Mikä vartalotyyppi (muoto) sinulla on?
Mielenkiinnosta kyselen, eli mikä näistä vartalotyypeistä sinulla on? Entä ikäsi?
http://4.bp.blogspot.com/_R_kIkaBTH8Q/S7-6zl5AQyI/AAAAAAAAA3A/v2xEHK_cw-4/s1600/2010+04+09.jpg
(kuvaa saa suuremmaksi klikkaamalla.
Minä olen vase eli maljakko, ja ikää on 38v.
Tuon kuvakoosteen mukaan minulle sopisi mm. räätälöidyt jakut.
Kommentit (69)
Hei, minulla kirja (Trinny & Susannah The Body Shape Bible), jossa nämä tyypit on esitelty, ja siellä annetaan myös eri kokoisia vaihtoehtoja noista vartalotyypeistä. Esim. hourglass/tiimalasi-julkkikseksi nimetään Nigella Lawson (pienessä kunnossa ;-), Salma Hayek ja Charlotte Church. Minusta tämän kirjan vartalotyyppijaossa on hyvää muihin verrattuna se, että esimerkiksi raajojen pituus ja muoto, samoin kuin hartialinja, vaikuttavat tulokseen. Tuo X Y O A -jaotteluhan ei oikeastaan mitenkään puutu raajoihin.
Itse olin pitkään pitkäraajainen column/pylväs, mutta sitten vähän yli kolmikymppisenä minulle kasvoivat rinnat ja lantiolle tuli muutama sentti lisää, vaikka paino ei sinänsä noussut. Nyt olen vase/maljakko, eli pitkä tiimalasi. Ja huomio, tämä muutos tapahtui aivan ilman raskautta, mahdollisesti hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen vaikutti jotain.
Mikä on hourglassin ja cellon ero? Cellolla leveät hartiat? No, olen sitten tiimalasi :)
Vaikea hahmottaa nuista kuvista, kun kaikki on jotenkin tukevia.
Päärynä, jolla kuitenkin suht leveät (noin lantion levyiset) hartiat ja aika pitkät jalat. Hoikka ylävartalo, pienet rinnat, leveät reidet.
Minä olen vaasi tai tiimalasi. 39 v.
Varmaan joku lollipopin ja skittlen sekoitus. Mitä eroa niillä on?
Surullista, että tiimalasi on tuossa jaottelussa läski. Oma ikä 35 ja aito tiimalasi.