Mikä vartalotyyppi (muoto) sinulla on?
Mielenkiinnosta kyselen, eli mikä näistä vartalotyypeistä sinulla on? Entä ikäsi?
http://4.bp.blogspot.com/_R_kIkaBTH8Q/S7-6zl5AQyI/AAAAAAAAA3A/v2xEHK_cw-4/s1600/2010+04+09.jpg
(kuvaa saa suuremmaksi klikkaamalla.
Minä olen vase eli maljakko, ja ikää on 38v.
Tuon kuvakoosteen mukaan minulle sopisi mm. räätälöidyt jakut.
Kommentit (69)
Peruna , yksikään kohta ei ole symmetrinen, vain muhkurainen < 3
Meenataanko sellolla nyr sitä kauppakeskusta? Nimim. Häkeltynyt
Siis kauppakeskusko tai siihen verrattava?
Lollipop. Tuo teksti pitää paikkansa, liian lyhyissä hihoissa ja tiukoissa housuissa mä muistutan lähinnä bambia, koska niitä raajoja on liikaa. Ja rintavarustuskin on riittävä. Nuorempana olin tosi tietoinen tästä ja yläasteella käytin kaksi kokoa liian isoja t-paitoja ja huppareita piilottaakseni osan jaloista ja häivyttääkseni rinnat sinne paidan uumeniin. Nyt 20-vuotiaana sitä tulee jo toimeen itsensä kanssa, kun murrosikä on ohi ja kehitys ja myllerrys loppunut.
En oikein osaa sanoa. Hartiat yhtä leveät kuin lantio eikä vyötärö kunnolla erotu ja medium-tissit. Mikäs se sit olis?
Vain yksi noista malleista on normaalipainoinen. Kaikki muut selvästi tykevia ja ihan lihaviakin. Ei mun silmä ainakaan osaa verrata omaa normaalipainoista kroppaa noihin kroppiin :o
Juu en noista tasapaksun löysistä Trinnyn ja Susannan malleista löydä omaani.
Mun vartalomalli taitaa olla "Nicky Minaj" :-D
Päärynä varmaan, tosin minulla ei ole lantion leveyteen nähden kapeat hartiat vaan leveys jotakuinkin sama, edestä mitattuna... jos ymmärrätte :D Jos siis ei mittaisi ympärystä vaan mittaisi leveydet kohdasta hartiat - vyötärö - lantio. Mutta isoja rintoja minulla ei ole, niin en voi ihan tiimalasikaan sitten olla.
23v olen.
Vartaloni on aikalailla yks yhteen Kim Kardashianin kanssa. Olen usein saanut kuulla yhdennäköisyydestämme, tosin rinnat ovat minulla aavistuksen suuremmat.
En tuota kuvaa kannata katsoa, ihan höpöhöpömuotoja. Itse olen tiimalasi, 110-75-110. Ei tiimalasi ole niin harvinainen mitä luulisi. Ikää 20 v.
62 opettelee kirjoittamaan: Ei kannata katsoa.
Pitäsköhän ihmisten huomioida että vartalonmuodossa ei huomioida tissejen kokoa ? :D . mutta mutta itse olen vissiin tiimalasin ja vaasin risteytymä, hartiat on nyt lantiota hitusen leveämmät.
Olen sellainen laiha tikku, ehkä sitten pylväs ellei kahdesta ensimmäisestä jompikumpi?
En oikein tiedä olenko kello vai omena. Olen rintavampi kuin tuo esimerkkikuvan kello, mutta vyötäröni on kapeampi kuin omenalla. Olen kuitenkin liian läski ollakseni tiimalasi.
Olen 99-65-95 ja vartalomalliltani sama kuin Kim Kardashian eli tiimalasi, mutta ainakin 10-senttiä pidemmillä koivilla :) Olen vaalea mutta minua luullaan usein lattariksi kropan perusteella.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:37"]
Meenataanko sellolla nyr sitä kauppakeskusta? Nimim. Häkeltynyt
[/quote]
Olisitko sitten mieluummin Iso Omena, Kaari, Itäkeskus tai JUMBO? :DDDDD
Ehkä Skittle tai Column. Ehkä enemmän tuo Column. Olen hoikka ja mielestäni hyväkroppainen, mutta aika muodoton: pikkuruiset rinnat, joihin suhteutettuna paksu vyötärö ja maltillinen lantio (sentään vähän lantiosta levenee, mutta ei mitenkään näyttävästi). Aika tasapaksu palkki.
Näin hoikassa kunnossa näytän hyvältä ja oikeanlaiset vaatteet näyttävät todella hyviltä. Tietyntyyppiset vaatteet tosin tekevät tukevan näköiseksi. Pulskemmassa kunnossa oli joskus vaikea löytää kauniisti istuvia vaatteita.