Gisele Bundchen ei osaa laulaa
Miksi se on päästetty tuohon H&M-mainokseen määkimään? Eikö sille ole kukaan kehdannut sanoa, että hani, oot ihan nätti ja sillee, mutta jätetäänkö ne lauluhommat ihan suosiolla muille?
Kommentit (14)
no höh silti aika vihamieliseltä kuulostit
t:läski
no höh silti aika vihamieliseltä kuulostit
t:läski
Ehkä se on vaa se kun sellanen henkilö, jota ei itse pidä laisinkaan seksikkäänä yrittää näyttää sellaselta, tulee vaan kiusaantunut olo. Sama homma jos kyseessä olis ylipainoinen henkilö
Meillä jopa mies ihmetteli tuon mainoksen lantion keikutusta, vaikka yleensä ei niin välitä vaikka telkusta tulee "silmänruokaa" :D
Mun mielestä jotenkin lohdullista. Kukaan ei maksaisi penniäkään saadakseen mut kieppumaan bikineissä mainoskessaan, mutta laulaa mä sentään osaan.
Nobody's perfect.
Nolointa tuossa mainoksessa silti on päälleliimattu fallossymboliikka: lähes alaston nainen kiemurtelee mikinvartta hyväillen ja hönkii mikkiin kuin tekisi sille suurtakin hyvää.
Laulaako se muka ite siinä oikeesti??
Se mainos on niin nolo. Se ketkuttelu ja laulu... ei.
Eihän Gilese mikään sairaanlaiha ole.Pitkä nainen näyttää laihalta vaik olis terve ja normaalipainoinen.
ei olekaan välttämättä sairaan laiha, muttei se silti tarkoita että näyttäisi ko mainoksessa erityisen hyvältä
ei olekaan välttämättä sairaan laiha, muttei se silti tarkoita että näyttäisi ko mainoksessa erityisen hyvältä
Näyttää tosi hyvältä esitellessään vaatteita, kuten sitä läpikuultavaa vihreää mekkoa/ toppia/ mikä se olikaan. Muistan että oon itse ostanut muutamankin vaatteen nähtyäni ne Giselellä mainoksessa.
Olisivat pysyneet vaatteet päällä vaan ja hoitaneet biksut kuten H&M:llä yleensä hoidetaan: otetaan naama yhdeltä, tissit toiselta ja vyötärö kolmannelta mallilta ja leikkaa-liimataan päällekkäin.
Muutenkin kiusallista katsottavaa koko mainos, alipainoinen keikuttelee itseään "seksikkäästi" bikineissä ja näyttää vain pahalta. Ja ei en ole mikään laihojenvihaaja, mutta mielestäni ei vaan näytä hyvältä tuollainen luinen ketkuttelu.