Kuinka monta ihmistä viettää kanssasi joulua tänä vuonna?
Kommentit (110)
Yksi. Ei asuta saman katon alla. 😔
Kyllä. Asun yksin ja vietän joulun myös yksin.
Vierailija kirjoitti:
Sepä oiskin jos puolet susta asuis muualla.
Vierailija kirjoitti:
Omasta tahdostasi vai olosuhteiden pakosta?
Kaksi, vanhempani. En asu heidän kanssaan. Sama paikkakunta kuitenkin.
Varmaan melkein 30, kaikki ei varmaankaan ole yhtä aikaa samassa paikassa. Kolmen kanssa asun saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä oiskin jos puolet susta asuis muualla.
Hyvää joulua sulle 😘
Mun lisäkseni viisi. Kolme kahden hengen taloutta, joista kukaan ei ole käynyt edes kaupassa viimeisen kahden viikon aikana.
Perheeni kanssa olen, eli kolme lasta ja mies + lemmikki. Asumme saman katon alla.
Eka erä 5, emme asu saman katon alla mutta viimeksi tänään näin yhtä heistä, muita pari pv sitten. Toinen erä vähän myöhemmin ja 6, joita en ole nähnyt sitten kesän.
Apua?? Pitääkö ilmottaa jonnekin jos näkee vaikka naapurille tulevan jouluksi vieraita? Vai onko siinä joku raja montako saa tulla?
Vierailija kirjoitti:
Mun lisäkseni viisi. Kolme kahden hengen taloutta, joista kukaan ei ole käynyt edes kaupassa viimeisen kahden viikon aikana.
Meillä suunnilleen sama juttu. Tosin epäilen, että toinen porukan vanhuksista ei vaan osaa olla käymättä kaupassa, vaikka on luvattu tilata ruoat.
Vietämme joulua ydinperheen kesken, mukaan lukien sisarusten lapset ja kaikkien puolisot, meitä on yhteensä 10 henkilöä. Kaikki kuitenkin huolehtivat tahoillaan, ettei kukaan tule kipeänä/flunssaisena paikalle. Vietämme joulua lapsuuden kodissa.
Neljä. Minä, mieheni ja 2 ystävää. Emme asu saman katon alla. Asumme kaikki maassa, josta kukaan meistä ei ole kotoisin, emmekä ole aikoihin käyneet kotimaissamme, joten ei tarvitse hätäillä että mummot sairastuu meidän takia. Syödään hyvin ja ryypiskellään. Pelataan ehkä jotain pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vietämme joulua ydinperheen kesken, mukaan lukien sisarusten lapset ja kaikkien puolisot, meitä on yhteensä 10 henkilöä. Kaikki kuitenkin huolehtivat tahoillaan, ettei kukaan tule kipeänä/flunssaisena paikalle. Vietämme joulua lapsuuden kodissa.
Muuten ihan ok mutta tuota ei kyllä lasketa enää ydinperheeksi. :)
Ei. Kaikki kolme asumme yksin. kaikki olemme jo karanteenissa