Mässääjät hei, kirjottakaa illan menuu, tässä mun:
-vajaa paketti haankorppuja runsaalla voilla ja juustolla
-n. 1l creme brulee- uutuus jäätelöä
-puoli pussia ässämix karkkeja
-vaja pussi vaaleaa leipää voilla
-lihapiirakka ketsupilla
-omenapakastepullia
On kivaa mässätä kerrankin rauhassa yksin kotona, vähän omaa aikaa.
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:18"]Klo 16 jälkeen: lautasellinen kasvissosekeittoa, viipale itsetehtyä leipää juustolla ja kinkulla, neljä suklaakeksiä, yksi pulla, kaksi kurkkupastillia.[/quote]
onpa kyllä aivan ihana kun mainitsit että aivan itsetehtyä leipää olet syönyt. Leivoitko pullankin?
Mäki pystyin nuorempana vetämään tuollaisia määriä ja just noita sapuskoita helposti ja paino pysyi normaalipainon sisällä. Nyt painan sata kiloa ja maha ei kestä hiilareita enää yhtään. Hiilarimässyähän te kaikki vedätte, se on kuin huumetta.
Siis vitsailetteko vai syöttekö oikeasti tuollaisia määriä? :D Kuinka usein?
Mun iltamässäilyihin kuului mozzarellatikku, pala pizzaa ja kourallinen tacolastuja. Toikin teki jo tiukkaa.
Siis vitsailetteko vai syöttekö oikeasti tuollaisia määriä? :D Kuinka usein?
Mun iltamässäilyihin kuului mozzarellatikku, pala pizzaa ja kourallinen tacolastuja. Toikin teki jo tiukkaa.
Huu. Aamulla vähän juustonaksuja ja karkkia + kaffit, työpaikalla normi kahvilalounas ja perään kahvia ja fazerina. Myöhemmin vielä toinenkin patukka. Kotona pussi karkkia, tummaa suklaata ja smoothieta ja munakasta.
Sokeri on mulle ongelma...
Mullakin aina tuo mässäämistahti yltyy ja tungen hirveellä vauhilla niitä herkkuja suuhun kun ne on niin hyviä! Vajaa iso pussi sipsiä ja kaks dippiä (ranch ja amerikan)=hyvä vapaailta taattu! Sit tekee yleensä vielä mieli makeaa niin pakastimesta jäätelöä tai omppuviinerit uuniin (nää on pieniä, menee helposti 10kpl yheltä istumalta lämpimänä nam).
Mässäsin tänään terveellisesti
- kahvia 2 mukia
- raejuustoprk ja ananasprk
- 4 naudanlihapihviä cheddarjuustolla, salaattia, tomaattia, bbq-kastiketta
- aloevera juoma pullo
- grillimakkara, oliiveja, tomaatti
karppaan kuten tekstistä näkyy.
Tuleeko teillä noista määristä huono olo ollenkaan? Olen itsekin sokeriaddikti, mutta nykyään en voi syödä kovin paljon, kun alkaa jo sydän hakata... joskus lukioikäisenä oli parempi kestävyys. Olen nyt 23.
otan satunnaispanolta suihin, viikkojen spermalastit
ap.
Oon 23, enkä voi olla PÄIVÄÄKÄÄ syömättä makeeta .. huhhuh.
Tänään alotin päivän terveellisesti puurolla ja appelsiinilla ja lounaan jätin välistä, mutta se kostautui nyt illalla ja olen tähän mennessä syönyt:
4 perhepizzaa
Paketillisen ranskalaisia ja nakkeja majoneesilla
Kolme purkkia ben and jerrysia
Maraboun ja fazerin suklaalevyt
Kuusi berliininmunkkia
Voi sian kärsä! Te olette ihan pro sakkia täällä. Tällainen amatööri jaksaa pussin taffeleita ja piispanmunkin. Sit rupee olemaan aika tasanen olo. Teidän siipat varmaan kilvan varaa aikoja kilppari testeihin:)
67, et voi olla tosissas? Toi määrä on niin provo ja sairas näihin muihin verrattuna..
Lomafiilis ja tänään plakkarissa:
Aamupala jäi välistä
Lounaalla runsas salaatt kahvilassa kera minilihapullien, kanan ja fetan
Välipalana pieni kotitekoinen salaatti rucolasta, tomaatista, kurkusta, fetasta ja punasipulista kera tomaattichili-kastikkeen ja vehnäoluen
Iltaherkkuna valkoviiniä ja keksejä aurajuustolla
Yöherkkuna vieressä odottelee Fazerin pähkinäsuklaa, mutta saattaa jäädä väliin.
Fried rice kiinalaisesta
lasi viiniä
pikku pussi hula hoops sipsejä
mimi karkkipussi (30 g)
kinder patukka
maitosuklaapatukka
-pellillinen pannukakkua kermavaahdolla ja mansikkahillolla
-500g juustoviipaleita
-6 voileipää
-vähän karkkia
-pipareita ehkä 15 maitoon dipattuna
Peruspäivä:
2 leipäpalaa juustolla aamupalaksi,
Sushia lounaaksi,
Hedelmiä, leipää,
Spakettia ja jauhelihaa päivälliseksi,
2 kpl suklaapatukoita,
Suklaalevy,
Popcornia kattilallinen
Puol litraa-litra jäätelöä,
Leipää iltapalaksi
Tää on ihan huippu ketju :) Kiva nähdä muiden perusruokailuja, tai siis mässyjä.
hitto että tulee nälkö,mutta ei viittis syödä mitään raskasta yöllä. Ehkä kipaisen syömään banaanin ja ruisleivän :D
Ai täällä on joku pro mia -ketju. Onko oksentaminen siistiä? Säälin teitä. Hankkikaa apua, nopeesti.