Mies osti taas väärää saippuaa kaupasta!!!
Milloin se idiootti oppii? Ärsyttää riidellä tälläisen typerän jutun vuoksi.
Kommentit (36)
Saiko ripulin saippuasta ja töräytti pikkujoulun jälkeen lattiakaivoon
Järkyttäävä! Koko joulu varmaan pilalla. Jaxuja.<3
Vierailija kirjoitti:
Ööh. Miten saippua voi olla väärä?
Miten pienten asioiden äärellä te oikein askaroitte?
Helposti voi olla väärä. Esim. minulla menee iho rikki joistain saippuoista pidemmässä käytössä.
Tän takia kyllä sitten todellakin lähetän myös kuvat toivomistani tuotteista, jos miestä pyydän saippuaa tai pesuaineita ostamaan.
Ei j..malauta. Anteeksiantamaton teko. Sua on nöyryytetty pahemman kerran. Jätä se sika ja tee rikosilmoitus henkisestä väkivallasta.
Se 3l kanisteri Foxtellia tietysti.
No jopas, väärennetty saippua. Oliko se joku kivi tai puunpala joka oli veistetty saippuan muotoiseksi?
onneksi ei väärä sydänlääke, vai?
Ainoa oikea saippua on semmoinen ruskeahko palasaippua jossa on tornileima.
Vierailija kirjoitti:
Ööh. Miten saippua voi olla väärä?
Miten pienten asioiden äärellä te oikein askaroitte?
Kyllä saippuoissa on eroja. Esimerkiksi tuoksu voi olla sellainen, minkä takia saippuaa ei voi käyttää ollenkaan. Tästä syystä mä esimerkiksi olen tarkka saippuasta. Ostan pelkästään hajustamatonta saippuaa tai niitä paria tiettyä, joiden tuoksu ei ärsytä.
Saippua voi olla monestakin syystä väärä ja tottahan toki niissä on eroja, vaikka kaikki nyt kätöset puhtaaksi pesevästkin.
Toiset haluavat käytännöllistä, eli esim. usean litran kanisterin, jolla täytetään oma pullo.
Toinen haluaa jotain ylimarkkinoitua brändiä, koska on niin kiva tuoksu ja kermainen koostumus.
Joku haluaa vain palasaippuan.
Ei tuosta pidä närkästyä. Vaikka aina olisi käytetty täsmälleen samaa saippuaa, ei mies välttämättä ole huomannut sitä. Osti sitten ekan vastaantulleen saippuan.
Moni saa allergiaa vääränlaisesta saippuasta joten kyllä merkki on tärkeä.
Oma mies tietää, että saippuan pitää olla hajustamatonta. Mies tietää senkin, että jos hän tyo hajustettua saippuaa, se jää käyttämättä. Turha tuhlata toisen rahoja tuotteeseen, joka on käyttökelvotonta.
Mua rupesi ihan spontaanisti naurattamaan tämä aloitus, koska riidan aihe on niin mitätön. En usko että ap on n. nelikymppinen ja jos on, niin ei voi mitenkään olla kaikki hyvin sillä korvien välissä.