Häissä salaattia ja pannukakkua?
Mitäs mieltä olisitte, jos menisitte häihin ja ruokana siellä olisi: salaattibiffet ja pannukakkubuffet?
Kommentit (33)
Mikäs siinä, jos salaatit olisivat ruokaisia ja lisukkeena olisi vaikka patonkia ja levitettä.
Olisin että täh ja pöh - pannukakkuja.
Aamiaistuotteita/välipalaa elämän suuressa juhlassa.
Salaatteja oletan olevan jos on noutopöytä mutta pitää sieltä muutakin löytyä.
En pitäisi hääjuhlia lainkaan jos ei ole varaa tarjota kunnollista ruokaa.
No biffet ja buffet kuulostaa aika hauskalta :- D
Salaattibuffet kuulostaa oikein hyvältä, jos salaatit ovat ruokaisia. Mutta kieltämättä pannukakut tuntuisivat aika erikoiselta valinnalta jälkiruuaksi. Eikö siis kakkua olisi lainkaan? Toisaalta, pakkoko sitä aina on kangistua kaavoihin.
Aika erikoinen yhdistelmä, mutta mikäs siinä jos sapuskaa on tarpeeksi, salaatit ruokaisia ja erityisruokavaliot huomioitu.
Kuullostaa liki sellaisilta tarjoiltavilta mitä voisin kuvitella omiin häihini joskus tulevaisuudessa :D Hauska idea, miksi pitää aina olla lihapullat ja perunat ja kermakakku.
Olisin innoissani, ihanaa että välillä jotain muuta kuin niitä samoja iänikuisia hääruokia :) A:n & S:n idea on tosi hyvä.
Hyvä idea. Voihan sitä tarjota vaikka yrttiteetä ja kuivia korppuja. Häitä ei tarvitse pitää olenkaan, jos ei halua. Naimisiin pääsee maistraatissa, muutaman todistajan läsnäollessa. Rahaa säästyy tulevaisuuden suunnitelmiin ja tavoitteisiin.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:43"]
Naimisiin pääsee maistraatissa, muutaman todistajan läsnäollessa. Rahaa säästyy tulevaisuuden suunnitelmiin ja tavoitteisiin.
[/quote]
Kuvitteletko sitten kirkkovihkimisen maksavan?
Minä syön mitä tarjolla on.
No problem.
Useimmissa häissä mun ruokavalio on rajoittunut vihersalaattiin ja keitettyihin perunoihin, ehkä leipää ilman levitettä. Huonolla tuurilla salaattiinkin on sotkettu kastikkeet ja perunoista vaan kermaversio, joten vedellä ja leivällä on mennyt, kahvipöydästä sitten pelkkää teetä kun kahvi ei mustana maistu enkä ole yksissäkään häissä nähnyt kahvimaitona erikoismaitoja.
Erikoisruokavaliot hyvin huomioiden toteutettu ruokaisa salaatti - ja pannukakkupöytä olis siis todella juhlaa mulle! Muuten taas mun kannalta aika normisetti: järsin salaattiani sen 3 tuntia, minkä muut käyttävät ruokailuun ja kahvitteluun ja yritän hillitä mahani murinan janäyttää siltä, ettei mua haittaa yhtään ja että ei oolisikaan ollut nälkä vaikka täällä ollaan koko ilta istuttu.
Kuulostaa tosi hyvältä, kunhan salaateissa on kasvisvaihtoehto ja vaikka leipää lisäksi :) pannukakkuhan on myös todella hyvää! Ihana idea.
Ai tää olikin A:n ja S:n nälvimisketju. Tykkään heidän ideoistaan, kuulostaa kivan erilaisilta häiltä.
Tuoreet, paikalla paistetu vohvelit olis paljon juhlavampi vaihtoehto!
Pannukakkubuffet kuulostaa just herkulliselta! Panostaa vaan lisukkeisiin, erilaisia hilloja, marjoja, kermavaahtoa jne. Mikä ettei?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:56"]Useimmissa häissä mun ruokavalio on rajoittunut vihersalaattiin ja keitettyihin perunoihin, ehkä leipää ilman levitettä. Huonolla tuurilla salaattiinkin on sotkettu kastikkeet ja perunoista vaan kermaversio, joten vedellä ja leivällä on mennyt, kahvipöydästä sitten pelkkää teetä kun kahvi ei mustana maistu enkä ole yksissäkään häissä nähnyt kahvimaitona erikoismaitoja.
Erikoisruokavaliot hyvin huomioiden toteutettu ruokaisa salaatti - ja pannukakkupöytä olis siis todella juhlaa mulle! Muuten taas mun kannalta aika normisetti: järsin salaattiani sen 3 tuntia, minkä muut käyttävät ruokailuun ja kahvitteluun ja yritän hillitä mahani murinan janäyttää siltä, ettei mua haittaa yhtään ja että ei oolisikaan ollut nälkä vaikka täällä ollaan koko ilta istuttu.
[/quote]
miten sä pannareita syöt jos et voi tava-maitoo ees kahvin sekaan laittaa?
[/quote]
Syön, jos ne on tehty maidottomina ja munattomina. Kirjiitinhan, JOS erityisruokavaliot huomioitu. Ja vaikkei erityisruokavalioita olisi huomioitukaan, niin ei tuo mun kannaltani ole tavallista häämenua huonompi vaihtoehto - enpä sieltäkään pysty syömään juuri mitään.
Meillä syödään kebapia häissä. Mitäs siihen sanotte?
Pannukakkubuffet on uusi trendi, joka on rantautumassa jenkeistä suomaan. Vähän niin kuin irtokarkkibuffet joitakin vuosia sitten. Idea on siinä, että pannukakkuihin on runsaasti lisukevaihtoehtoja. Tuoreita marjoja, karkkeja, erilaisia hilloa, siirappeja ja kaikki on visuaalisesti kauniisti aseteltu.
Eikä muuta??