Kauheaa miten monella teistä on törkeä mies!
Näitä keskusteluja lukiessani, monessa aihealueessa tulee ilmi miten törkeitä, ajattelemattomia ja itsekeskeisiä kumppaneita teillä on.
Ettekö te ymmärrä, ettei parisuhteen kuulu olla sellaista? Te ansaitsette ja saatte parempaa kohtelua!
Minä koen että mieheni arvostaa minua, riidellään toki, mutta molemmat osaamme pyytää anteeksi. Mies osaa näyttää tunteensa, muistaa helliä (jopa liiaksikin), tykkää hemmotella minua ja muistaa jopa seksin aikana kuiskata korvaan (tunnut hyvältä, rakastan sinua)
Ei ole vaikuttanut asiaan ainakaan negatiivisesti lasten syntymät eivätkä kuivat kaudet.
Minä en voisi kuvitellakkaan eläväni ihmisen kanssa, joka ei arvosta minua, joka loukkaa sanoillaan ja arvostelee töykeästi. Ei se ole normaalia!
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 10:49"]
Mä luulen, että enemmistöllä on kuitenkin ihan kelpo kumppani. Heidän ei vain tarvitse avautua siitä anonyyminä netissä.
[/quote]
Ehkä, mutta kymmeniä tai satoja tällaisia törkytoopejen vaimoja tällekin palstalle kirjoittavissa on kuitenkin. Hyvä, että ap päätti heitä puhutella. Huono parisuhde johtuu minunkin mielestäni jopa ensisijaisesti siitä, että jompi kumpi (tai kumpikin!) suostuu sietämään kumppanin huonoa käytöstä. Jos kukaan ei sellaista sietäisi, huonoja suhteita ei olisi, vaan kohtuuttomat alistajat joko muuttuisivat tai jäisivät sinkuiksi.
Eikä nyt tehdä tästäkään sukupuolikysymystä. Ihan yhtä törkeitä tyyppejä olen nähnyt myös naisissa. Naisten törkeys on vain keskimäärin hieman erilaista.
Ja kaikki naiset ovat viattomia, hyviä ihmisiä? Oletko, aloittaja, oikeasti aivan totaalinen idiootti vai esitätkö vain?
Mulla on ollut 4 aviomiestä. Ensimmäinen oli niin kiltti, kultainen, huomaavainen, halusi lapsia jo parikymppisenä, kunnioitti kaikkia ihmisiä, minua, omia vanhempiaan ja isovanhempiaan ja minunkin sukulaisiani ja auttoi aina kaikkia. Kaiken kaikkiaan ihana mies nykyäänkin. Itse pilasin suhteemme kun en tajunnut arvostaa häntä, vaan kuvittelin että kaikki suhteet ovat yhtä hyviä tai jopa parempia.
Kolme muuta miestä onkin ollut aivan toista maata. Yksi petti ja jäi lopulta kiinni, minä lähdin. Yksi lähti kun olin raskaana, mielessä oli oma ura ja vapaus. Viimeinen on vähän narsistinen, äidin ainoa poika ja tämä anoppi puuttuu jokaiseen asiaamme. Joten mun kokemuksella 1 neljästä miehestä on kunnollinen. Jos on. On naisissakin vikaa!