Mässääjät hei, kirjottakaa illan menuu, tässä mun:
-vajaa paketti haankorppuja runsaalla voilla ja juustolla
-n. 1l creme brulee- uutuus jäätelöä
-puoli pussia ässämix karkkeja
-vaja pussi vaaleaa leipää voilla
-lihapiirakka ketsupilla
-omenapakastepullia
On kivaa mässätä kerrankin rauhassa yksin kotona, vähän omaa aikaa.
Kommentit (74)
Syömishäiriömeininkiä:< älkää tuhotko kroppaanne jossa asutte.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 02:34"]
[/quote]Mies tuo friteerattuja katkiksia dippikastikkeella ja ranskiksia, koira saa nuo ranskikset. Huomenna haen juustokakun joka on tehty oikeista aineksista, aikaisemmin ostettu kakku jossa on jotain kermaviilipaskaa, saa menna roskikseen.
Söin pussin lakuja ummetukseen. Ei auttanut.
Ylihuomisen mässyt:
500g irttareita
1l jäätelöä
Fazerin suklaalevy
300g sipsiä
Ja olen 165/48, en oksenna. Noi menee saman illan aikana, ns yhdeltä istumalta.
Illan mässäilyt tänään:
2 suklaapatukkaa (Royal ja uutuus Susu). Iso maitokahvi. 2 lämmintä juustovoileipää (reilusti juustoa). 0,5 l. light colaa. Jogurttirahkaa iso kippo ja seassa pensasmustikoita ja tuoreita hollantilaisia mansikoita. Kaksi palaa voisilmäpullapitkoa ja lisää light colaa. 2 isoa lasia rasvatonta maitoa ja iso sokerinen reikämunkki.
Kyllä röyhtäyttää. Turha varmaan odottaa vatsan toimivan normaalisti lähiaikoina... Menkat alkamassa ja koko ajan pitäisi olla syömässä jotakin. :(
No huh huh mun iltamässäilyyn kuului rahkaa, banaania, kurkkua ja tomaattia. Näitä voisin vetää joka ilta.
terv. Rv 18+4
Eilis illan mässäilyt:
- fazerin mariannelevy
- 3 kpl tortilloja
- mustikoita jogurtin kanssa
- sipsejä 500g
- 2 lakupötköä
- omenoita 4kpl
- pussillinen paahtoleipää juuston ja tomaatin kera
- purkkaa
Ompa hauskaa ettei ole yksin tän mässäämisen kanssa. :D Tulee hirvee herkkuhimo kun näitä lukee, voisin kipaista lähikaupan kautta hakemaan lisää mässyääää! Nam. Ja itse en ainakaan oksenna, yök. Lisää listoja kehiin mikä on teijän "normaali mässyilta" vaikka viikonloppuisin! Tässä mun eilisen mässyt:
-suklaalevy
-500g pakasteranskalaisia ja pussillinen lenkkimakkaraa runsaan ketsupin kanssa NAMII
-ben&jerrys jäätelöpaketti
-paahtoleipää paketillinen,osa voilla ja osa ketsuppitonnikala päällisellä
Mitäköhän vielä.. En edes kaikkea varmaan muista :D
Kuulostaa sairaalta, ettekö voi huonosti kaiken tuon ahmimisen jälkeen?
Mitäs tänään mässäillään?
Listatkaapas.
No hyi saatana sentään! 300g karkkia leffan aikana ja on oksettava olo!
[/quote]
Onko jossain väitetty, että näitä settejä vedetään joka ilta yhdeltä istumalta? Syöminen on nautinto, joten miksei silloin tällöin saisi mässäillä kaikkea epäterveellistä ja hyvää? Menkää ruokaneurootikot omaan porkkana-ketjuunne ihailemaan terveellisiä elintapojanne.
Musta on erikoista, että saatoin ennen tehdä noin, mutta nyt en pystyisi. Ennen kuvittelin kaikkien sellaisten valehtelevan, jotka sanovat, etteivät pystyisi. Nyt tiedän, että siitä tulisi oikeasti vain paha olo. Syynä mahalaukun kutistuminen, kun mässäysiltamat ovat jääneet pois, pitkä terapia ja mielialalääkkeet. Ruoan syöminen on siis normalisoitunut. Herkuttelen kyllä iltaisin joskus paljonkin (siis jätän joskus terveellisen ruoan kokonaan väliin, jos olen yksin), mutten pysty niin paljon kerralla enää syömään. Esim. puoli pussia sipsejä ja puoli litraa jäätelöä olisi jo paljon ja enempää ei menisi alas.
Siis apua, mä luulin että oon sairas ja syön paljon, kun joskus syön suklaalevyn yhdessä illassa.
5 kananmunaa
2 maitorahkaa stevialla
1 kuhafilee
Dukanin dieetillä ollaan,ja mässyttää saakuivaa protskua kuinka haluaa, näin väittävät.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 15:53"]
[/quote]
Onko jossain väitetty, että näitä settejä vedetään joka ilta yhdeltä istumalta? Syöminen on nautinto, joten miksei silloin tällöin saisi mässäillä kaikkea epäterveellistä ja hyvää? Menkää ruokaneurootikot omaan porkkana-ketjuunne ihailemaan terveellisiä elintapojanne.
[/quote]
Ahmiminen on neuroottista toimintaa. Ja aika moni täällä on sanonut nimenomaan vetävänsä nuo yhdeltä istumalta.
Ok. Mä olen luullut , että mulla on ongelma, mutta asiat ovatkin hyvin. saatan syödä levyn suklaata + 3 lasia punaviinia joskus illan mittaan . sitten on ihan tosi ällö olo. Mutta päivällä syön aina lounaaksi jotain keittoa, päivälliseksi salaattia + kalaa tai lihaa ja välipaloiksi hedelmiä, marjoja tai viiliä.
Eli olen ihan eri tasolla kuin moni mässääjä. Miten joku voi syödä pakateranskiksia 500g + makkaraa ja vielä makeeta päälle ?
Eli tässä nyt näkee , mistä se läski oikeesti ihmisille kertyy . Kukaan , joka syö noin , ei voi olla hoikka.
2palaa kauraleipää oivariinilla, paistinpernoita ja pala kanaa, suklaamuffinssi, 6 tupakkaa, siideri, purkkaa, pringlessejä n. 20 lastua.
Tää on aika vähän verrattuna normimeininkiin :D