Voi järkytys! "Tatuointistudion asiakas on entistä useammin nainen"
"Tatuointeja kantaa yhä useammin nainen"
"Suurin osa hänen asiakkaistaan on naisia"
Kyllä tuo on vaan järkyttävää luettavaa näin miehenä! Onko miehiltä kysytty, mitä mieltä miehet ovat naisten tatuoinneista? Miehenä voin sanoa, että tatuoinnit naisella eivät ole hienoja! Yksikään! Pikemminkin rumia lähes poikkeuksetta. Tatuoinnit vievät naiset olemuksesta naisellisuutta pois ja tuovat siihen maskuliinisuutta. Miehet taas tykkäävät naisissa yleensä naisellisista piirteistä.
Kommentit (15)
Naisia ei kiinnosta miesten mielipiteet 😅
Tatuoinnit pitäisi kieltää, haloo päättäjät!
Mitä tatuointimuste sisältää. Siitä ei sitten uskalleta puhua.
Tatuoinnit ovat todella rumia. Rumentavat ihmistä. Omituinen muoti, no jääpä meille puhtosille parhaimmat miehet, koska laadukkaat miehet eivät pidä tatuoinneista.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ovat todella rumia. Rumentavat ihmistä. Omituinen muoti, no jääpä meille puhtosille parhaimmat miehet, koska laadukkaat miehet eivät pidä tatuoinneista.
Juuri tämä, hyvä mies ei kelpuuta tatuoitua naista. Tatuointi naisessa on kuin purkkapaketin tarra ferrarissa, yhtä "makean" näköinen
Tiedän monta pariskuntaa, joissa vain naisella on tatuointeja, joten ei yllättänyt.
Tatuointi alkaa olla vanhanaikaista. Tatuoimaton nainen alkaa olla arvossaan. Tatuointipoistopaikat ylibookattuja nykyään.
Mulla ei ole tatuointeja, mutta ei ole kyllä miestäkään.
N35
Suomessa naiset osaavat kyllä ihan itse päättää, ottavatko tatuoinnin, leikkaavatko hiukset tai miten pukeutuvat, eikä tarvitse lupaa mieheltä tai isältä.
Missä ihmeen maailman kolkassa ap. kuvittelee asuvansa, kun kuvittelee jonkun naisen kysyvän hänen mielipidettä. Tuskin ap. olisi valmis myöskään elättämään puolisoa, tyttöystävää tai siskoa. Suomessa naiset itse päättävät omista asioistaan ja myös itse maksavat.
Vierailija kirjoitti:
Olisi parempi alkaa kiinnostamaan.
Selitätkö vielä miksi miehiltä siis kysyttäisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi parempi alkaa kiinnostamaan.
Kui?
Miehet ja miehet. Kaikkia eivät kiinnosta miesten mielipiteet. Tatuointi pysyy aina mukana. Koru voidaan ryöstää ja koru ei ole välttämättä yhtä hyvä muisto kuin tatuointi.