Kehtaisitko tapailla bussikuskia?
Kommentit (40)
Miksen kehtaisi, jos sattuisin semmoseen tykästymään? Ja joo, arvostan älyllisiä harrastuksia, joita tiettävästi voi olla myös bussikuskeilla - siis ihan kenellä vaan. Ei tutkinto tai ammatti aina kerro kaikkea...
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:00"]
En. Olen akateeminen ja en usko, että hänen henkiset kykynsä riittäisivät analyyttiseen ajatteluun asioista, joten luultavasti pitkästyisin häneen.
[/quote]
Ja luultavasti hän pitkästyisi sinuun, etenkin jos sattuukin olemaan ajattelukykyinen. :D
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:00"]En. Olen akateeminen ja en usko, että hänen henkiset kykynsä riittäisivät analyyttiseen ajatteluun asioista, joten luultavasti pitkästyisin häneen.
[/quote]
Mä luulen, että se kuski kyllästyisi noin tylsän tuntuiseen ihmiseen.
Kehtaisin, mutta olisi se vähän noloa. Olen kyllä ihan pokkana silti treffaillut miehiä, joita kaverini pitivät noloina, jos itse tykkäsin.
Kehtaisin tapailla. Mikäs siinä, kunnon ammatti. Ja tykkään miehistä, jotka ovat hyviä autonajajia.
Tietysti! En arvota ihmisiä ammatin tai koulutuksen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:05"]Jos jollekkin on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla ottaa. Kyllä koulutus ja ammatti kertoo minkä verran kenellekkin on jaettu.
[/quote]
Ja itse olet?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:05"]
Jos jollekkin on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla ottaa. Kyllä koulutus ja ammatti kertoo minkä verran kenellekkin on jaettu.
[/quote]
Taidat olla siitä kiistaton todiste. :)
En ymmärrä mikä tarve akateemisilla on huudella siitä koulutuksestaan.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:05"]Jos jollekkin on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla ottaa. Kyllä koulutus ja ammatti kertoo minkä verran kenellekkin on jaettu.
[/quote]
Ja itse olet?
[/quote]
Akateeminen ja menestynyt. Minua ei amikset sytytä sitten yhtään. Tiedän oman arvoni.
[/quote]
Olet elävä esimerkki päinvastaisesta. Oli koulutus mikä hyvänsä, niin silti selkeästi olet jäänyt ilman sivistystä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:09"]
[/quote]
Olet elävä esimerkki päinvastaisesta. Oli koulutus mikä hyvänsä, niin silti selkeästi olet jäänyt ilman sivistystä.
[/quote]
Sivistystä on, sääliä ei.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksei se sivistys sitten näy missään?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi voi. Minulla taas on sääliä ja nyt minulla käy sinua niin sääliksi. :(
Voisin, en näkisi mitään ongelmaa asiassa. Mun puolesta voisi olla vaikka roskakuski, koska kyseessä on kuitenkin tärkeä työ ja minun mielestä tärkeintä on, että mies itse viihtyy työssään ja on hyvä puoliso.
Miten toi akateeminen kuulostaa aina niin typerältä. Yhtä kulunut sana kuin huorakin. Mutta voisin tapailla vaikka paskakuskia jos ois mukava ja ite oisin vapaa.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi ajattelet, että bussikuski tai kukaan muukaan amis kaipaisi sääliäsi.
Minä sen sijaan säälin sinua jos tosiaan omaat noin ahtaan maailmankatsomuksen.
En. Olen akateeminen ja en usko, että hänen henkiset kykynsä riittäisivät analyyttiseen ajatteluun asioista, joten luultavasti pitkästyisin häneen.