Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää kun apteekissa pakkoneuvotaan reseptilääkkeiden käyttö!!!

Vierailija
13.05.2014 |

Tulen kipeän lapsen kanssa suoraan apteekkiin lääkäristä. Lääkäri juuri neuvonut miten ja milloin lääkkeet otetaan.

Apteekissa selvitetään samat jutut uudestaan, kipeä lapsi tuskastuu odottamiseen ja vaikka kuinka koitan sanoa että juuri käytiin nämä lääkärin kanssa läpi, saan vittumaista hymyä 'no osaatteko nyt varmasti kotona näiden kanssa, minä nyt kuitenkin kerron vielä '

Aaaaaaaaaaaaaaaarghhhhh

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa olenkaan. Kerran on myös huomattu väärä annostus ja kerran olen jopa saanut väärän lääkereseptin, lääkkeen joka oli kielletty..Apteekissa aina on kysytty, onko lääke tuttu, ja jaos on niin ei ole sitten neuvottu. Minusta on ihan hyvä, ja sitäpaitsi apteekissa näkevät mistä muita lääkereseptejä on ottanut, ja huomaavat mahdolliset haitalliset yhteisvaikutukset. Lääkäri ei aina muista näistä kysyä ( tai ei tiedä), tai itse muista kertoa.

Vierailija
22/23 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 09:46"]

Vähän ot, mutta kävin hakemassa uuden Mirenan apteekista ja hörähdin spontaanisti nauramaan kun se pakkaus on niin hervottoman iso, ei mitään edellytyksiä kuljettaa ns. huomaamattomasti. Mutta sitten farmaseutti ikäänkuin rauhoitteli, että todellisuudessa se kierukka on näin pieni (näytti kuvan).. Ehhehe.. Ihan kuin olisin luullut kierukkan olevan sellaisen melan kuin se pakkaus... :D

[/quote]

Miksi pitäisi kuljettaa huomaamattomasti? :0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä näitä "joo joo kyllä mä osaan ei tarvii neuvoa" -ihmisiä, jotka sanovat tietävänsä ja osaavansa, vaikkeivat oikeasti osaa. Farmaseutti vaan haluaa varmistaa, ettei joudu myöhemmin vastuuseen asiakkaan virheellisestä lääkkeiden ottamisesta. Ehkä farmaseutti ap:n tapauksessa huomasi, että ap:lla on pinna kireällä ja lapsi hermostuu ja ap voi sanoa osaavansa ottaa lääkkeet oikein, jotta pääsisi nopeammin pois apteekista.

Ei farmaseutti minulle enää e-pillereiden tai migreenilääkkeen käyttöä neuvo, koska molempia olen käyttänyt kahdeksan vuotta, mutta kuuriluontoiset lääkkeet neuvotaan aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi