Kuinka monta ihmistä viettää kanssasi joulua tänä vuonna?
Kommentit (110)
Meidän piti olla ihan oman perheen kesken (minä, mies, lapset 21- ja 18-vuotiaat), mutta eilen kuulin että 18-vuotiaamme paras ystävä on yksin kotona jouluna, koska yh-vanhempi on töissä joulun pyhät. Kutsuin hänet meille. On meillä muutenkin ihan viikottain.
21-vuotiaamme asuu jo pois kotoa mutta samassa kaupungissa, hän kävi viime viikolla koronatestissä (negatiivinen).
Nämä 18- vuotiaat ovat olleet etäopetuksessa.
6, kolmesta eri taloudesta. Ei yhtään riskiryhmäläistä, yksi lapsi. Kaikki samassa kaupungissa. Kaikki ollut etätöissä ja käynyt vain maski päässä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lisäkseni viisi. Kolme kahden hengen taloutta, joista kukaan ei ole käynyt edes kaupassa viimeisen kahden viikon aikana.
Ilmeisesti he myös siirtyvät samaan juhlapaikkaan jonkun tähtiportin kautta eikä käyttämällä julkisia kulkuneuvoja.
Joo, tuoksi tähtiportiksi kutsutaan henkilöautoa.
Minä, mies ja yhteinen lapsemme, asumme yhdessä. Jouluksi mennään mökille.
4. Asumme kaikki yhdessä. Loppujen läheisten kanssa ollaan yhteydessä videokokouksella.
Äitini ja sikoni kanssa vietetään, mutta asutaan kaikki samassa kaupungissa ja ollaan nähty usein.
Äitini on vielä alle 60
Ihana nähdä, miten laajoja ihmisten ”vain kaikkein läheisimpien kanssa” -lähipiirit ovat!
Paljon rakkautta ja läheisyyttä!❤️
Se, kuinka tunteet ohjaavat käyttäytymistä onkin olennaista.