Onko mieleesi jäänyt ihmistä, jolla on ärsyttävän olematon karisma?
Kommentit (24)
No jos on kova tarve olla esillä, kuin 8itsekin tietäisi ettei ole kiinnostava, niin ei ole kiinnostava.
Eli narsistisesti häiriintyneet jotka luulee olevansa karismaattisia maailmannapoja, mutta ovat kuitenkin keskenään samankaltaisia.
Siis äärettömän tylsiä kaavamaisine temppuineen.
Karisma on hyvää käytöstä, muiden huomioimista ilman hyötymistarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä ei ole karismaa niin eipä hän hirveästi mieleenkään jää.
Kiinnitin huomioni poikkeuksellisen täydellisesti karismattomaan ihmiseen, mutta ei ole jäänyt pidemmäksi aikaa mieleeni, että millainen hän oli. Muistan ärsyyntyneeni hänen tympeästä ja värittömästä jees jees olemuksestaan.
Myös anoppini on ärsyttävä ja ei hänelläkään ole kummoistakaan karismaa, eikä hän kestä esim minun karismaani, jota saatan paisutella hänen kiusakseen, jos viitsin vaivautua. Hän matkii jopa minua, kun hänellä ei ole omaa karismaa. Hän tekee samoja päätöksiä ja valintoja, kuin näkee toisten jo tehneen. Hän ei ole itsenäinen.
Tuo sun on kyllä jotain muuta kuin karismaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä ei ole karismaa niin eipä hän hirveästi mieleenkään jää.
Kiinnitin huomioni poikkeuksellisen täydellisesti karismattomaan ihmiseen, mutta ei ole jäänyt pidemmäksi aikaa mieleeni, että millainen hän oli. Muistan ärsyyntyneeni hänen tympeästä ja värittömästä jees jees olemuksestaan.
Myös anoppini on ärsyttävä ja ei hänelläkään ole kummoistakaan karismaa, eikä hän kestä esim minun karismaani, jota saatan paisutella hänen kiusakseen, jos viitsin vaivautua. Hän matkii jopa minua, kun hänellä ei ole omaa karismaa. Hän tekee samoja päätöksiä ja valintoja, kuin näkee toisten jo tehneen. Hän ei ole itsenäinen.
Haluaisitko kertoa miten karismaa voi paisutella? Jotenkin nyt tuntuu että meillä on vähän eri käsitys koko karisman käsitteestä.
Eipä oikeastaan. Sen sijaan ylisuurella egolla varustettuja on, ikävä kyllä.