Paras paikkakunta missä olet asunut?
Lappeenranta
-vesistöä paljon ja kaunis kesäkaupunki! ♡
Kommentit (21)
Helsinki. Kyseisen kaupungin kesäillat parasta!!Tampere. Kaunis ympäristö ja mukavia ihmisiä
Turku, mahtava kesäkaupunki, ihana saaristo, helppo liikkua pyörällä, kaikki toimii jne. Olen asunut ulkomailla 4 kaupungissa ja Suomessa Espoossa, Helsingissä ja muutamassa pienemmässä kaupungissa Suomessa.
Turku. Kaikki tarvittava löytyy, keskusta on passelin kokoinen, asuntojen hinnat kohtuulliset. Paljon kulttuuritarjontaa, hyviä ravintoloita, kahviloita ja baareja, luontoakin löytyy läheltä, loistava kirjasto.
Miami Beach - upea ilmasto ja ranta vieressä. Shoppailua, yöelämää, ravintoloita...Nyki kolmen tunnin päässä, Karibialle voi mennä vaikka viikonloppuristeilylle.
Yks paikka Hertfordshiressä, en viitsi laittaa sen tarkemmin kun on niin pieni paikka.
Tampere.
Kauheimmat ovat Helsinki ja Pori.
Ehdottomasti Espoo, ja paljon on tullut Suomea kierreltyä. Olen asunut mm. Pohjanmaalla, Savossa, Turussa, Helsingissä.
Ympäri Suomen asuneena joudun toteamaan, että Helsinki.
Maalta lähtiessäni en olisi hetkeäkään uskonut, että tykästyn kaupunkiin, mutta niin vain tein. Tai itse asiassa rakastuin. Täällä on kaikki lähellä, kaupat, meri, luonto, nähtävyydet, kulttuuri. Jokaiselle jotakin, voi kadota tai olla keskipiste.
En usko, että koskaan enää lähden vaikka alunperin tulin vain käymään.
Että enste haukutaa kaikki kunnat ja kaupungit ja sit niitä samoja kehutaa parhaiks,jessöör.
Olen asustellut töiden vuoksi eripuolilla suomea, aina noin parisen vuotta kerrallaan. Nyt asunut Turussa viimeiset 2 vuotta, ja täytyy sanoa että tämä on ollut paras minulle tähän astisista kaupungeista.
Hirveästi varoiteltiin turkulaisten sisäänpäin kääntyneisyydestä kun olin muuttamassa tänne mutta en ole mitään sellaista havainnut.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 09:47"]Uurainen.
[/quote]
hih. Mäkin joskusasuin tuolla puoli vuotta.
Helsinki. Niistä paikkakunnista, joilla en ole asunut, paras on Tampere. Haluaisin muuttaa sinne.
Kangasala