Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 + äidiksi tulleita & kokemuksia?

Vierailija
14.05.2014 |

Vauvakuume on kova sekä minulla että miehelläni. Olen perusterve ihminen, ikää tasan 40 v ja haluaisin vauvan. Vieläkö tuo ylipäänsä onnistuu? Toivon, että vastaukset eivät vain keskity korkean ikäni haukkumiseen- yritän viestilläni löytää ihmisiä, jotka ovat vielä tässä iässä saaneet vauvan ja kysyä heidän kokemuksiaan. :-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset tuttuni ovat. Hyvin on mennyt kaikki. Sen ikäinen on hyvä ja turvallinen äiti. En tietenkään tarkoita solvata nuorempia äitejä. Mutta tuossa iässä jo on nähnyt ja kokenut paljon. Tietää mitä haluaa:) älä turhaan odottele, tuumasta toimeen.

Vierailija
2/6 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset tuttuni ovat. Hyvin on mennyt kaikki. Sen ikäinen on hyvä ja turvallinen äiti. En tietenkään tarkoita solvata nuorempia äitejä. Mutta tuossa iässä jo on nähnyt ja kokenut paljon. Tietää mitä haluaa:) älä turhaan odottele, tuumasta toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei kokemusta asiasta. Jos on terve ja kaikki muutenkin ok niin en nää syytä miksi ei.

Oma äitini saanut lapset ollessaan 20v, 24v, 25v ja 42v. Eipä se vuosien saatossa paremmaksi äidiksi muuttunut. Ei ollut sitä minun, esikoisen, syntyessä eikä myöskään nuorimman syntyessä. Olemme kaikki kasvaneet isän hoivissa, keskimmäisillä sama isä. Äitiä kiinnosti kuopus poikkeuksellisen kauan mutta lopulta otti ja lähti.. ja jätti tietenkin pikkusiskoni kasvamaan isänsä kanssa. Pikkusisko nyt 6v ja mä nään sitä triplasti enemmän kun äiti, jota kiiinnostaa enemmän työt, uuden miehen kanssa matkustelu ja muut huvit kun oman eskari-ikäisen lapsen näkeminen.

Vierailija
4/6 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheita että 40v

Sinusta vanhempi eikä tulisi mieleenkään

Vierailija
5/6 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään naisen, joka sai lapset nopeassa tahdissa 40, 41 ja 42v. Terveitä aikuisia lapsia ovat nyt. 

Vierailija
6/6 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni sai lapsen +45v. Hyvin meni, ihana poika tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän