Mikä vartalotyyppi (muoto) sinulla on?
Mielenkiinnosta kyselen, eli mikä näistä vartalotyypeistä sinulla on? Entä ikäsi?
http://4.bp.blogspot.com/_R_kIkaBTH8Q/S7-6zl5AQyI/AAAAAAAAA3A/v2xEHK_cw-4/s1600/2010+04+09.jpg
(kuvaa saa suuremmaksi klikkaamalla.
Minä olen vase eli maljakko, ja ikää on 38v.
Tuon kuvakoosteen mukaan minulle sopisi mm. räätälöidyt jakut.
Kommentit (69)
cellon ja päärynän väliltä varmaankin
42
Olen hoikka päärynä mutta toisin kuin päärynöillä yleensä, mulla on kroppaani nähden pitkät jalat ja lyhyt selkä. Muuten olen sitä perinteistä mallia: kapeat hartiat, pienet rinnat, pieni vyötärö ja näihin nähden pari kokoa suurempi alakroppa, etenkin lantio ja reidet.
Tiimalasi, mutta kiinteä sellainen, eikä tuo mikä kuvassa. 90-62-90 ja rinnat 65E :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:52"]Tiimalasi, mutta kiinteä sellainen, eikä tuo mikä kuvassa. 90-62-90 ja rinnat 65E :)
[/quote]
Juu ihan varmasti ;)
Päärynän ja sellon risteymä olen ma. Ikää 41.
cornet ja vase sekotus, oon 170cm, ikä 29v.
Tiimalasi on sellainen jolla selvästi erottuva vyötärö muusta kropasta eli lähinnä Kim Kardashianin mallinen jolla muhkeutta niin rinnoissa kuin takamuksessa ja on kurvikas myös sivusta päin katsottuna. Ei vain edestä.
Esimerkiksi muut pepukkaat kuten Jennifer Lopez, Beyonce ja Shakira ovat päärynöitä.
Aiemmin oli vain X (tiimalasi/pehmeä suora), O (omena), T (harteikas), H (suora) ja A (päärynä) -vartalotyypit, onneksi niitä on nyt keksitty enemmän ja on useita välimallejakin :)
Te joilla lapsi/lapsia, onko muuten teillä muuttunut selvästi vartalon malli raskauksien jälkeen?
Olen päärynä, mutta hartiani ovat melko leveät. Rintoja tosin ei nimeksikään, siksi kaukana tiimalasista.
Olen täsmälleen samankokoinen kuin Miss Universum, enkä valehtele.
Pitkä, hoikka tiimalasi.
Hmm, varmaan päärynä, mutta en ole persjalkainen niin kuin kuvan nainen. Hartiani eivät myöskään ole kovin kapeat. Tiimalasin mallisena (siis oikeana tiimalasina, kuvan esimerkki on huono) en kuitenkaan itseäni pitäisi, koska rinnat eivät ole isot. Mitat n. 88-64-94, olen 20-vuotias.
Cello, mutten tollainen pihtipolvi.
Jessus, miten epäimarteleviin vermeisiin nuo kuvan naiset on puettu. Olisivat antaneet niiden laittaa edes rintsikat päälle.
Juuri kuvan mukainen tukeva tiimalasi. 102-76-102
Olen 27 ja lasten saannin jälkeen lantio leveni huomattavasti. Tavallaan olen tyytyväinen kun tunnen nyt itseni naisellisemmaksi, mutta painoa pitäisi saada pois
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 15:29"]Te joilla lapsi/lapsia, onko muuten teillä muuttunut selvästi vartalon malli raskauksien jälkeen?
[/quote]
Mun suureksi hämmästykseksi mulla ei muuttunu. 32v ja 2 lasta, edelleen hourglass. 162cm ja 55kg, jos tolla infolla nyt mitään väliä on.
Tiimalasi. 94-67-95, 2 muksuu, 30v. Oon kyl leveempi ku ennen, mut hyvä näin, ei haittaa!
Noista mallaista en voisi sanoa yhdenvertaisuutta omalle kropalleen. Olen kiinteä.