Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vanhoja tennareita käytät? Näin eilen mun exän ja hänellä

Vierailija
13.05.2014 |

on varmaan neljä vuotta vanhat tennarit jalassa. Osta uudet! Auto on ihan kiva.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... mulla kaikki muut kengät paitsi aktiivisimmin käyttämäni kävelykengät ja sisätossut alkaa jo näiden määritelmien mukaan olla vintagea. Kumisaappaat on vanhimmat, Nokian Kontiot vuodelta 1990. Vaelluskengät (Salomon) taitaa olla vuodelta 1993. Lenkkareita on useampia, mutta yhdetkään parit eivät ikänsä puolesta kelpaisi ap:lle.

Vierailija
2/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:50"]

Jaa... mulla kaikki muut kengät paitsi aktiivisimmin käyttämäni kävelykengät ja sisätossut alkaa jo näiden määritelmien mukaan olla vintagea. Kumisaappaat on vanhimmat, Nokian Kontiot vuodelta 1990. Vaelluskengät (Salomon) taitaa olla vuodelta 1993. Lenkkareita on useampia, mutta yhdetkään parit eivät ikänsä puolesta kelpaisi ap:lle.

[/quote]

Niin ja suurin osa lenkkareista on erittäin uuden näköisiä, eikä mitään edullisimpia, vaan laatukenkiä joita olen ostanut aikanaan syksyn alennuksista. En ole ottanut niitä aktiiviseen käyttöön heti, kun on ollut kenkiä, jotka ovat olleet minun mittapuuni mukaan melkein uusia, vähän käytettyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmat on jotain viitisen vuotta vanhat, en osaa sanoa tarkalleen. Miksi pitäisi ostaa uudet, jos vanhat on vielä käyttökelpoiset?

Vierailija
4/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään roikut eksässä?

Vierailija
5/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään roikut eksässä?

Vierailija
6/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG! Minulla on kuusi vuotta vanha kuoripuku, vielä vanhemmat kävelykengät ja hyvin menee. Enkä aio hankkiutua eroon 12-vuotiaasta pikkumustastanikaan. Vaatteet eivät kulu ja vanhene samaan tahtiin kuin autot, jos kaapissa on valinnanvaraa. Toki jos eksäsi on käyttänyt niitä samoja tennareita joka ikinen päivä kesät talvet neljä vuotta, niin käytön jälkiä näkyy enemmän.

Vierailija
7/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tennareita mutta vanhimmat kenkäni ovat, ööö, 3 vuotta vanhat?

Vierailija
8/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 5-6v vanhat. Hyvässä kunnossa. Ehjät, siistit, kiiltää, nauhat pari kertaa vaihdettu. En ole löytänyt parempia.

Vierailija
9/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just mietin että pitäiskö ottaa lapsuudenkodista seuraavalla käyntikerralla vanhat tennarit mukaan, oon käyttänyt niitä viimeksi vuonna 97.

Vierailija
10/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minulla on edelleen silloin tällöin käytössä vuonna 2002 ostetut tennarit. Olivat silloin halpiskengät; nykyään voin jo ylpeänä käyttää vintagena. ;)

Vierailija
11/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikun? Meillä on kaksi lasta. On kuule ihan lainmukainen huolehtimisvastuu ja elatusvelvollisuus. Katsotaan sitten kun lapset on täysi-ikäisiä. Lapset tässä on etusijalla.

Vierailija
12/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:22"]roikun? Meillä on kaksi lasta. On kuule ihan lainmukainen huolehtimisvastuu ja elatusvelvollisuus. Katsotaan sitten kun lapset on täysi-ikäisiä. Lapset tässä on etusijalla.

[/quote]

Vyvähän sitten ettei ex tuhlaa rahojaan kenkiin joka vuosi?

Vierailija
13/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu venäjää.

Vierailija
14/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:22"]roikun? Meillä on kaksi lasta. On kuule ihan lainmukainen huolehtimisvastuu ja elatusvelvollisuus. Katsotaan sitten kun lapset on täysi-ikäisiä. Lapset tässä on etusijalla.

[/quote]

Kirjoittelet sen kengistä nettiin? Kirjoitat oudon kärkkästi kun sinun oletetaan olevan yhä hänen perään.. kyllä tuossa nyt jotain on.

Vierailija
15/15 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Helly Hansenit ja varmaan 5 vanhat, mutta kuin uudet ♡