Mikä vartalotyyppi (muoto) sinulla on?
Mielenkiinnosta kyselen, eli mikä näistä vartalotyypeistä sinulla on? Entä ikäsi?
http://4.bp.blogspot.com/_R_kIkaBTH8Q/S7-6zl5AQyI/AAAAAAAAA3A/v2xEHK_cw-4/s1600/2010+04+09.jpg
(kuvaa saa suuremmaksi klikkaamalla.
Minä olen vase eli maljakko, ja ikää on 38v.
Tuon kuvakoosteen mukaan minulle sopisi mm. räätälöidyt jakut.
Kommentit (69)
Miksi noilla kaikilla on liian tiukat housunvyötäröt?
Corner, eli hartiat leveähköt ja lantio kapeampi. Olen 35 v. Olin tiimalasi tuonne kolmekymppiseksi kunnes imetys vei rinnat ja päälle laihdutin n. 10 kg ja lantio/reidet (ja kasvot) kapeni ja uimarinhartiat korostui (en siis oo uimari :D )
Cello, mutta paljon hoikempana kuin kuvan nainen.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 13:43"]
Cello, mutta paljon hoikempana kuin kuvan nainen.
[/quote]
Ai niin ja ikä on 39.
Olen kellon, omenan ja tiilmalasin risteytymä, siis tyypillinen suomalainen nainen:D
Hourglass mutta hoikempana.
ikä 24v
Tiimalasin ja päärynän sekoitus, kun muistan treenata yläkroppaa ja hartioita niin tiimalasi, muuten menee päärynäksi.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 13:44"]
Olen kellon, omenan ja tiilmalasin risteytymä, siis tyypillinen suomalainen nainen:D
[/quote]
Eikös nuo ole vähän niin kuin toisensa poissulkevia..? :)
Lollipop, enkä suostu trumpettilahkeita päälleni laittamaan.
Ei tuossa oikein ollut mun kroppaa. Olen kuitenkin mielestäni päärynä, mutta mulla on isommat rinnat kuin tuon kuvan päärynällä. Olen 54-v.
Column/pylväs, pitkä ja tasapaksu. Toiset on omenoita tai päärynöitä, minä olen banaani: pitkä, tasapaksu, huono ryhti :D
Ikää 34.
Vase eli vaasi täälläkin, ikää 27 v.
Esimerkkikuvista tuo tiimalasi, mutta laihempi. Ikää 33.
Päärynä, mutta vähän hoikempi kuin kuvan nainen. Ikää 39.
Cello, ja hiukan lihavampi kuin kuvan nainen. Rakastan vartaloani enkä haluaisi olla minkään muun muotoinen tai kokoinen.
Hoikka päärynä minäkin. Ihan paras tämä oma vartaloni! :)
Entisenä kilpauimarina selkä ja hartiat ovat jykevät ja todella leveät muuhun vartaloon verrattuna. Vuosia sen jälkeen on läskiä kertynyt kehoon joten olen päärynän ja tiimalasin väliltä
Vahva Y.