Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huono ihminen?

Vierailija
11.03.2014 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä ikuisuus, meillä on ennestään yksi lapsi ja olen pitkään haaveillut toisesta lapsesta. Mies on melkein täydellinen isä. Osallistuu lapsenkasvatukseen ja viettää aikaa lapsen kanssa. Jokin aika sitten kerroin miehelle tästä toiveesta toisesta lapsesta ja mies oli ihan innoissaan. Suunnittelee isomman asunnon hankkimista ja muutenkin yhteistä tulevaisuutta. Hyvä, että ei kysele lapseltamme toivooko hän siskoa vai veljeä.

Vähän aikaa sitten mies jäi minulle kiinni pettämisestä, mutta hän ei tiedä että tiedän. En todellakaan halua viettää elämääni mieheni kanssa, kun toinen on kykenevä pettämään.

Ja nyt tuleekin se itse kysymys. Olenko huono ihminen, jos jään tähän suhteeseen kunnes raskaudun?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 16:15"]Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä ikuisuus, meillä on ennestään yksi lapsi ja olen pitkään haaveillut toisesta lapsesta. Mies on melkein täydellinen isä. Osallistuu lapsenkasvatukseen ja viettää aikaa lapsen kanssa. Jokin aika sitten kerroin miehelle tästä toiveesta toisesta lapsesta ja mies oli ihan innoissaan. Suunnittelee isomman asunnon hankkimista ja muutenkin yhteistä tulevaisuutta. Hyvä, että ei kysele lapseltamme toivooko hän siskoa vai veljeä.

Vähän aikaa sitten mies jäi minulle kiinni pettämisestä, mutta hän ei tiedä että tiedän. En todellakaan halua viettää elämääni mieheni kanssa, kun toinen on kykenevä pettämään.

Ja nyt tuleekin se itse kysymys. Olenko huono ihminen, jos jään tähän suhteeseen kunnes raskaudun?

[/quote]

No voi vittu. Se pettää uudelleen. Oletko synnyttänyt aivosi pihalle?

Vierailija
2/3 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeei saatana mitrn tyhmiä ihmisiä tämä maa päällään kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet! Käytät toista ihmisetä hyväkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi