Mikä saa ihmiset kuvittelemaan, että he tietävät lääkäreitä ja kaikkia asiantuntijoita paremmin, että rokotteiden haitat ovat suuremmat kuin hyödyt?
Kommentit (167)
No katsos kun se rokote on pelkkä salajuoni.
Tätä tasoa foliohatut julistavat... huh huh...
Varmaan se elämäm koulun maisteritutkinto, eli luetaan QAnoniin liittyviä hörhösivustoja ja kuvitellaan sen olevan Jumalan sana.
Legurit katsoo laumaa, yksilö itteensä.
Tyhmät helposti innostuvat salaliittoteorioista. Olin ennen tää tyhmä tyyppi joka kaivoi ojaa mutta löi lapiolla jalkaansa. Mutta nyt mä olenkin supertietäjä joka tietää jotain mitä vain valaistuneet harvat tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Legurit katsoo laumaa, yksilö itteensä.
Juu ja koska rokote suojaa etenkin rokotettua, niin ei ainakaan kannata sitä ottaa.
Miettikääpä jos rokotteesta tiedettäisiin että se tappaa 1-2% sen ottaneista, aiheuttaa keuhkokuumeen 10%:lle ja tehohoitoon joutuu useita prosentteja... aiheuttaa ties mitä mystisiä oireita kuten pysyviä vauroita sydämeen, neurologisia ongelmia, kroonista väsymystä jne... eli juuri kuten korona, niin miettikää miten paljon nää antivaxxerit sitten kammoksuisi rokotetta, mutta kun se itse sairaus aiheuttaa nuo, niin sehän on vain harmiton pikkuflunssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lääkäreiden syöttämät mielialalääkkeet eivät koskaan paranna teitä läskejä av-mammoja?
Taitaisit olla itse lääkityksen tarpeessa...
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä jos rokotteesta tiedettäisiin että se tappaa 1-2% sen ottaneista, aiheuttaa keuhkokuumeen 10%:lle ja tehohoitoon joutuu useita prosentteja... aiheuttaa ties mitä mystisiä oireita kuten pysyviä vauroita sydämeen, neurologisia ongelmia, kroonista väsymystä jne... eli juuri kuten korona, niin miettikää miten paljon nää antivaxxerit sitten kammoksuisi rokotetta, mutta kun se itse sairaus aiheuttaa nuo, niin sehän on vain harmiton pikkuflunssa.
Sun luvut on ihan mitä sattuu.
Salaliittoteorioihin uskovat ihmiset luulevat olevansa muita fiksumpia. Heidän maailmankuvansa on sellainen, että meille valehdellaan joka asiasta, ja lääkärit kyllä tietävät oikeasti että rokote on paha, mutta sillä halutaan vain saada ihmiset illuminatin valtaan tms tms.
Tuollaisia ihmisiä ei voi koskaan vakuuttaa mistään, ne kuuntelevat vain omia lähteitään.
Mitäs, jos varovaisissakin on lääkäreitä? Kuten minä. En ole rokotekielteinen mutta en myöskään tyhmänrohkea. Ei kannata koskaan lähteä ensimmäisenä mihinkään uuteen lääkkeeseen tai rokotteeseen testihiireksi. Etenkään jos vakavan taudin riski on pieni. Korkean riskin yksilöt sitten erikseen.
On olemassa ihmistyyppi, joka kuvittelee tietävänsä kaiken riittävän pelkästään oman järkeilynsä (tai "järkeilynsä") perusteella. He kuvittelevat, että se minkä he näkevät, on kaikki olennainen eikä heillä ole nöyryyttä myöntää, että heidän tietonsa ovat rajalliset.
Minullakin on totta kai enemmän tai vähemmän hyvin perusteltuja mielipiteitä asiasta kuin asiasta, mutta minä sentään ymmärrän, että maallikkona en tiedä läheskään kaikkea eikä minun siksi kannata ryhtyä besserwisseröimään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs, jos varovaisissakin on lääkäreitä? Kuten minä. En ole rokotekielteinen mutta en myöskään tyhmänrohkea. Ei kannata koskaan lähteä ensimmäisenä mihinkään uuteen lääkkeeseen tai rokotteeseen testihiireksi. Etenkään jos vakavan taudin riski on pieni. Korkean riskin yksilöt sitten erikseen.
Täysin eri asia, jos sulla on asiantuntemusta rokotteista. Tässä puhutaan ihmisistä, jotka eivät tiedä lääketieteestä mitään, mutta paasaavat silti joka paikassa, miten paha asia tämä rokote on. Se ei ole edes mitään varovaisuutta, vaan pelon lietsomista. Ja iso osa näistä sankareista ei edes usko koronaankaan.
Rokotteet on paholaisen keksintö
Vierailija kirjoitti:
Miksi lääkäreiden syöttämät mielialalääkkeet eivät koskaan paranna teitä läskejä av-mammoja?
Mielialalääkkeiden pointti ei ole parantaa sairautta, vaan lievittää oireita.
Mutta nykyään niitä kyllä määrätään ihan liikaa ja liian heppoisin perustein.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet, ja et ole edes lääkäri, vaikka kyllä hekin osaavat pimittää ongelmiaan. Mutta asiaan.
Korona tappaa isossa mittakaavassa nuorista työikäisistä käytännössä pyöreät 0%, ja tässä joukossa influenssa menee vaarallisuudessa edelle. Kokonaisuutena sairastuneista kuolee noin 0,15- 0,2%, eli se on siis kuolleisuus sairastuneista. Koko väestö taas ei toki sairastu kerralla, eli kuolleisuus vuodessa on tietysti edelleen murto-osa tuostakin. Toisaalta juuri HUS ilmoitti, että sairaalassa hoidetuista kuoli noin 4% Mukaan lukien tehohoidetut. Kuitenkin näissä sairaalassa hoidetuissa ovat mukana monet niistäkin jotka olivat hoitokodeissa, tai jopa sairalassa osastohoidossa, kun sattuivat saamaan koronan, Vaikkapa Tamere Rauhanlahti, vai miten olisi sitten Malmö tai Jyväskylä? eli sinun koko kansan vaxxxxauksesi kuulostaa jotenkin huuhaa tavoitteelta, pyörittelee sitä miten tahansa, ja siitä huolimatta, että sen takana on ihan varmasti vaikutusvaltaista terveysjärjestöporukkaa, ja niin edelleen.
Kumpi on parempi: alkoholihuume, yrtti vai rokote?
Mä pelkään lääkkeitä ja rokotteita. Sairastun harvoin, mutta sitten kun joudun lääkekuurille, saan aina jotain sivuoireita ja samoin rokotteista on tullut allergisia oireita.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet lääkäri niin jätän mulkkuni auton oven väliin 🤣
Olisiko tyhmyys?