Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vartalotyyppi (muoto) sinulla on?

Vierailija
14.05.2014 |

Mielenkiinnosta kyselen, eli mikä näistä vartalotyypeistä sinulla on? Entä ikäsi?

http://4.bp.blogspot.com/_R_kIkaBTH8Q/S7-6zl5AQyI/AAAAAAAAA3A/v2xEHK_cw-4/s1600/2010+04+09.jpg

(kuvaa saa suuremmaksi klikkaamalla.

Minä olen vase eli maljakko, ja ikää on 38v.

Tuon kuvakoosteen mukaan minulle sopisi mm. räätälöidyt jakut.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että tiimalasi on tuossa jaottelussa läski. Oma ikä 35 ja aito tiimalasi.

Vierailija
62/69 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minulla kirja (Trinny & Susannah The Body Shape Bible), jossa nämä tyypit on esitelty, ja siellä annetaan myös  eri kokoisia vaihtoehtoja noista vartalotyypeistä. Esim. hourglass/tiimalasi-julkkikseksi nimetään Nigella Lawson (pienessä kunnossa ;-), Salma Hayek ja Charlotte Church. Minusta tämän kirjan vartalotyyppijaossa on hyvää muihin verrattuna se, että esimerkiksi raajojen pituus ja muoto, samoin kuin hartialinja, vaikuttavat tulokseen. Tuo X Y O A -jaotteluhan ei oikeastaan mitenkään puutu raajoihin. 

Itse olin pitkään pitkäraajainen column/pylväs, mutta sitten vähän yli kolmikymppisenä minulle kasvoivat rinnat ja lantiolle tuli muutama sentti lisää, vaikka  paino ei sinänsä noussut. Nyt olen vase/maljakko, eli pitkä tiimalasi. Ja huomio, tämä muutos tapahtui aivan ilman raskautta, mahdollisesti hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen vaikutti jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hourglassin ja cellon ero? Cellolla leveät hartiat? No, olen sitten tiimalasi :)

Vierailija
64/69 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea hahmottaa nuista kuvista, kun kaikki on jotenkin tukevia.

Vierailija
65/69 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä, jolla kuitenkin suht leveät (noin lantion levyiset) hartiat ja aika pitkät jalat. Hoikka ylävartalo, pienet rinnat, leveät reidet.

Vierailija
66/69 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena

Vierailija
67/69 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä. :)

Vierailija
68/69 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaasi tai tiimalasi. 39 v.

Vierailija
69/69 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku lollipopin ja skittlen sekoitus. Mitä eroa niillä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi