Kuinka vanhoja tennareita käytät? Näin eilen mun exän ja hänellä
on varmaan neljä vuotta vanhat tennarit jalassa. Osta uudet! Auto on ihan kiva.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:50"]
Jaa... mulla kaikki muut kengät paitsi aktiivisimmin käyttämäni kävelykengät ja sisätossut alkaa jo näiden määritelmien mukaan olla vintagea. Kumisaappaat on vanhimmat, Nokian Kontiot vuodelta 1990. Vaelluskengät (Salomon) taitaa olla vuodelta 1993. Lenkkareita on useampia, mutta yhdetkään parit eivät ikänsä puolesta kelpaisi ap:lle.
[/quote]
Niin ja suurin osa lenkkareista on erittäin uuden näköisiä, eikä mitään edullisimpia, vaan laatukenkiä joita olen ostanut aikanaan syksyn alennuksista. En ole ottanut niitä aktiiviseen käyttöön heti, kun on ollut kenkiä, jotka ovat olleet minun mittapuuni mukaan melkein uusia, vähän käytettyjä.
Vanhimmat on jotain viitisen vuotta vanhat, en osaa sanoa tarkalleen. Miksi pitäisi ostaa uudet, jos vanhat on vielä käyttökelpoiset?
OMG! Minulla on kuusi vuotta vanha kuoripuku, vielä vanhemmat kävelykengät ja hyvin menee. Enkä aio hankkiutua eroon 12-vuotiaasta pikkumustastanikaan. Vaatteet eivät kulu ja vanhene samaan tahtiin kuin autot, jos kaapissa on valinnanvaraa. Toki jos eksäsi on käyttänyt niitä samoja tennareita joka ikinen päivä kesät talvet neljä vuotta, niin käytön jälkiä näkyy enemmän.
En käytä tennareita mutta vanhimmat kenkäni ovat, ööö, 3 vuotta vanhat?
Mulla 5-6v vanhat. Hyvässä kunnossa. Ehjät, siistit, kiiltää, nauhat pari kertaa vaihdettu. En ole löytänyt parempia.
Mä just mietin että pitäiskö ottaa lapsuudenkodista seuraavalla käyntikerralla vanhat tennarit mukaan, oon käyttänyt niitä viimeksi vuonna 97.
Heh, minulla on edelleen silloin tällöin käytössä vuonna 2002 ostetut tennarit. Olivat silloin halpiskengät; nykyään voin jo ylpeänä käyttää vintagena. ;)
roikun? Meillä on kaksi lasta. On kuule ihan lainmukainen huolehtimisvastuu ja elatusvelvollisuus. Katsotaan sitten kun lapset on täysi-ikäisiä. Lapset tässä on etusijalla.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:22"]roikun? Meillä on kaksi lasta. On kuule ihan lainmukainen huolehtimisvastuu ja elatusvelvollisuus. Katsotaan sitten kun lapset on täysi-ikäisiä. Lapset tässä on etusijalla.
[/quote]
Vyvähän sitten ettei ex tuhlaa rahojaan kenkiin joka vuosi?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:22"]roikun? Meillä on kaksi lasta. On kuule ihan lainmukainen huolehtimisvastuu ja elatusvelvollisuus. Katsotaan sitten kun lapset on täysi-ikäisiä. Lapset tässä on etusijalla.
[/quote]
Kirjoittelet sen kengistä nettiin? Kirjoitat oudon kärkkästi kun sinun oletetaan olevan yhä hänen perään.. kyllä tuossa nyt jotain on.
Mulla Helly Hansenit ja varmaan 5 vanhat, mutta kuin uudet ♡
Jaa... mulla kaikki muut kengät paitsi aktiivisimmin käyttämäni kävelykengät ja sisätossut alkaa jo näiden määritelmien mukaan olla vintagea. Kumisaappaat on vanhimmat, Nokian Kontiot vuodelta 1990. Vaelluskengät (Salomon) taitaa olla vuodelta 1993. Lenkkareita on useampia, mutta yhdetkään parit eivät ikänsä puolesta kelpaisi ap:lle.