Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä vasemmistoliittolaisista äänestäisin?

Vierailija
14.05.2014 |

Äänestäisin Paavoa, mutta kun ei ole listoilla, niin ketä äänestäisin? Onko ehdotuksia? Vihreys ei kiinnosta, palkansaajan oikeudet kyllä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 15:45"]

Li Andersson on ehkä kaikkein typerin näistä ehdolla olevista vasuribimboista. Kukaan ajattelukyvyltään kehittynyt ei edes äänestä vasemmistoa eikä vihreitä.

[/quote]

Pystytkö argumentoimaan tämän vai oletko vaan palstan haukkuja ilman aivoja?

[/quote]

Kommunismia on jo kokeiltu eivätkä tulokset ole olleet mitenkään mairittelevat. Suosittelisin kaikille vasemmistolaisille opintomatkaa esim. Kuubaan tai Venezuelaan. Siellä se heidän haikailemansa yhteiskuntamalli on oikein hyvin "voimissaan" nykyäänkin.

Vierailija
22/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä vaan, niin saadaan ne pois Suomen politiikasta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 09:14"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 09:05"]

Itse äänestän Li Anderssonia.

[/quote]

Nyt on pakko kysyä, että miksi? En ole ikinä tavannut ihmistä joka avoimesti myöntää äänestävänsä Li:tä.

[/quote]

Itse olen tavannut, kun hän oli tosi nuori tyttö. Hemmotellun taiteilija yh-isän vittumainen pikku prinsessa, joka ei kainostellut näyttää kuinka VIHASI köyhään sätkätupakalta haisevaa rääsyläistä eli minua. Voi vittu mikä pikkulunttu.

Olin todella pyörtyä, kun kyseinen henkilö yhtäkkiä ilmaantui julkisuuteen ja vielä duunrareiden oikeuksien kirkasotstaisena puolustajana.

Elämä on joskus uskomattoman ironista.

Mutta siis taivaan tähden:

ei se, että joku on nuori, tee hänestä automaattisesti oikeamielistä, jaloa, muita parempaa messiaslasta. Älkää menkö halpaan.

Vierailija
24/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 05:36"]

Äänestäisin Paavoa, mutta kun ei ole listoilla, niin ketä äänestäisin? Onko ehdotuksia? Vihreys ei kiinnosta, palkansaajan oikeudet kyllä.

[/quote]

Siis ylipäätään vai jossain tietyissä vaaleissa?

Vierailija
25/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä kommunismia haikailee. Vasemmistolla on oiketa arvoja tarjolla. Voisin itse elää hyvin kommunismissakin. Voin tehdä yhteistä hyvää, eikä minulla ole mitään halua omistaa mitään. Turha esittää mitään diktatuuria kommunisminä. Sekatalousjärjestelmä on mielestäni parasta.

Vierailija
26/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 09:03"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:55"]

Merja Kyllönen on ainoa täyspäinen vassari.

[/quote]

Sokeiden valtakunnassa silmäpuoli on kuningas.

[/quote]

Voi apua :D

*

Eli Merjan meriiti ovat?

Vierailija
27/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkansaajien oikeudet tai Suomen maan talouden saaminen kuntoon kiinnostavat, vasurit nyt on vihonviimeinen vaihtoehto. Mukafiksu mutta sitä itse tajutakseen liian kehittymätön Li Andersson imuroi varmaan tehokkaasti omilla aivoillaan ajattelemaan kykenemättömien ja häntä itseään vähemän tietävien <25v äänet, mutta turha luulla että aikuisten maailmassa Lin argumenteilla saa osakseen mitään muuta sääliä. Paavo Arhinmäki taas on sellainen suuren luokan kännipelle ja moninkertainen takinkääntäjä, että ihan hyvä ettei ole tällä kertaa tarjolla keskenkasvuisille prekariaateille.

Vierailija
28/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelisin puolestaan kaikille kokoomusmielisille matkaa Yhdysvaltojen vähemmän turistien keskuudessa tunnettuihin kolkkiin, keskustelemaan ajattelevien ihmisten kanssa (Monet vähävaraisetkin siellä äänestävät konservatiiveja, koska ovat uskonto-, ase- tai rotukysymyksissä demokraatteja vastaan. Tai itse asiassa moni ei äänestä ketään.). Pitäisi tulla yksinkertaisimmallekin selväksi, ettei kapitalismiakaan kovin onnistuneena voida pitää.

Jonkun määritelmän mukaan Suomessa on jo nyt vallalla sosialismi (kun katsotaan verojen suhdetta bkt:een tms. indeksi) - niin kuin kaikissa muissakin maailmanlaajuisesti ihailluissa hyvinvointivaltioissa (muut Pohjoismaat, Benelux-maat ym.) Itse ainakin äänestän henkilöä, jonka edes jollain tasolla voin kuvitella haluavan ylläpitää hyvinvointivaltiota - eikä apinoida jenkeiltä heidän kaikkia tuhoontuomittuja periaatteitaan.

Lähde: puolisoni on amerikkalainen, ja vaikkei viihdy Suomessa YHTÄÄN - ei mistään hinnasta muuttaisi takaisin USA:an, koska valtiota johdetaan niin surkeasti, että kansalaiset kärsivät monin eri tavoin.

Vierailija
29/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:02"]

Li Andersson on ehkä kaikkein typerin näistä ehdolla olevista vasuribimboista. Kukaan ajattelukyvyltään kehittynyt ei edes äänestä vasemmistoa eikä vihreitä.

[/quote]

[/quote]

Kommunismia on jo kokeiltu eivätkä tulokset ole olleet mitenkään mairittelevat. Suosittelisin kaikille vasemmistolaisille opintomatkaa esim. Kuubaan tai Venezuelaan. Siellä se heidän haikailemansa yhteiskuntamalli on oikein hyvin "voimissaan" nykyäänkin.

[/quote]

On varmaan jäänyt yhteiskuntaopin tunnit väliin, kun kuvittelet, että vasemistoliitto on kommunistinen. Jos haluat nähdä kommunismia, mene Kiinaan, Pohjois-Koreaan ja Venäjään. Siellä ei ihmis- eikä sananvapautta ole lainkaan.

Onko vasemmistoliitto kieltämässä ihmis- ja sananvapauden? Ihmisoikeuksien vastaan taistelee persut ja erityisesti Jussi Halla-aho. Pienet ihmiset ovat heille murskaamisen kohde. Jos persut saisivat valita, niin he olisivat samanlaisia kuin Putin, Kiina ja Pohjois-Korea: sanovat ei homoille ja ei vieraille kansoille. Persut ovat kommareita, jotka miellään sulkevat rajansa kaikelta, vievät rajojen sisäpuolisilta vierailta kansalaisuuksilta heidän identiteetinsä ja kieltävät kansalaisiltaan suvaitsevaisuuden.

Vierailija
30/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo "kommunismin" halveksunta oikein tässä ketjussa taida tehota: Jos äänestää vasem., tuskin sinun mielipiteidesi perusteella kantaansa muuttaa :D.

Ap: En vielä tiedä.

Vierailija
31/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 09:20"]

Nopein tapa heikentää palkansaajan asemaa on äänestää puoluetta, jonka ideologia perustuu mahdollisimman suureen julkiseen sektoriin ja sitä myöden mahdollisimman suureen verorasitukseen.

Ja sitten ihmetellään, miksi tässä maassa ei ole työpaikkoja.

[/quote]

Tämä on niin surullista ja niin TOTTA. Vasemmistopuolueet ovat täysin hukassa perinteisen ajattelunsa kanssa.

NYT tarvitaan uutta vasemmistoa, joka näkee maailman sellaisena kuin se on

- kapitalismi ei ole automaattinen paha

- kapitalismi luo työpaikkoja

- valvottu kapitalismi luo myös eettisiä työpaikkoja

- sijoittaminen ei ole automaattisesti syntiä ja rikkaiden etuoikeus

jne. jne. jne.

Älkää käsittäkö väärin: itse haluaisin kannattaa vasureita ja uskon, että sieltä suunnalta noustaan vielä. Mutta niin kauan kun ei tajuta, että kommarijuna meni jo ja kapitalismi on otettava uudella tavalla haltuun ja hyväksyttävä osa sen lainalaisuuksista, vasemmistolla ei ole mitään tsäänssejä. Näkeehän sen jo sitä, missä ongelmissa jopa sdp on

Vierailija
32/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:12"]

Minä suosittelisin puolestaan kaikille kokoomusmielisille matkaa Yhdysvaltojen vähemmän turistien keskuudessa tunnettuihin kolkkiin, keskustelemaan ajattelevien ihmisten kanssa (Monet vähävaraisetkin siellä äänestävät konservatiiveja, koska ovat uskonto-, ase- tai rotukysymyksissä demokraatteja vastaan. Tai itse asiassa moni ei äänestä ketään.). Pitäisi tulla yksinkertaisimmallekin selväksi, ettei kapitalismiakaan kovin onnistuneena voida pitää.

Jonkun määritelmän mukaan Suomessa on jo nyt vallalla sosialismi (kun katsotaan verojen suhdetta bkt:een tms. indeksi) - niin kuin kaikissa muissakin maailmanlaajuisesti ihailluissa hyvinvointivaltioissa (muut Pohjoismaat, Benelux-maat ym.) Itse ainakin äänestän henkilöä, jonka edes jollain tasolla voin kuvitella haluavan ylläpitää hyvinvointivaltiota - eikä apinoida jenkeiltä heidän kaikkia tuhoontuomittuja periaatteitaan.

Lähde: puolisoni on amerikkalainen, ja vaikkei viihdy Suomessa YHTÄÄN - ei mistään hinnasta muuttaisi takaisin USA:an, koska valtiota johdetaan niin surkeasti, että kansalaiset kärsivät monin eri tavoin.

[/quote]

USA on todettu oligarkiaksi. Ihmisten äänestämisprosentti on 40 %. Ne ihmiset äänestävät, joiden mielestä puolueet ajaa heidän asiaansa. Ne ihmiset jättävät äänestämättä, koska kokevat, ettei vuosikymmenien saadossa asiat ole muuttuneet. Eivät ne muutu jos äänestää yhä samoja puolueita. Toisaalta ne kaksi puolueet ovat vieneet muilta puolueilta vaikutusmahdollisuuden, mikä lannistaa ja vie innon äänestämiseltä.

Näin ollen Yhdysvalloissa ei ole demokratiaa. Kaksipuolueinen järjestelmä ei sitä anna. 

Suomessa äänestysprosentti on 70 % vielä. Kokoomukset äänestävät, koska tykkäävät että puolue on kuunnellut hienosti heidän toiveitaan, jolloin nämä samat äänestäjät äänestävät uudelleen. Tämä voi lannistaa muiden puolueiden äänestäjiä. EI SAA ANTAA PERIKSI.

Äänestäkää Kokoomus ulos EU:sta. EU on kokoomuslainen tällä hetkellä, joten jos haluatte ettei Kataisen kumppanit enää jatkossa anna periksi EU:lle niin äänestäkää SDP:ta tai Vasemmistoliittoa.

Vierailija
33/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

On varmaan jäänyt yhteiskuntaopin tunnit väliin, kun kuvittelet, että vasemistoliitto on kommunistinen. Jos haluat nähdä kommunismia, mene Kiinaan, Pohjois-Koreaan ja Venäjään. Siellä ei ihmis- eikä sananvapautta ole lainkaan.

Onko vasemmistoliitto kieltämässä ihmis- ja sananvapauden? Ihmisoikeuksien vastaan taistelee persut ja erityisesti Jussi Halla-aho. Pienet ihmiset ovat heille murskaamisen kohde. Jos persut saisivat valita, niin he olisivat samanlaisia kuin Putin, Kiina ja Pohjois-Korea: sanovat ei homoille ja ei vieraille kansoille. Persut ovat kommareita, jotka miellään sulkevat rajansa kaikelta, vievät rajojen sisäpuolisilta vierailta kansalaisuuksilta heidän identiteetinsä ja kieltävät kansalaisiltaan suvaitsevaisuuden.

[/quote]

Itseltäsi on tainnut jäädä koulunkäynti kokonaan väliin. Sen verran karmeita kielioppivirheitä purkauksesi on täynnä. Sinänsä ei ole yllättävää, että vasemmistolaiset eivät ymmärrä kuinka talous toimii ja yhteiskunta pyörii.

Vierailija
34/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikone ehdotti minulle Oras Tynkkystä.

Jos on jo periaattellisella tasolla vasemmistoa vastaan, niin ei liene kovin hedelmällistä tulla riehumaan ketjuun jonka ap kysyy nimenomaan vasemmistolaista edustajaa.

Vierailija
35/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 09:14"]

[/quote]

Nyt on pakko kysyä, että miksi? En ole ikinä tavannut ihmistä joka avoimesti myöntää äänestävänsä Li:tä.

[/quote]

Itse olen tavannut, kun hän oli tosi nuori tyttö. Hemmotellun taiteilija yh-isän vittumainen pikku prinsessa, joka ei kainostellut näyttää kuinka VIHASI köyhään sätkätupakalta haisevaa rääsyläistä eli minua. Voi vittu mikä pikkulunttu.

Olin todella pyörtyä, kun kyseinen henkilö yhtäkkiä ilmaantui julkisuuteen ja vielä duunrareiden oikeuksien kirkasotstaisena puolustajana.

ei se, että joku on nuori, tee hänestä automaattisesti oikeamielistä, jaloa, muita parempaa messiaslasta. Älkää menkö halpaan.

[/quote]

Jaahas, ja sä oot jotenkin parempi ihminen.. vitun pikkulunttuinesi.

Jotenkin vaikea uskoa.

Vierailija
36/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Itseltäsi on tainnut jäädä koulunkäynti kokonaan väliin. Sen verran karmeita kielioppivirheitä purkauksesi on täynnä. Sinänsä ei ole yllättävää, että vasemmistolaiset eivät ymmärrä kuinka talous toimii ja yhteiskunta pyörii.

[/quote]

Pääasia on, että tajusit persujen olevan kommunistisin puolue :)

Vierailija
37/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 09:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja sinä vitun pikkulunttuinesi et ole argumentoinnissasi kovinkaan vakuuttava.

Vierailija
38/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Patomäki olisi hyvä ehdokas muutoin, mutta hän kannattaa eurobondeja.

Vierailija
39/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelelkaa, miksi persut ovat viemässä ihmisoikeudet. Onko se ihmisoikeuksien vieminen jos kaikki eivät saa tulla vapaasti maahan? Persut eivät ole ehdottaneet sananvapauden poistamista tai diktatuuria tietääkseni. Itse toki äänestän Kokoomusta, koska se ajaa parhaiten suurituloisten asiaa.

Rouva, 55

Vierailija
40/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:33"]

Jaahas, ja sä oot jotenkin parempi ihminen.. vitun pikkulunttuinesi.

Jotenkin vaikea uskoa.

[/quote]

Camoon, joteski niiIIIIIn väsynyttä ottaa tuota asennetta. joo, se pimatsu oli pöyristyttävän ylimielinen, vihansa haisevaa rääsyläistä kohtaan avoimesti näyttävä paska, jota minulla on todella oikeus sanoa pikkuluntuksi. Sanon sen uudelleen: PIKKULUNTTU ja ruostsinsuomalaista bättre folkia edustavan kansanosan tyrkkky poliitikkopentu, joka varmasti edustaisi aivan mitä tahansa puoluetta, kunhan vain saa olla poliitikko.

Siinä mielessä olen parempi ihminen, että tiedän, etten näytä halveksuntaani avoimesti ihmisille, jotka ovat huonossa jamassa. En ole koskaan tehnyt enkä tule koskaan tekemään. Se on temperamenttikysymys, ehkä myös osin luokkakysymys. Aito köyhän pentu tietää, mitä on olla köyhä ja haista.

Andersonin perhetausta ei millään muotoa tue käsitystä siitä, että hän on haisevien köyhien asialla, päinvastoin, hän oli jo nuorena oppinut, että ei ole syytä olla.

Vasureista täällä on ehdotettu jo parempiakin ehdokkaita, sellaisia, joilla on todellisia poliittisia kannuksia. Kuten sanottu, ei se että on niin nuori, ettei ole ehtinyt mokata politiikassa ole mikään meriitti. Mutta niin tajuttoman moniin uppoaa se, kun ehdokas on niin nuori, ja nätti ja sileäotsainen, ihan niin kuin määäääääkin olin nuorena. Voi hyvää päivää, ihmiset ovat  tyhmiä.

[/quote]

Siinä mielessä oot parempi ihminen, että anonyymisti täällä haukut muita.

MUAH-HAH-HAA

Musta tuntuu, että täällä haisee jonkun urpon mielipiteet eikä mikään muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän