Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeä ylinopeus. Kokemuksellinen?

Vierailija
13.05.2014 |

Ylen sivulla kerrotaan tuoreissa uutisissa, kuinka joku käi kiinni ajettuaan satasen alueella 185km/h. Olikohan moottoripyörällä? Kortti lähti.  millaisia kokemusia sinulla on ylinopeudesta?

muistan parikymppisenä ollessani, kun kumppanini ajoi 160km/h, istuin pelkääjän paikalla. Alueella oli 60km/h rajoitus, oikeastaan taajamassa oltiin, maantie kumminkin, ei katu. Takapenkillä oli kaksi muuta henkilöä, joista toinen nukkui. Vaimonsa herättämään:- herää, herää! M. Ajaa sataa kuuttakymppiä!

mitään ei onneksi sattunut. tutkaakaan ei ollut, jotan korttinsa ym sai pitää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 11:33"]

muistan parikymppisenä ollessani, kun kumppanini ajoi 160km/h, istuin pelkääjän paikalla. Alueella oli 60km/h rajoitus, oikeastaan taajamassa oltiin, maantie kumminkin, ei katu. 

[/quote]

Tyhmä saa olla, mutta ei typerä. Ennemmin motarilla 260 kuin taajamassa 160 km/h.

Vierailija
2/8 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mutta mitäs siinä kyydissä teet, kun toinen ajaaa? Selvinpäin ajoi. Jälkikäteen olen monta kertaa pohtinut tuota tapausta. Tavallaan elämäni ja monen muunkin oli katkolla tuolloin. Ei olisi neljää lastanikaan...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksellinen???

Vierailija
4/8 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 11:47"]

Kokemuksellinen???

[/quote]

ajanut itse? Tai kokenut muutoin? Kokenut jotakin muuta ylinopeuteen liittyvää ( onnettomuus oma tai läheisen)? Näin minä tuon käsitin.

Vierailija
5/8 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 11:44"]Niinpä. Mutta mitäs siinä kyydissä teet, kun toinen ajaaa? Selvinpäin ajoi. Jälkikäteen olen monta kertaa pohtinut tuota tapausta. Tavallaan elämäni ja monen muunkin oli katkolla tuolloin. Ei olisi neljää lastanikaan...

ap

[/quote]

Sulla on tainnut olla elämänhallinta hukassa läpi elämän..

Vierailija
6/8 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 11:47"]

Kokemuksellinen???

[/quote]

Oppimisnäkemys! Eli kokemukset oppimisen resursseina.

Vierailija
7/8 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 11:44"]Niinpä. Mutta mitäs siinä kyydissä teet, kun toinen ajaaa? Selvinpäin ajoi. Jälkikäteen olen monta kertaa pohtinut tuota tapausta. Tavallaan elämäni ja monen muunkin oli katkolla tuolloin. Ei olisi neljää lastanikaan...

ap

[/quote]

Sulla on tainnut olla elämänhallinta hukassa läpi elämän..

[/quote]

kuinka niin? Selventäisitkö? 

Olisiko minun pitänyt vetäistä käsijarrusta vai kuinka, kun toinen nostaa yllättäen vauhdin sataankuuteenkymppiin?

Vierailija
8/8 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut tuollaisen "hullun" kuskin kyydissä, 160 kasikympin tiellä. Setä se oli joka ajoi.