Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Haapkylä ja Joanna Haartti

Vierailija
13.05.2014 |

Ovatko he pariskunta? Aika yllättävää. Onko nyt nämä tyttösuhteet muotia, kun tuntuu että niitä on kuin sieniä sateella....

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:51"]

Vaikka olisin miten epämuodikas, rasisti, ahdasmielinen, vanhoillinen ja ties mitä. Silti mun mielestä on epäreilua lapsia kohtaan, että yht'äkkiä vaihdetaan suuntaa ja aletaan tykkäämään samasta sukupuolesta. Hämmennetään lapsia oikein urakalla, jos erossa ei ole tarpeeksi.

Lisäksi: On hieman epäreilua hakea avioliittokriisitilanteessa ratkaisu jostain hiton vieraasta pedistä! Ratkaise ja hoida siinä kriisiä, kun toinen on vaihtanut petikumppania ja itse olet kaiken lisäksi vielä vieraassa maassa. Sympatiat menee H-P:lle.

[/quote]

ikään kuin ihminen itse voisi vaikuttaa siihen, kehen rakastuu. taas huomaa tämän, netin keskustelupalstalla ei ole kuin vanhankantaisia ja ahdasmielisiä juntteja

Vierailija
42/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että tos iässä alkavat viel pelaamaan piparin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 12:40"]

Hetken muotia. Sama oli -90 luvulla monissa taidekouluissa.

[/quote]

On kyllä edelleen muotia taidekouluissa...

Vierailija
44/47 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen tuo Harti on?

Vierailija
45/47 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haartin putoushahmohan oli shamaani Pusutin ja sille kilpaileva vaihtoehto oli Einari.Tuli nyt vaan mieleen.

Vierailija
46/47 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaapa montako "muotisuhdetta" tässä nyt on tullut esille? Itse ainakin muistan nyt äkkiseltään ihan lesbosuhteita... Ehkä teidän heteronormatiivinen päänne rekisteröi vain nämä muodikkaat homoseksuaaliset suhteet. 

Hohhoijaa.................

Vierailija
47/47 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Minna-Haapkyla-uudessa-suhteessa-Putous-Joanna-on-uusi-kulta/1042811

Minusta "muotia" on vain se, että uskalletaan olla sitä mitä ollaan. Aiemmin ei uskallettu. Siksi tuntuu, että naispareja olisi jotenkin enemmän kuin aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän