Tänään en mene kauppaan
Kommentit (19)
Kaikilla pitäisi riittää rahat koko kuukaudeksi. Sympatiani ovat puolellasi ap. Vielä viikko pitäisi jaksaa niin tili tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla pitäisi riittää rahat koko kuukaudeksi. Sympatiani ovat puolellasi ap. Vielä viikko pitäisi jaksaa niin tili tulee.
Mulla on vähän eri tilanne. Sitä ei tiedä, koska palkka tulee.ap
Vierailija kirjoitti:
Minua huolettaa lapsiperheet joissa on työttömyyttä. Olen itse isosta ja köyhästä perheestä, eikä se ollut kivaa.
Eipä täälläkään juhlia pidetä. Mutta jo raamattukin vihjaa että kenellä ilo sydämessä sillä juhlat koko ajan. Eli tavoitelkaa sisäistä hyvin vointia.
Mun ei tarvitse mennä kauppaan. Työttömänä tympäisee käydä kaupassa. Indeksi korotukset jäädytettiin ja ruuan hinta on noussut. Vahva ja köyhiä potkiva suomi.
Minäkään en mene. Rahaa ei ole, enkä tiedä milloin sitä saan. Aikaisintaan kolmen viikon päästä. Onneksi kaapissa on kaksi hernekeittopurkkia ja makaroneja.
Vierailija kirjoitti:
Keskustellaan rahattomuudesta.ap
Sori ap, en tunnista ongelmaasi.
Vierailija kirjoitti:
Entäs tänään? Mitä ostit?
En ole pitkään aikaan käynyt kaupassa. Ehkä ennen juhannusta menen.ap
Mulla jääkaappi tuotteiden pois syönti viikko, jääkaapin pesu ja sitten kauppaan, ehk ke tai to.
Keskustellaan rahattomuudesta.ap