yrittäjä joka ei koskaan anna kuittia
Ja silti aika kova tuntitaksa. Miksi verottaja ei syynää?
Kommentit (31)
No minä en siellä käy vaan tuttuni.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:44"]No minä en siellä käy vaan tuttuni.
[/quote]
Niin aina :D
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:44"]No minä en siellä käy vaan tuttuni.
[/quote]
Niin aina :D
[/quote]
No valitettavasti se on totta. Juuri puhuttiin asiasta.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:46"]Mikä ala?
[/quote]
Autokorjaamo.
Ja sitä kuittia ei voi pyytää koska .... ?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:47"]Ja sitä kuittia ei voi pyytää koska .... ?
[/quote]
En tiedä.
Yrittäjällä on verotukseen ja kirjanpitoon omat kuittinsa, ei se verottaja asiakkaan kappaleella mitään tee
Minä en ole koskaan saanut kuittia Helsingissä kosmetologilta. Mihin voisin käräyttää? Väittänyt kaksi vuotta, että hänellä ei ole maksupäätettä. Maksan käteisellä tai tilisiirrolla. Tunnettu kosmetologi.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:47"]Ja sitä kuittia ei voi pyytää koska .... ?
[/quote]
En tiedä.
[/quote]
Oon niin hajanielinen etten aina muista R-kioskilla sitä kuittia tarjota, onneksi kun näin käy asiakas osaa puhua ja pyytää sitä
Lain mukaan pitää kuitti antaa, mutta omapahan on ongelma jos sitä ei pyydä. Perävalotakuut ovat silloin voimassa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:49"]Minä en ole koskaan saanut kuittia Helsingissä kosmetologilta. Mihin voisin käräyttää? Väittänyt kaksi vuotta, että hänellä ei ole maksupäätettä. Maksan käteisellä tai tilisiirrolla. Tunnettu kosmetologi.
[/quote] no voi itku, oot muuten itekkin syyllistynyt rikokseen kun noin kauan ruokkinut pimeää työvoimaa. Sulle on isot mätkyt tiedossa jos käräytät. Joudut maksamaan palveluistasi alvit ja sakotkin vielä ;/
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:49"]Yrittäjällä on verotukseen ja kirjanpitoon omat kuittinsa, ei se verottaja asiakkaan kappaleella mitään tee
[/quote]
Niin. Ne laittaa kirjanpitoon mitä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:49"]Yrittäjällä on verotukseen ja kirjanpitoon omat kuittinsa, ei se verottaja asiakkaan kappaleella mitään tee
[/quote]
[/quote]
Sepä siinä yrittäjänä olossa onkin mukavaa :) ala yrittäjäksi äläkä valita
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:49"]Yrittäjällä on verotukseen ja kirjanpitoon omat kuittinsa, ei se verottaja asiakkaan kappaleella mitään tee
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Käräytän ensin teidät.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:49"]Yrittäjällä on verotukseen ja kirjanpitoon omat kuittinsa, ei se verottaja asiakkaan kappaleella mitään tee
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Käräytän ensin teidät.
[/quote]
Mistä ? :( mulla kun ei ole yritystä enkä sellaista edes halua
No eikös se tilisiirtomaksu näy tilillä?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:49"]Minä en ole koskaan saanut kuittia Helsingissä kosmetologilta. Mihin voisin käräyttää? Väittänyt kaksi vuotta, että hänellä ei ole maksupäätettä. Maksan käteisellä tai tilisiirrolla. Tunnettu kosmetologi.
[/quote] no voi itku, oot muuten itekkin syyllistynyt rikokseen kun noin kauan ruokkinut pimeää työvoimaa. Sulle on isot mätkyt tiedossa jos käräytät. Joudut maksamaan palveluistasi alvit ja sakotkin vielä ;/
[/quote]
Miten niin? Olen kahdesti käynyt ja sanottu, että muuttanut juuri ja ei ole maksupäätettä. Hänhän sen petoksen on tehnyt, ei asiakas. Sitäpaitsi hinta on siellä sama kuin muuallakin, ei ole halvempi. Luuletko että tosissani uskon, että joku veroja kiertävä pitsakuski voi myydä halvemmalla pitsaa ja jäädessään kiinni, karhuta asiakkailta lisää maksua? Ei se noin mene.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:52"]
[/quote]
Miten niin? Olen kahdesti käynyt ja sanottu, että muuttanut juuri ja ei ole maksupäätettä. Hänhän sen petoksen on tehnyt, ei asiakas. Sitäpaitsi hinta on siellä sama kuin muuallakin, ei ole halvempi. Luuletko että tosissani uskon, että joku veroja kiertävä pitsakuski voi myydä halvemmalla pitsaa ja jäädessään kiinni, karhuta asiakkailta lisää maksua? Ei se noin mene.
[/quote]
Sun ois HETI pitäny käräyttää se eikä ostaa taas palveluja. Verottaja on myös sun niskassa jos käräytät. :( ei se yrittäjä niitä karhuakkaan vaan verottaja koska oot rahottanu laitonta toimintaa ja tienny siitö 2 vuotta
Miksi et kysy kuittia tai oikeastaan, miksi käytät tuollaista "yrittäjää"?