Kuinka monta ihmistä viettää kanssasi joulua tänä vuonna?
Kommentit (110)
3-5.
Oma puolisoni ja lapset (samaa taloutta) ja mahdollisesti äitini sekä siskoni käyvät syömässä. Olemme meillä kotona.
5. Minä, puoliso ja kolme lasta.
Livenä vain minä eli yksi henkilö.
Virtuaalisesti noin 20 Vr chatissa privaatissa mestassamme.
Valtaosa joulusta menee töissä asumisyksikössä, joten aika monen kanssa tekemisissä jouluna.
Puolisoni. Kun olemme lapsettomia niin me olemme saaneet kaikki joulut viettää keskenämme. Ei ole koskaan kukaan pyrkinyt seuraamme joulunakaan. Sukuni jätti minut ihan yksin kerran jouluna ja tiedän kuinka kamalaa on se yksin viettää. Töissä olen yhden joulun ollut ja se oli ihanaa, parempi kuin se yksinäinen joulu.
Luulen että aattona suunnilleen 15, joulupäivänä näemme muutamaa sukulaista lisää. Omassa perheessäni minä, mies ja 2 lasta, lisäksi tulevat 2 sisarustani ja heistä toisen perhe, miehen veljen perhe ja molemmilta puolilta isovanhempia. Ei kiinnosta rajoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että aattona suunnilleen 15, joulupäivänä näemme muutamaa sukulaista lisää. Omassa perheessäni minä, mies ja 2 lasta, lisäksi tulevat 2 sisarustani ja heistä toisen perhe, miehen veljen perhe ja molemmilta puolilta isovanhempia. Ei kiinnosta rajoitukset.
Ei tunnu kiinnostavan paljon ketään...
Kahden ainakin varmasti, en oo ihan varma jos jossain vaiheessa seuraan liittyy muutama lisääkin. Ei asuta saman katon alla.
Surullista luettavaa. Kovin moni ei piittaa rajoituksista ja suosituksista. Saamarin tampiopissapäät.
Meitä on aatona 7 henkeä, neljä eri taloutta.
Isseksein vietän, en tartuta ketään.
Yksin tässä on tullut vietettyä, 5 joulu taitaa olla nyt.
M38
Minun lisäkseni 8. Kaikki eivät asu tässä asunnossa, mutta kaikki viettävät täällä aikaa joka viikko tai lähes joka viikko.
Minä ja toi mun mies. Siis yhteensä kaksi kokonaista. Jos ei olis koronaa niin aikuiset lapset ja miniät. Ja lastenlapset. Yhteensä meitä olis sitten 12.
Meitä viisi ja ollaan kolmesta eri taloudesta.
Viisi. Oman perheen lisäksi minun vanhemmat eli lasteni isovanhemmat.
He itse haluavat, että vietämme joulun yhdessä, ja mekin olemme valmiit ottamaan riskin saada heiltä tartunta.
Tämä maailmantilanne tulee varmasti jatkumaan vielä pitkään, ja tulemme tapaamaan isovanhempia muulloinkin kuin jouluna.
3 ja minä. 2 opiskelevaa lasta, toinen asuu samassa kaupungissa 4 km päässä, toinen haetaan ilman pysähdyksiä 3 tunnin ajomatkan päästä - tai jos pysähdytään niin puskapissillä käydään.