Raskauden valemenkat?
Harrastin suojaamatonta seksiä noin pari viikkoa sitten (vähä yli), otin kyllä katumuspillerin sen jälkeen, mutta yhtäkkiä äsken päähäni pompahti kauhea ajatus että jos olenkin raskaana. Mitään tunnistettavia oireita ei ole, tai en ainakaan niitä huomaa. Menkat alkoivat ihan normaalin kivuliaasti ja runsaasti, hiukan ehkä kuitenkin ajoissa, pari päivää vain, mutta kuukautiseni eivät ole säännölliset. Onko mahdollista että olen raskaana? Millaisia kokemuksia teillä on valemenkoista?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:33"]
Nyrkkisääntö on se 19 vrk siitä suojaamattomasta yhdynnästä, liian aikaisin sitä on ihan turha tehdä.
[/quote]
kiitos! ylihuomenna olis laskujeni mukaan 19. päivä :)
-AP
Mulla on ollut valemenkat, ja ne olivat lyhyet, niukat ja kivuttomat. Kannattaa kuitenkin se testi tehdä ettei jää mitään epäilystä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:46"]
Mulla on ollut valemenkat, ja ne olivat lyhyet, niukat ja kivuttomat. Kannattaa kuitenkin se testi tehdä ettei jää mitään epäilystä.
[/quote]
Joo, niin aionkin. Teen sen viikon päästä niin ei ainakaan ole liian aikaisin. :) Nämä menkat on ihan normaalit, yhtä tuskalliset ja runsaat kuin aina ennenkin. :D
-AP
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:29"]
Ei sillä testin tekemisen ajankohdalla ole niin tarkkaa väliä. Kokeile vaikka heti, koska se kuukautisten oletettu alkupäivä on ollut jo, jos kuukautiset ovat meneillään. Tee aamuvirtsasta, niin saat tarkimman tuloksen.
[/quote]
kiitos neuvosta. :)
-AP