Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Haapkylä ja Joanna Haartti

Vierailija
13.05.2014 |

Ovatko he pariskunta? Aika yllättävää. Onko nyt nämä tyttösuhteet muotia, kun tuntuu että niitä on kuin sieniä sateella....

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä ole uutinen kuin Seiskan lukijoille. Vastuuntuntoiset lehdet kertovat sitten, jos asianosaiset niin haluavat. Voi ihmettä...Ihan outoo... Miten olisi reagoitu, jos Joanna olisi ollut Jouni? Hohhoijjaa, ollaanko putinmaassa? Milloin voitas elää ihan samanasrvoisina kaikki tyynni. Itse olen hetero ja onneliisessa avioliitossa, mutta mistäs tietää, jos joskus rakastun toiseen IHMISEEN.

Vierailija
22/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:23"]On toki ihmisiä, jotka kokeilevat samaa sukupuolta olevan kanssa, ja toteavat ettei se ole heitä varten. Se on sitten niiden ihmisten oma asia.

[/quote]

Kuinka paljon oikeasti on ihmisiä, jotka vain kokeilevat, ilman että on mitään tunteita mukana? Kuvittelisin, että aika vähän. Ei ole mikään ihme, jos suhde ei toimi, jos siihen on menty vain kokeilumielessä, oli se sitten hetero-tai homosuhde.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin miten epämuodikas, rasisti, ahdasmielinen, vanhoillinen ja ties mitä. Silti mun mielestä on epäreilua lapsia kohtaan, että yht'äkkiä vaihdetaan suuntaa ja aletaan tykkäämään samasta sukupuolesta. Hämmennetään lapsia oikein urakalla, jos erossa ei ole tarpeeksi.

Lisäksi: On hieman epäreilua hakea avioliittokriisitilanteessa ratkaisu jostain hiton vieraasta pedistä! Ratkaise ja hoida siinä kriisiä, kun toinen on vaihtanut petikumppania ja itse olet kaiken lisäksi vielä vieraassa maassa. Sympatiat menee H-P:lle.

Vierailija
24/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:51"]

Vaikka olisin miten epämuodikas, rasisti, ahdasmielinen, vanhoillinen ja ties mitä. Silti mun mielestä on epäreilua lapsia kohtaan, että yht'äkkiä vaihdetaan suuntaa ja aletaan tykkäämään samasta sukupuolesta. Hämmennetään lapsia oikein urakalla, jos erossa ei ole tarpeeksi.

Lisäksi: On hieman epäreilua hakea avioliittokriisitilanteessa ratkaisu jostain hiton vieraasta pedistä! Ratkaise ja hoida siinä kriisiä, kun toinen on vaihtanut petikumppania ja itse olet kaiken lisäksi vielä vieraassa maassa. Sympatiat menee H-P:lle.

[/quote]

Kyllä sekin voi hämmentää, että isän uusi voisi iältään olla lasten sisko.

Vierailija
25/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:59"]

[/quote]

Siihen on miehellä täysi oikeus. Nainen on nuorena parhaimmillaan.

Vierailija
26/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa, tytöt pistää henkisen hanurin laulamaan!

shamaani pusutin :)

Vierailija
27/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:07"]

[/quote]

Siihen on miehellä täysi oikeus. Nainen on nuorena parhaimmillaan.

[/quote]

Toki on oikeus, mutta ei se silti poista sitä, että lapset voi hämmentyä. Vanhemmilla on oikeus hämmennyttää lapsiaan, kukin omatuntonsa mukaan.

Vierailija
28/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ihan lesbon näköisiä ja oloisia. Ei siis yllättänyt tämä uutinen millään lailla. 

Vierailija
29/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kun vanhempani erosivat ollessani 12-vuotias ja äitini esitellessä meille lapsille uuden puolisonsa, en ollut hämmentynyt. En muista ajatelleeni siitä mitään erityistä. Myös isäni suhtautui asiaan hyvin, ainakin ero näyttäytyi meille lapsille sopuisana. Tärkeintä on aikuisten esimerkillinen suhtautuminen eroon. Sukupuolet ovat sivuseikka. Äitini on edelleen yhdessä tämän naisen kanssa. Hän on minulle kuin toinen äiti.

Vierailija
30/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei ehkä herätä yhtä paljon kysymyksiä kuin se miksi äiti on naisen kanssa?

[/quote]

[/quote]

Vierailija
31/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa lapsille jo varhaisessa vaiheessa, että perheitä ja "suuntautumisia" on monenlaisia. Se on ihan helppo juttu. Niin ei sitten hämmenny kukaan.

Vierailija
32/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:33"]

Ois toi Haapkylä ottanu ees kauniin naisen...toi Joanna on aika...yäk.

[/quote]

Tämä on ehkä uutinen sinulle, mutta Minna Haapkylä valitsee puolisonsa ihan omien mieltymyksiensä mukaan eikä sinun. Minnalle Joanna on ehkä se maailman kaunein nainen. Tuleeko yllätyksenä sinulle? Voi voi, sääliksi käy sinua raukkaa. :(

Vierailija
33/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:20"]Tärkeintä on aikuisten esimerkillinen suhtautuminen eroon.

[/quote]

Mitä tuokin tarkoittaa? Ihan varmasti sellainenkin tilanne voi hämmentää, että kummatkin vanhemmat ovat ihan sujut eron kanssa ja ollaan kaikkien (mahdollisesti petettyjen ja pettäjien) kanssa kavereita. Eiköhän siinä lapsi ihmettele, miksi pitää edes erota, jos mitään ongelmia ei ole? Halutaanko lapsille opettaa, että eroaminen ei saa tuntua missään?

Vierailija
34/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää heteronaisena kuinka joku voi olla naisen kanssa. Kyllä miehissä on sitä munaa.

Vierailija
35/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35: Ok, siis sinähän tosiaan kommentoit, ettei vanhempiesi ero merkinnut sinulle mitään, mutta aika monelle muulle se merkitsee.

(39:n lisäys)

Vierailija
36/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaikea on ymmärtää miten joku voi olla parisuhteessa, avioliitossa miehen kanssa 10 vuotta ja enemmän eikä muka halua ymmärtää pitävänsä enemmän naisista. Siinä on mun mielestä huijannut itseään ja miestään. Etenkin kun Haapkylän perhe ei varmasti ole sitä sorttia joka tuomitsisi lesbosuhteen.

Vai lapsetko se vaan halusikin "helpolla" ja kun lapset ovat riittävän isoja, niin ero?

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:12"]

Vaikea ymmärtää heteronaisena kuinka joku voi olla naisen kanssa. Kyllä miehissä on sitä munaa.

[/quote]

Vierailija
37/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:20"]

[/quote]

Kun vanhempani erosivat ollessani 12-vuotias ja äitini esitellessä meille lapsille uuden puolisonsa, en ollut hämmentynyt. En muista ajatelleeni siitä mitään erityistä. Myös isäni suhtautui asiaan hyvin, ainakin ero näyttäytyi meille lapsille sopuisana. Tärkeintä on aikuisten esimerkillinen suhtautuminen eroon. Sukupuolet ovat sivuseikka. Äitini on edelleen yhdessä tämän naisen kanssa. Hän on minulle kuin toinen äiti.

[/quote]

Onneksi kaikki ihmiset reagoivat kaikkeen samalla tavalla, kuten sinä <3

Vierailija
38/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:16"]

Mun mielestä vaikea on ymmärtää miten joku voi olla parisuhteessa, avioliitossa miehen kanssa 10 vuotta ja enemmän eikä muka halua ymmärtää pitävänsä enemmän naisista. Siinä on mun mielestä huijannut itseään ja miestään. Etenkin kun Haapkylän perhe ei varmasti ole sitä sorttia joka tuomitsisi lesbosuhteen.

Vai lapsetko se vaan halusikin "helpolla" ja kun lapset ovat riittävän isoja, niin ero?

[/quote]

No jos hän ei pidä naisista enemmän tai miehistä enemmän, mutta pitää tällä hetkellä Joannasta enemmän kuin HP:sta

Vierailija
39/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä talossa,missä Minna on syntynyt,ei voi syntyä heteroksi.

On niin boheemia porukkkaa

Vierailija
40/47 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko biseksuaaleista kuulleet koskaan? Entä mistä ihmeestä voitte tietää kyseisten lasten ajatuksista ja tunteista yhtään mitään? Jättäkää lapset rauhaan vaikka ette malttaisi olla juoruilematta aikuisista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme