väärää saippuaa kaupasta!!!"
Voi kauheeta!!!!! Maailma ei enää ole kontrollissasi!!!!! Mtä vain voi sattua!!!!
Lähetän miehelle aina kuvan, jos haluan jotain tiettyä tuotetta. Ikinä ei ole tullut väärää. Kukaan ei ole ajatustenlukija.
Tässähän on kyse ainoastaan sinun olemattomasta organisointikyvystäsi.