Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko tapailla bussikuskia?

Vierailija
12.05.2014 |

Niin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? luinko kysymyksen oikein. Miksen KEHTAISI? Jos joku tuttu ajattelee että tuo seurustelee bussikuskin kanssa vai? En ole niin muiden mielipiteistä riippuvainen että antaisin jonkun muun vaikuttaa suhteeseeni.

Vierailija
22/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:05"]Jos jollekkin on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla ottaa. Kyllä koulutus ja ammatti kertoo minkä verran kenellekkin on jaettu.

[/quote]

Olet elävä esimerkki päinvastaisesta. Oli koulutus mikä hyvänsä, niin silti selkeästi olet jäänyt ilman sivistystä.

[/quote]

Sivistystä on, sääliä ei.

[/quote]

Miksi ajattelet, että bussikuski tai kukaan muukaan amis kaipaisi sääliäsi.

Minä sen sijaan säälin sinua jos tosiaan omaat noin ahtaan maailmankatsomuksen.

[/quote]

En tiedä, kovasti ne ainakin perässä juoksevat. Ei varmaan pitäisi olla näin hyvässä kunnossa. Joskus ravintolassa tuntuu siltä, että nämä amismiehet ovat primitiivisempiä kuin akateemiset, niin rivoja ja juntteja läppiä heittävät. Voi voi niitä, minua ei hurmata kuin älykkyydellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:05"]Jos jollekkin on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla ottaa. Kyllä koulutus ja ammatti kertoo minkä verran kenellekkin on jaettu.

[/quote]

Olet elävä esimerkki päinvastaisesta. Oli koulutus mikä hyvänsä, niin silti selkeästi olet jäänyt ilman sivistystä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En tiedä, kovasti ne ainakin perässä juoksevat. Ei varmaan pitäisi olla näin hyvässä kunnossa. Joskus ravintolassa tuntuu siltä, että nämä amismiehet ovat primitiivisempiä kuin akateemiset, niin rivoja ja juntteja läppiä heittävät. Voi voi niitä, minua ei hurmata kuin älykkyydellä.

[/quote]

Joopa joo. Kyllä sulla mielikuvitus lentää. :)

Vierailija
24/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:00"]

En. Olen akateeminen ja en usko, että hänen henkiset kykynsä riittäisivät analyyttiseen ajatteluun asioista, joten luultavasti pitkästyisin häneen.

[/quote]

Analyyttisen ajattelun tuotos.

Vierailija
25/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan mutta ei ne akateemiset yleensä ainakaan mitään komeita ole (poikkeuksia tietty on). Yleensä pitkiä honkkeloita, kyttyräselkiä, kukkakeppejä. Silmät kierossa ja rillit sojottaa kohti kirjaa:DDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
26/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kehtaisin, jos se olisi mun "makunen" mies ja muuten natsaa yhteen.

Vierailija
27/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu juttu, tapailen nimittäin miestä joka aloitti syksyllä bussikuskin koulutuksen. Kyseessä on akateeminen, fiksu ja komea mies, jota ei lopulta kiinnostanut tehdä koulutustaan vastaavaa työtä, sitä olisi ilmeisesti ollut mutta kun ei niin ei.

Olisiko minun pitänyt nyrpistää nenääni - mies ei ole edes valmis bussikuski vaan vasta opiskelee! Lol mikä wt eikö vain mammat?

Vierailija
28/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias, joten ystävien "mielipiteet" tai miehen ammatti hirveästi vaikuta enää miesvalinnassa. Olen tienannut omat rahani ja olen johtavassa asemassa. Miehen statuksella ei ole merkitystä.

Vierailija
29/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök en.

Vierailija
30/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin, tai no vähän hölmö sanavalinta koska mielestäni siinä ei ole mitään kehtaamista. Ammatti ei ole niitä asioita, jotka määrittävät minulle ihmisen arvon tai sen, voisinko häneen ihastua.

Vierailija
31/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeneisuus ja sivistyneisyys eivät suinkaan aina korreloi keskenään, eiköhän asia tullut jo edellä selväksi;)

Vierailija
32/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos hän ei olis sellainen äksy iloton tiuskiva bussikuski.

Vierailija
33/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:06"]

[/quote]

Ja itse olet?

[/quote]

Akateeminen ja menestynyt. Minua ei amikset sytytä sitten yhtään. Tiedän oman arvoni.

[/quote]

Etpä taida tietää.

Vierailija
34/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kehtaisin.

Mutta en kyllä kehtaa deittailla ketään, joka kuvittelee olevansa jotenkin markkina-arvoltaan korkeampi, koska on kökkinyt yliopistossa viisi vuotta ja parhaassa tapauksessa vielä valmistunut kortistoon.

Vierailija
35/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin, mutta en halua enää ikinä seurustella kuljetusalalla olevan miehen kanssa.

Vierailija
36/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin niin komean kuskin, että huh. Oli vaalea, pitkä ja hartiat kuin ladon ovet. Ei paljon kiinnostaisi kenenkään mielipiteet jos sellaisen saisi ( jos siis olisi vielä mukava ja kunnollinen).

Vierailija
37/40 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
38/40 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama bussikuski, joka ajoi sen pikkupojan päälle?

Vierailija
39/40 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:06"]

[/quote]

Ja itse olet?

[/quote]

Akateeminen ja menestynyt. Minua ei amikset sytytä sitten yhtään. Tiedän oman arvoni.

[/quote]

Olen akateeminen bussikuski terveisiä vaan täältä taukotiloista.

Vierailija
40/40 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vakka kantensa ja niin edelleen :) On se kumma, kun minua ei ole varmaan koskaan lähestyneet amismiehet, vaikka minulle koulutuksella ei edes ole niin suurta merkitystä. Itse en edes ole akateeminen, vaan parjatussa AMMATTIkorkeakoulussa opiskellut, ja jostain vaan mukaan tarttuu korkeasti koulutettuja, fiksuja, useimmiten johtotehtävissä olevia miehiä. Hyvin voisin ottaa puolisokseni vaikka hyväkroppaisen raksamiehen, mutta en sellaisia missään tapaa, vain näitä dippainssejä ja PhD:ita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi