Ennustaja povasi eroa!
Ennusta siis povasi eroa. Hankalaa on ollut, mutta erokorttia ei ole väläytelty kotona. Haluasinkin nyt kuulla PIELEEN menneistä ennustuksisa, josko niitä on? Ei tarvi enää povareille soitella, vaikka tämä oikeaksi osottautus...
Kommentit (11)
Heh. Se kai tässä hirvitty, kun ei kalastellut mitään. Anto tulla vaan. Jospa se ois ollu syteen tai saveen taktiikkaa.
sun on taatusti vaikeampi löytää ennustajaa jonka höpinät on jollain...pienimmälläkään tavalla toteunu :D :D :D
Kannattaa ehdottomasti jättää se sika heti. Ero on väistämätön joten turha tuhlata aikaa enempää.
Kannattaa ehdottomasti jättää se sika heti. Ero on väistämätön joten turha tuhlata aikaa enempää.
Minulle on povattu aivan metsään. Älä usko, koska nyt sitten saatat jo toimia siten, että ennustuksesta tulee itseään toteuttava.
Täytyy sitten kyllä todeta, että oikeinkin on minulle ennustettu. Siksi kuitenkin uskon, että jotkut pystyvät aistimaan jotain sellaista, mitä tavallinen ihminen ei pysty. Suuremmalla todennäköisyydellä kuitenkin ennustaja ei nähnyt oikein.
Ajattele, että ennustaja on oikeassa, jos jatkatte samalla tavalla. Eli jotain pitää muuttua, jotTa ennustuskin muuttuu.
voi olla, että ero joskus tulee, mutta sillä ei ole mitään tekemistä ennustuksen kanssa. Ne on huijausta, osalla on syvää ihmistuntemusta ja siksi vaistoa arvata asioita oikeaan suuntaan. Mutta muutoin ennustukset on huijausta.
Täs olis ennustus: Henkilö jonka nimessä on kirjain k kuolee tai ainakin joku asia sen elämässä päättyy seuraavan viikon aikana.
Niin nyt täytyy olla itse toteuttamatta povausta
ap
Paljonko maksoit? Soita kalliimmalle, se lupaa varmasti paremman tulevaisuuden. Aloittelijat ei vielä tajua, että pitää tarjota sitä, mitä kuulija haluaa.