Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko tällainen vaihdevuosiin?

Vierailija
19.12.2020 |

Ensin hikoilee litroittain ja naama punoittaa, sitten vähennät vaatetusta niin kohta palelee ja pitää lisätä vaatetusta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset ei halua hormonihoitoja? Onko niillä jotain negat. vaikutuksia?

Kaikki ei voi käyttää, jos on suvussa vaikka hormoniperäistä rintasyöpää tai veritulppariskiä tai on jo sairastanut rintsyövän. Joillakin nousee verenpaine, joillakin maksa-arvot. Ja osa ei sitten vaan halua esim. lisääntyneen rintasyöpäriskin takia tai koska haluaa vaan elää luonnollisesti tämänkin elämänvaiheen. 

Itse sain kiintiöni täyteen ylimääräisiä hormoneja kun nuorena ja hölmönä tuli hommattua pillerit. Tai ei oikeastaan edes hommattua vaan aloitettua ikäänkuin automaattisesti koska gyne suositteli ja kaikki muutkin niitä söi.

Eihän sitä edes tajunnut kuinka paljon pahaa ne aiheutti ennen kuin ne jätti pois. 

Vierailija
22/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pelkästään noita kylmiä aaltoja. Herään yöllä siihen, että olen umpijäässä. N45

Sama juttu ja sama ikä. Sitä oikein menee sellaisia kunnon vilunväristyksiä joihin sitten havahtuu hereille.

Sukat yöksi auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kuumiin aaltoihin ihan estrogeenisuihke. Lisäksi mulla on hormonikierukka. Ikää 52.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä