Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mässääjät hei, kirjottakaa illan menuu, tässä mun:

Vierailija
13.05.2014 |

-vajaa paketti haankorppuja runsaalla voilla ja juustolla

-n. 1l creme brulee- uutuus jäätelöä

-puoli pussia ässämix karkkeja

-vaja pussi vaaleaa leipää voilla

-lihapiirakka ketsupilla

-omenapakastepullia

On kivaa mässätä kerrankin rauhassa yksin kotona, vähän omaa aikaa.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ennen ahmin, se oli ihan kamalaa. Saatoin vetää esim. pussin sipsejä, pullon limua ja vielä suklaalevyn siihen päälle...

Sain onneksi lopetettua tuon, jotain psyykkistähän se oli. Miten ihmiseen mahtuukin niin paljon herkkuja kerralla? Ja mullekaan ei muuten tullut huono olo, vaikka jotkut sitä ihmettelevät miten voi syödä noin paljon makeaa kerralla. Mä vaan voin. Vatsakipuja ja närästystä oli kyllä.

Nykyään mulla on edelleen ongelmia syömisen kanssa. Syön liikaa ja olen vaan lihonnut vuosien varrella. Olen sellainen lohtusyöjä. Lisäksi olen riippuvainen sipseistä ym. nakseista. Jos niitä on, on pakko syödä koko pussi, Jos niitä ei ole, ajattelen niiden ostamista. Olen onneksi saanut pidettyä sen yhdessä pussillisessa/viikko.

Mun syömiseni tänään:

viisi palaa siemen-sekaleipää voilla/tuorejuustolla ja kinkulla/salamilla ja juustolla sekä salaatilla, 5 minitomaattia, puolikas omena, teetä maidolla ja sokerilla

lihakeittoa (possusta) lautasellinen, 2 isoa palaa pannukakkua (1/4 pannukakku), täysmaitoa

illalla meinaan tehdä jotain broilerista, ehkä broileria kermakastikkeessa ja riisiä ja salaattia, sitten vielä mustikkakeittoa

Siinä mun herkut tältä päivältä. Aika tyypilliset ruoat, paitsi yleensä syön enemmän täysjyvää. Painan 125 kg. :(

Vierailija
62/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä.. Ihan sairasta. Mä en usko että oikeesti vedätte noita. Suklaalevyn ja jotainpäälle vielä uskon, mutta noita määriä ette kyllä oo syönyt.

Mä söin kerran litran jäätelöä kerral.. Se oli puolimaratonin jälkeen ja kauhee olo. Sokeri nous päähän ja tuli kramppi vatsaan. Ripuloin ja oksensin kaikki ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla meni pizza, classicjäätelö, pussi karkkia ja ISO suklaapatukka. + 7dl limua. Putkeen kaikki.

Vierailija
64/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:28"]On niin hauskaa olla länsimaalainen, diabeteslääkkeet ja ulostuslääkkeet ja bodypump ja elintasovatsa <3

[/quote]

Diabetes on myös Aasian vitsaus. Ja rasvamaksa.

Vierailija
65/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vajaa paketti rusinoita ja 300g suolapähkinöitä (pettämätön yhdistelmä ja koukuttava)

-450g jumbopussi karkkia

-10palaa ruisleipää, voi, juusto

Vierailija
66/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että jaksatte syödä nuo kaikki kerralla, varsinkaan pienikokoiset! Mutta vau mitä määriä, itsellä tuli ähky pelkästä lukemisesta :D

Vierailija
67/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, kyllä sitä jaksaa. Mutta maha on kuin olisi yhdeksännellä kuulla raskaana ja sitten ei auta kun maata kippurassa loppuilta/yö.

Vierailija
68/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 4dl jäätelöä, 10kpl isoja mansikoita, 4kpl minikorvapuusteja

Vierailija
69/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki noista liittyvät nopeisiin hiilareihin. Ne on kuin huume, sokerilla saa nopeasti "hyvän mielen".

Ainoastaan tuosta sipsijutusta tuli mieleen, voisikohan olla kysymys jonkinlaisesta erilasten suolojen vajauksesta tai jotain matalaa verenpainetta tms. taustalla, mikä selittäisi suolaisenhimon.

Kyllä elimistö aika pitkälti tietää, mitä se tarvitsee, jos sitä kuuntelee. Eri asia on sitten psyykestä ja riippuvuuksista seuraavat himot. (Ja jos on sokerikierteeseen joutunut ja sillä kemiansa sotkenut, niin riippuvuus se on sekin.)

Vierailija
70/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pakastepizza 330g

- lasi sangriaa

- toffee jäätelötuutti

- nutellapaahtis+pari tl nutellaa suoraan purkista

Perusilta :D eilen meni 150g sipsejä ja 100g valkosuklaa-cashew-pähkinöitä.... ja tunnistajat tunnistaa ;)

Vierailija
71/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perusmättö on tälläinen jos saan olla vaikka vk-lopun yksin :

Pussi sipsiä & 3purkkia dippiä

1.5l pepsi maxia

1kg irtareita

30cm subi

Ja pakastepitsa

Vierailija
72/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kaurahiutalemössö: reilu 100g sulatettua voita, 1,5dl sokeria 4dl kaurahiutaleita, kaikki sekasin kulhossa ja ääntä kohti nam! Oli tarkotus tehdä kauralastuja uunissa (nekin tooosi hyviä ja rapeita) mutta "taikina" vei mukanaan! Kannattaa testata!

-Puolikas pyöreä maalaisleipä voilla ja oltermannilla

-turkinpippureita vajaa pussi

Vierailija
73/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi vähän kiinnostamaan, että onko nää nyt sellaisia mässysatseja, mikä tehdään esim. tunnin tai kahden sisässä, vaikka leffaa katsellessa. Siihen määrät tuntuu isoilta. Mutta sitten jos koko päivälle, niin eihän noissa nyt loppuen lopuksi kauheesti ole? Joku pizza, jätski, kilo karkkia. Jos sen jakaa aamusta iltaan tai jotkut jopa sanoneet, että "mun viikonlopun mässäämiset"... niin tarkoittaako se että siinä on kaikki mitä on koko viikonloppuna syöty? Ei edes ole paljoa jaettuna kolmelle/kahdelle päivälle. Itse asiassa aika vähän, jos sen lisäksi ei syödä mitään. Tai vaikka syötäisiinkin joku normaali lounas (mutta en usko, koska eikö tuossa se pizza/subi/nuggetit ole juuri se lounas).

Vierailija
74/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:06"]En usko että jaksatte syödä nuo kaikki kerralla, varsinkaan pienikokoiset! Mutta vau mitä määriä, itsellä tuli ähky pelkästä lukemisesta :D

[/quote]

Reeniä vaa nii onnistuu :D t. se 165/48